Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#401

2013-11-11 18:04

Syntes simpelthen det er en skandale at vi kan gøre sådan over for en lille fa, der i forvejen er hårdt ramt, føj føj

Gæst

#402

2013-11-11 18:08

Kære politiker . Det kan ikke være rigtigt, få dem tilbage til Danmark hurtigst muligt.

Gæst

#403

2013-11-11 18:09

Forstår ikke de regler

Gæst

#404

2013-11-11 18:11

Det der er det mest rimelige er at i får lov til at blive .... Håber at det bliver sådan .... Held & lykke Med venlig hilsen Brian /SkyLine Ejendomsservice

Gæst

#405

2013-11-11 18:13

Hanna jensen

Gæst

#406

2013-11-11 18:14

Jeg er målløs som dansker, at vores system er så ringe. Æv æv hvad skal og kan vi gøre.?

Gæst

#407

2013-11-11 18:16

Det er forrykt!!

Gæst

#408

2013-11-11 18:17

det er vigtigt vi får så mange som muligt til at skrive under så denne uretfærdighed kan gøres retfærdig og disse to uskyldige mennesker kan komme hjem til danmark hurtigst muligt samtidig at få den skrækkelige regering til at oppe sig

Gæst

#409

2013-11-11 18:17

Min Brasilianske samlever og vores nyfødte baby var også blevet udvist af DK. Vi gik også i offentligheden, og med stor hjælp fra bl.a. Fyns Amts avis blev udvisningen omstødt til en opholdstilladelse.
Carlos

#410 Velfungerende Mor og datter udvises.

2013-11-11 18:28

Det er helt sindssygt at udvise dem - er det ikke hårdt nok at miste sin mand. Vi bliver overmættet af indvandre som hverken kan eller vil yde noget for Danmark - det var bedre at se lidt på dem i stedet for en nu enlig mor og en datter der ikke kan tale Thai - hvordan havde man forestillet sig at hun skulle klare sig i Thailand?? - Men som jeg kender udlændinge styrelsen er de lodret ligeglade og uden nogen form for interesse i det menneskelige. Jeg har kun foragt for sådan en beslutning - skammer mig over at være Dansker!!

Gæst

#411

2013-11-11 18:31

De forbryder brødre med palæstinensisk baggrund som toturede en mand og blandt andet skar hans øre af bliver kun betinget udvist af Danmark,så efter endt straf kan de frit blive i Danmark, men en lille velfungerende familie som midt i deres ulykke har mistet mand og far til kræften, og som er fuld integrerede, og som kan og vil arbejde og bidrage til danmark,...ja dem smider vi ud..Føj!!! for S* en regering vi har..lytter de slet ikke til befolkningen...få dem så hentet tilbage til Danmark igen omgående
Michael B

#412 Det gør en trist

2013-11-11 18:32

Trist at en lov overholdes så tæt at det ikke er muligt at afvige på basis af medmenneskelige grunde. Trist!

Loven siger at en der er familiesammenført skal opfylde alle de oprindelige krav som var basis for familiesammenføringen i de 5 år der gå indtil det er muligt at søge om en anden form for opholdstilladelse og indtil denne er opnået. Dette gælder f.eks. at man skal bo sammen (man behøver ikke at være gift).

Dette er selvfølgelig gjort for at man ikke bare kommer hertil og så lader sig skille efter man har opnået opholdstilladelse.

Denne kvinde har jo intet gjort. Hun har ikke ville forlade sin mand. Hun er ikke blevet skilt. Nej, alt der er sket for hende og hendes datter skyldes ulykkelige omstændigheder som kan overgå os alle.

Nu kan vi så bare konstatere at loven er for simple. Der er mange situationer som den ikke håndtere. Det at miste en ægtefælle er bestemt en af dem.

HURRA for DF og deres fingeraftryk på hele fremmede politikken. HURRA for den nyværende regering for ikke at lave en ordenlig reform af de vandvittige regler som DF fik gennemført. Fy og skam Danmark

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-11 18:32



Gæst

#414

2013-11-11 18:33

Selvfølgelig kan vi ikke være bekendt at sende en velfungeret mor og hendes datter hjem på grund af manden dør. Det jo ikke deres skyld og ikke nok med deres sorg så skal de også slås med så store omvæltninger det er at blive sendt væk fra deres hjem, venner, skole....og skal begynde helt forfra :-(

Gæst

#415

2013-11-11 18:34

Forstår ikke de bliver smid ud af danmark.
Mor har arbejde og barnet taler kun dansk.
Hun får det svært. hvad tænker de på.

Hvorfor ikke smide alle dem som sider på asylcenter ud. de sider der jo kun kun for at nasse på det dansk system.

Gæst

#416

2013-11-11 18:47

Håber Im og hendes mor kommer tilbage til Danmark igen, det fortjener de. De kan begge få en god fremtid i Danmark og alt andet er simpelthen en stor misforståelse !

Gæst

#417

2013-11-11 18:47

Jeg synes at de ministre som vi har valgt, skal tage sig sammen og fingeren ud af en vis legemesdel og hjælpe denne stakkels familie til at komme tilbage til DK, i stedet for at støtte alle de kriminelle. Denne familie har jo ikke gjort noget, andet end at være dansker. De ministre kan være helt sikre på at jeg ALDRIG støtter dem mere med min stemme.

Gæst

#418

2013-11-11 18:51

Jeg sys hun skal blive her i Danmark. Hendes datter er født og opvokset her i landet. Hendes mand er død af en sygdom, det betyder da ikke at hun og deres datter skal sendes hjem til Thailand. Konen er i gang med en uddannelse, hun får ingen ydelse fra kommunen eller noget. Det er ingen forbrydelse at hendes mand er død, han gik borte pga. sygdom. 2 generations indvandre og øst europæere bliver ikke udvist af Danmark når de laver kriminalitet og bedrageri, men en thailandsk kvinde og hendes datter skal udvises fra Danmark fordi hendes mand er død? Hvad er det for et land vi bor i?! Jeg har bare at sige til det danske system, foretag jer noget andet som er vigtigere end at udvise en enke og deres datter. Så jeg ser ingen grund til at skulle udvise dem, når de ingen forbrydelse har foretaget sig. Datteren går i skole, har venner, veninder og bedste forældre her i Danmark og moren er i gang med en uddannelse. Derfor gir det ikke nogen mening at de skal udvises. Lad dem blive i Danmark.

Gæst

#419

2013-11-11 19:00

Og så klager de over det offentlige bruger for mange penge... Han kommer nok til at koste flere tusind kroner om dagen i behandlingsdom osv osv osv. Smid dog skidtet ud og lad den stakkels pige blive.!!!

Gæst

#420

2013-11-11 19:05

Svineri







Gæst

#421

2013-11-11 19:18

b
addicteddict

#422 Er døden ikke straf nok?

2013-11-11 19:20

Oven i at man lige har mistet en mand og en far, som man elsker højt, så skal man også til at flytte land og ændre sit liv fuldstændigt!? Det kan ikke være rigtigt at det skal skal være sådan og de så vælger at sige at de intet kan gøre. Selvfølgelig kan der gøres noget hvis man vil!!

Det kan ikke passe at så mange af dem der volder ballade kan få lov til at blive i Danmark, men en hårdtarbejdende dame og hendes datter, som oven i købet sørger, skal udvises. Det da totalt unfair!!! Så bliver man lidt skuffet over sit land.
Bunny

#423 camlag@live.dk

2013-11-11 19:36

Føj føj hvor er det flovt at være dansker , håber godt nok der sker noget så de få lov at blive

Gæst

#424

2013-11-11 19:37

Den lov kan ikke laves om hurtig nok. Begår du voldtægt og kommer du i fængsel, men uddanner du dig i fængslet får du lov til at blive i landet. Er du gift med en dansker og han/hun dør, bliver du udvist - værst af alt, ministeren vil ikke gøre noget..påstå at han intet kan gører???? det er sg. da ham der er cheff for afdelingen - fyr ham.

Gæst

#425

2013-11-11 19:40

.