Fri cannabis i 2015

Kontakt forfatteren af dette andragende

Rick Simpson bog på Dansk nu i handel

2015-12-13 13:04:25

Historie om Rick Simpsom.

Citat: “Mit navn er Rick Simpson, og jeg er her for at fortælle dig om den mest værdifulde lægeplante kendt af menneskeheden – hamp.”

Det er nedladende at afholde syge mennesker fra at benytte et produkt som de syge hævder er godt og iøvrigt uden negative bivirkninger med den begrundelse at det kan give koncentrations vanskeligheder – kræft syges problem er overlevelse og her er koncentrations vanskeligheder næsten at gøre nar. Lovliggørelse for patienter er nødvendig nu og så kan Sundhedsstyrelsen jo efterfølgende gå i gang med at undersøge hvorfor bla. cannabis olie er godt når man har kvalme, manglende appetit, dårligt søvn mønster, problemer med smerte dækning, inflammation tilstande og kræft svulster – tilstande der alle er påvist som værende til at fjerne eller minimere ved brugen af cannabis olie – men det er ikke en forudsætning for at give dødssyge patienter ret til at disponere over egen ‘koncentration’. Brugen af cannabis olie for patienter kan lovliggøres uden at effekten er påvist videnskabeligt eller at der iøvrigt er evidens for effekt. Cannabis olie er meget lidt skadeligt for en dødssyg patient og derfor bør syge have retten allerede nu til at indtage dette middel lovligt på lige fod med andre alternative kosttilskud.

Chokoladekager har givet millioner af mennesker verden over kage-psykoser og misbrug, overvægt og død.
Nogen kan slet slet ikke styre det, andre spiser det en gang imellem og føler ikke noget behov for det.
Måske er det ikke kagen, men mennesket. Måske er det ikke det ydre objekt, men det indre i det enkelte menneske. Fjern og ulovliggør chokoladekagerne og så finder de et andet plaster som skal reparerer og lappe hullet i sjælen.
Bebrejd chokoladekagerne og skeerne og kagetallerkenerne for overvægtige danskere, eller kig på problemet i stedet for symptomerne.

Alle som taler for at cannabis og stoffer skal være ulovlige, har ‘aktier’ i narkobranchen.
De taler ikke på vegne af de syge eller misbrugerne. Der er for mange steder hvor forbruget falder når pengene tages ud ved at produktet lovliggøres, til at man kan ignorerer det og stadig påstå man taler på vegne af misbrugerne.
I den her debat, lykkedes det mange at tale på vegne af de kriminelle som tjener stygt på at produkterne er ulovlige, mens de forsøger at fremstille sig selv som om de taler på vegne af misbrugerne.

Hvis der er een ting vi skal have skaffet af vejen, så er det narkobranchen. Og vi ved godt der kun er een måde at gøre det på. Spørgsmålet er blot hvilken side er du på?
Taler du narkobaronernes sag og bakker op om ulovligheden, som sikre deres gevinster?

Eller taler du for at deres marked endelig neutraliseres?
Og så må man vælge det som man bedst kan leve med, med sin samvittighed.

I tusinder af år har cannabishamp spillet en afgørende rolle i vores tilværelse, og det er kun i de sidste årtier, at det har været ulovligt at dyrke og bruge i visse dele af verden. I virkeligheden har der aldrig været en fornuftig grund til, at denne plante er blevet forbudt. Men cannabishamp udgør åbenbart en stor trussel for mange magtfulde pengeinteresser. Men eftersom cannabishamp aldrig tidligere har udgjort en trussel for menneskeheden, burde den aldrig have været ulovliggjort. Men magthaverne har for vane at få deres vilje gennem massive propagandakampagner, og pludselig blev hamp til marijuana, og befolkningen fik at vide, at det var det farligste og mest dødelige narkotika i verden.
I dag ved vi godt, at det hele byggede på en løgn, som blev os påtvunget af myndighederne på den tid og deres venner blandt magthaverne. Marijuana er ikke et narkotikum, det er en plante – cannabishampplanten for at være præcis – og den er tilfældigvis en af naturens største gaver til menneskeheden. Af denne plante kan man fremstille over 50.000 forskellige produkter, som vi anvender i vores dagligdag, og som vil kunne producere på en miljøvenlig og bæredygtig måde, hvis man laver dem af hamp i stedet. Alt hvad vi idag bruger olie til, som fx plastik, brændstof til biler osv. vil også kunne laves af hamp blot uden skadevirkninger på planeten.

Cannabis hamp vil kunne kunne bidrage til at dække en stor del af vores energibehov. På en mark med 3.600 m2 hamp vil man kunne udvinde næsten 7.000 liter Ethanol, som enhver må indrømme er en hel del brændstof for så lille et dyrkningsområde. Men lad os se på hvordan Cannabis kan anvendes til fødevarer. I dag dør over 20.000 mennesker, heraf overvejende børn, af fejlernæring om dagen. Eftersom der er så stor næringsværdi i hamp frø, og der er så rigelige mængder af dem, ville man kunne bekæmpe sult problemer, ved at dyrke hamp i stor målesok. Den del af planten som ikke kan bruges til fødevarer, vil i stedet kunne anvendes til at producere papir, tekstiler, byggematerialer, brændstof mm. Dette ville skabe arbejdspladser i landbrugssektoren, og i relaterede industrisektorer, hvilket ville kunne nedbringe arbejdsløsheden drastisk.

For at redde vores planet fra at lide yderligere skade, bør eksisterende miljøskadelige industrier snarest omstilles til miljøvenlige hamp baserede produktionsformer. Denne omvæltning af samfundet behøver ikke at blive voldelig, hvis vi bruger vores sunde fornuft, og logiske sans, kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne lave en blød overgang til en ny og bedre måde at leve på. Med alle de teknologiske landvindinger vi har gjort kan det måske virke underligt på nogen at vi skal gå tilbage til at lade en plante være vores redning. Men når man tager i betragtning hvor megen skade magthaverne har forvoldt os med deres insisteren på at bruge fossile brændstoffer og atomkraft, hvor skal vi ellers vende os hen for at finde en rationel løsning på problemerne. Cannabis kan redde os, og når vi endelig når til det punkt, hvor vi ikke længere tror at cannabis er fjenden, er det præcis hvad den vil gøre. Nogle gange når vi gør fremskridt, er det nødvendigt at vi tager et par skridt tilbage igen for at finde en mere fornuftig og bæredygtig måde at gøre tingene på. Cannabis er er vores chance for en anden fremtid.

JV

link til bogen http://www.hempfood.dk/side.asp?Id=187434

Jørgen Valentin

Rick Simpson på Island

2015-02-21 18:16:17

Rick Simpson på Island Humørikonet wink Hør Rick fortælle om de korrupte poltikker. læger og og alt det andet. LYT OG FORSTÅ.
http://www.visir.is/section/MEDIA98&fileid=CLP33781 Husk gratis ebog af Rick Simpson http://www.hempfood.dk/side.asp?Id=187434

Jørgen Valentin

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.