Støtteerklæring for HDP parlamentsmedlem Leyla Güven

Kontakt forfatteren af dette andragende

HDP parlamentariker Leyla Güven er blevet løsladt her til morgen & Støtteoptog for Leyla i morgen kl.13 fra Rådhuspladsen i København

2019-01-25 09:06:08
Kære Alle,

Til jeres orientering  kan vi oplyse at HDP parlamentariker Leyla Güven, der nu har sultestrejket i de sidste 79 dage i fængslet er endelig blevet løsladt her til morgen. læs om løsladelsen her:

På nuværende tidspunkt er der ingen oplysninger om hvordan Leyla egentlig har det men hendes datter Sabiha Temizkan har her til morgen skrevet på twitter at hun alene måtte tage imod hendes mor, da hun blev løsladt, idet mange HDP parlamentarikere og flere andre, der var mødt op ude foran fængslet ikke fik lov til at være med at tage imod Leyla.

Selv om det er glædeligt at Leyla nu er løsladt betyder dette samtidig at Leylas helbredsmæssige tilstand nu er så alvorligt, at tyrkisk regime vælger at løslade hende.  Derfor har vi stadig en stor opgave foran os for at sikre at der ydes massiv pres på det tyrkiske regime, således at Leylas krav om fair rettergang for samtlige politiske fangere bliver imødekommet. Derfor vil vi som Kurdisk Forum opfordre til at man blandt andet møder op til støtteoptoget i morgen for Leyla.

Optoget starter fra Rådhuspladsen kl.13 og slutter ved DR Byen.

Med venlige hilsener

Kurdisk Forum- det tværpolitiske solidaritetsinitiativ

Støtteerklæring for Leyla Güven

manglende bekræftelse af jeres underskrifter

2018-12-17 13:11:04
Kære Alle

vi kan konstatere at over 100 underskrifter endnu ikke er blevet offentliggjort. Det skyldes at I endnu ikke har bekræftet jeres underskrift via en mail, I burde have modtaget kort efter I har tastet jeres oplysninger ind på kampagnens side.

Hvis ikke du kan finde bekkræftelsesmailen så skriv gerne under igen og tjek din mail efterfølgende for at bekræfte din underskrift.

På forhånd tak

Kurdisk Forum- det tværpolitiske solidaritetsinitiativ

Støtteerklæring for Leyla Güven

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.