Støtte til fortsat kommunal drift af Anemone teatret

Kontakt forfatteren af dette andragende

Hjælp os

2016-10-30 16:25:25

Det er nu sidste chance, hvis du endnu ikke har fået stemt på os som byens bedste børneteater. Vi har virkelig brug for den synlighed, eftersom vi ikke har fået den økonomiske støtte fra Københavns Kommune på 900.000 kr., som vi havde håbet på. Vi er nu i gang med at søge om alternativ støtte gennem fundraisin. Brug følgende link til at stemme på os: http://bornibyen.dk/koebenhavn/articles/27418-bedste-boerneteater . Tak, hvis du vil støtte os med dette og eventuelt sprede vores anmodning til andre interesserede!

De kærligste hilsner fra

Anemonerne

Albert Nielsen

Stem på Anemone teatret som Byens bedste børneteater

2016-08-30 13:04:45

Anemone teatret er nomineret til Byens bedste børneteater i 2016 af Børn i byen. Det ville være en smuk status at kunne smykke sig med samtidig med det afgøres, om Anemone teatret skal have tilført 900.000 kr. af Københavns kommune. Stem på Anemone teatret herhttp://bornibyen.dk/koebenhavn/articles/27418-bedste-boerneteater

På forhånd tak!

Anemone teatret

Tak til alle jer, der har skrevet under på støtte til Anemone teatret

2016-08-08 14:00:02

Anemone teatrets Folkeaktie er nu tilgængelig på vores hjemmeside!
Tak til alle jer, der har skrevet under på støtten til Anemone teatret. Det har været et uvurderligt signal.
Den store interesse for teatrets fremtidige eksistens, har gjort indtryk på politikerne på Rådhuset. Et enigt Kultur- og Fritidsudvalg har sendt vores nye ansøgning på 900.000 videre til budgetforhandlingerne, der foregår her i august og september. Selv med denne håndsrækning fra Rådhuset, er der langt til vores oprindelige årlige støtte på 2.8 mio., så vi behøver selvsagt midler for at kunne opretholde vores høje kunstneriske niveau.
Den store opbakning fra bl.a. jer har gjort, at vi på trods af de nuværende økonomiske rammer ikke giver op, men fortsætter kampen for Anemone teatrets fortsatte eksistens.
Vi er naturligvis allerede i gang med fundraising, og da fået mange forespørgsler på, hvordan I som privatpersoner og virksomheder kan støtte økonomisk op om Anemone teatret, har vi lavet er Folkeaktie, som kan købes direkte på vores hemmeside eller via dette link.
Kærlig hilsen
Anemonerne

Albert Nielsen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.