Handleplaner for hjemløse katte NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Handleplaner for herreløse katte nu!

2020-11-03 10:04:01

Hej alle sammen!

Det er endnu ikke lykkedes os at få samlet nok underskrifter ind online. Så del gerne med jeres venner og jeres nærmeste. Så netop flere kan skrive under.

Det er vigtigt at Slagelse Kommune tager kampen op og kigger på virkeligheden som den er. Der vrimler med herreløse katte i Slagelse Kommune. De lever et kummerligt liv samt kan de også være til gene for mange borgere. Vi har brug for en etisk løsning for at forebygge problemer med herreløse katte.

Slagelse kommune tager kun udgangspunkt i antallet af henvendelser fra borgere og mener selv at der er et stabilt antal henvendelser af problemet. Man kan simpenhen ikke regne med at der ikke er et stigende problem udelukkende ud fra antallet af henvendelser.

Støt op!

Skriv under NU!

Phimchanok Khunakon

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.