Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#476

2013-11-12 07:53

Skam dig, Morten Bødskov, at du har vidst om det her i et år, uden at der er sket noget som helst i sagen! Håber at denne indsamling af underskrifter kan medvirke til at den lille familie kommer tilbage til her hvor de hører til! I Danmark!
Anni

#477 Ændre lovgivningen - få Im og Suthida hjem til Danmark i bytte med Kriminelle

2013-11-12 08:14

så har Helle Thorning meldt ud, og hun beskytter 100 % Bødskov ved at sige at man ikke kan gøre noget i den aktuelle sag, men at man vil kigge på det fremadrettede. Dette er en falliterklæring fra Helle, da Morten Bødskov og hans partikollegaer har haft viden om, og har afvist flere ansøgninger fra famiilen genenem et helt år,hvorfor kan man nu pludselig ændre det fremadrettet? Det kunne man have gjort for et år siden, så ville denne situation ikke være opstået: hvor er hensynet til barnets tarv? Kære Helle stop din charmeoffensiv i kommunalvalgkampoen og tag hjem til borgen og få sat gang i ændringen af lovgivningen og find en løsning hvor im og hendes mor kommer til danmark og i får sendt nogel kriminelle hjem istedet. Det vil give stemmer tidl dig istedet for det modsatte.

Gæst

#478

2013-11-12 08:24

Håber det lykkes at få ændret loven med tilbagevirkende kraft så disse urimelige "udvisninger" ophører

Gæst

#479

2013-11-12 08:34

På tide at vi står sammen, ikke kun i denne sag men generelt og viser politikerne, at nok er nok! Det siges at, vi lever i et demokratisk samfund...svært at få øje på !

Gæst

#480

2013-11-12 08:36

Nødvendigheden i at ignorere de såkaldte enkeltsager viser at der noget grundlæggende galt med loven- at det går ud over to danske borger, og ikke mindst et barn er fuldstændigt uacceptabelt.

Gæst

#481

2013-11-12 08:49


Har justitsministeren ikke en administrativ ret til
at annullere udvisningen af humanitære årsager?
Ganske vist skal loven da overholdes til punkt og
prikke, men denne her sag er så speciel at det
tror jeg ikke at loven har taget højde for, da den
blev lavet. Det er en lille piges liv, der bliver
ødelagt nu og så er hun endda i mine øjne en
dansk statsborger, fordi hun har ikke kendt til
andet i hendes korte liv. Vær dog lidt mere
barmhjertige!

Gæst

#482

2013-11-12 09:04

Det er under al kritik, at en pige og hendes mor skal 'hjemsendes', når deres danske 'anker' er afgået ved døden. Hvad er det dog for et land, Danmark efterhånden har udviklet sig til... Ikke bare er det under al kritik, det er noget forpulet svineri! Hvad blev der af den medmenneskelige følelse og omsorgsfulde mentalitet vi havde, mens jeg voksede op... føj for pokker!

Gæst

#483

2013-11-12 09:06

her bør menneskerettigheds kommisionen gå ind. familen Nielsen har været ramt nok - mistet en søn, en mand en far.....

Gæst

#484

2013-11-12 09:09

Der er så mange der i dette land der brudes udvises med dårlig opførelse og forbrydere........men denne stakkels kvinde og barn der står alene tilbage og vil Danmark skal ud........tænk jer om kære venner barnet trives godt og Moder igang med uddannelse ,,,,,,vi skulle skamme os.......og vise netop hende barmhjertighed?Håber det vil ende med at hun bliver her i Danmark.

Gæst

#485

2013-11-12 09:31

Det kan være udlændingestyrelse m.fl. skulle kigge på Helle´s mand om han er berettiget til og være i vores land. Hun er ikke dansker ej heller hendes mand og resten af den familie...

Gæst

#486

2013-11-12 09:37

Flovt at Være dansker.Håber virkelig på en løsning for jer.Morten Bødskov få dog ændret den lov!!!

Gæst

#487

2013-11-12 09:38

-Hvor er de pinlige, Eliten....

Gæst

#488

2013-11-12 09:54

Det er en skandale og en menneskelig katastrofe at udvise disse to stakkels mennesker

Gæst

#489

2013-11-12 09:57

Amen de fucking politikere og deres lille indelukket verden. Fuck dem.

Gæst

#490

2013-11-12 10:03

Mageløst, hvad detr sker i Danmark.

Gæst

#491

2013-11-12 10:07

Godt initiativ !! Skam jer, regering og folketing !!!

Gæst

#492

2013-11-12 10:18

Hvorfor er DK´s regler skruet sammen på den måde, at den tillader udenlandske kriminelle få det godt i danske fængsler og kriminelle familier kan ikke blive udvist mens en uskyldig mor og hendes datter ikke kan få lov. Stolt over at være en del af dette samfund. Damn de danske regler.

Gæst

#493

2013-11-12 10:18

Hent dem hjem igen snarest muligt!!!!!

Gæst

#494

2013-11-12 10:28

Det er for ringe. Og utroligt at vi kan smide folk ud som gør noget for vor fædreland, men ikke dem som nasser på samfund.

Gæst

#495

2013-11-12 10:39

Jeg har gennem 14 år her i Danmark, lært meget, og jeg har lært at er der noget DK er glade for, så er den vores nationalitet! og vores rettigheder!

Men!! hvis vi er så glade for vores rettigheder, hvordan kan de så være at vi lader personer kommer ind til Danmark, begå noget kriminalitet, voldtager til højre og venstre, mens vi udviser folk som bare gerne vil bo her i Danmark!

Vi som et land i en helhed er meget bæredygtige, og vores politiske holdninger bliver gerne delt her og der. men, jeg er fra Rumænien, jeg har boet i Danmark i nu 14 et halvt år, jeg går på Viborg Katedralskole, jeg er 19 år gammen, og jeg syntes det er forkert at vi lader folk det laver så meget undskyld sproget lort i vores land, og udviser nogen der ikke har gjort noget!

Der er mange lande der vil have vores politik gennemført i deres eget land, og der er en grund til hvorfor der er så mange der vil til norden og specielt Danmark, det er fordi vi som danskere, har så veldannet samfund!

tag de mennesker der laver rag i vores land, og smid dem ud, og lade dem der vil leve et normalt liv leve deres liv her i Denmark!

vi er ca. 5.7 millioner DK´er, stram op for delen dog!

Gæst

#496

2013-11-12 10:47

Unbelivable that the danish guverment has so little respect to show this family.
They allready lost a father and dad and now they are losing the life they have had in Denmark.
Where is the democracy?

Gæst

#497

2013-11-12 10:49

Da de jo ikke har gjort noget kriminelt skal de da sendes ud af landet..
Havde de derimod været dybt kriminelle ja så havde vi nok valgt at beholde dem i landet..
Det holder ikke Danmark!!

Gæst

#498

2013-11-12 10:49

Mon Helle Thornings mand Stephen Kinnock bliver smidt ud af landet, hvis hun sætter stiletterne? Tror det ikke. Der er jo forskel på folk :-(

Gæst

#499

2013-11-12 10:52

De kan bo her så bliver vi bare gift…..

Gæst

#500

2013-11-12 10:54

Skam over regeringen Morten Bødskov og Dansk Folkeparti.