Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#351

2013-11-11 14:07

flov ved at være dansker
Ole Zacho

#352

2013-11-11 14:11

Kender de to, mit hjerte græder hvordan kunne det ske? skammer mig meget over vort lands manglende menneskesyn.
Og til sidst skam jer politikere

Joakim

#353

2013-11-11 14:17

Jeg er også indvandrer, og gift med en dansk kone. Vil også jeg og mine børn blive smidt ud af Danmark hvis min kone falder fra? Det lyder da fuldstændig grotesk. Nåh ja - mine børn har jo dansk pas, og jeg er jo indvandret fra Norge. Så jeg er vel i den optik langt mere værd end en "sølle Thai-dame".

Det er en skam at behandle mennesker som de to bliver behandlet. Håber nogen kan vise sit ansvar, tage en beslutning, og lade dem komme tilbage til deres nye hjemland. Et hjemland jeg selv setter stor pris på. Og det samme burde alle der har det som sit hjemland - uanset om de kommer fra Norge eller Thailand.


Gæst

#354

2013-11-11 14:18

Lad os håbe nogen politikere virkelig gør noget og ikke kun snakker..

Gæst

#355

2013-11-11 14:24

Self. Skal de blive

Gæst

#356

2013-11-11 14:38

Savner den solidaritet som Helle Thorning gjorde sig til talsmand for, før hun blev valgt.
Vi har brug for et samfund hvor Etik er det grundlæggende element.
Ikke som det er nu hvor borgerne kvæles i burokrati.

Gæst

#357

2013-11-11 14:53

Jeg er efterhånden ved at være så flov over de repræsentanter vi har valgt ind til at forsvare vore interesser.
Hvor er den danske humanisme dog blevet af?
Den nuværende jm, tager dog prisen for uduelighed.
Lad os få indført mere direkte demokrati, så vi (befolkningen) kan trække i nødbremsen, når det løber helt af sporet for dem derinde på Christiansborg!

nino

#358 Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen

2013-11-11 14:58

Hvad sker der Danmark? Vågn op!



Gæst

#359

2013-11-11 15:02

endnu et eksempel på at systemet kommer før mennesket, suk..
Stig Filskov
Gæst

#360

2013-11-11 15:04

Grotesk hvor snæversynet systemet kan være på trods af man godt ved hvad der er rigtigt og forkert.


Gæst

#361

2013-11-11 15:15

Suthida Nielsen bør fortsat have lov til at opholde sig i Danmark med sin datter Im. Alt andet er urimeligt og umenneskeligt.

Gæst

#362

2013-11-11 15:21

Barnets tarv.
Moderen og datterens må jo have opfyldt kravene til at være i Danmark indledningsvis og det er sørgeligt, at Justitsministeren ikke kan udsætte udvisningen indtil man har afklaret politisk om der skal ske ændringer i henhold til denne situation hvor ægtemanden dør.

I Danmark gør man meget ud af at tage hånd om barnets tarv. Det fremgik med al tydelighed i nyhedsudsendelserne, at den lille pige var faldet godt til i skolen og lokalsamfundet. Ligeledes talte hun fint dansk. Barnets tarv i DK er åbenbart, at hun skulle smides ud og oveni udvisningen lige skulle have udtaget sin bøjle på tænderne. Det klæder ikke Danmark.
I stedet skal bandemedlemmer og totalt utilpassede indvandrer have lov til at blive boende. Justitsminister Morten Bødskov jo absolut ingen ryggrad. Bandepakken er KUN et politisk signal og har kun ringe effekt i praksis. Senest har man her i Odense givet Betinget udvisninger til 2 indvandrer (uden dansk statsborgerskab) som var med til at mishandle en mand på det groveste - herunder skære et øre af ham og herefter urinere på ham. Jo, disse individer får skam lov til at blive, for vi kan jo nærmest ikke undvære disse typer. Vi har jo brug for rollemodeller til at deres familiemedlemmer kan se, at der ikke er nogle restriktioner for deres kriminelle aktiviteter.
Sørgeligt, at vi har dette misforhold i Danmark. Moren og datteren i artiklen burde (om ikke andet, så pga. datteren) få lov til at blive i her.
Det er super flot, at hele landsbyen går sammen om at støtte. Jeg vil ønske moderen og datteren alt vel.

Gæst

#363

2013-11-11 15:25

Få styr på det Danmark!

Gæst

#364

2013-11-11 15:27

Engang var socialdemokraterne garant for etisk ansvarlighed og menneskelig værdighed - i dag ser vi den ene socialdemokratiske minister efter den anden udstille deres empatiske analfabetisme, kyniske menneskesyn og himmelråbende arrogance. Hvor er det dog ynkeligt...

Gæst

#365

2013-11-11 15:29

Håber alle skriver under

Gæst

#366

2013-11-11 15:31

Husk ikke at stemme på Morten Bødskov til næste valg
Så kan det være vi får lidt mere retfærdighed

Gæst

#367

2013-11-11 15:41

Ja jeg rejser meget og har altid været stolt over at kunne sige at jeg kommer fra Denmark,når folk har spurgt mig,men kan sige nu uden at være i tvivl stolt er jeg ikke mere

Gæst

#368

2013-11-11 15:46

Er helt flov over at være Dansker .

Gæst

#369

2013-11-11 15:47

Det er simpelthen for grimt at vi smider nogen ud som kunne bidrage til vækst i samfundet, mens vi lader kriminelle blive i landet for at straffe dem.

Gæst

#370

2013-11-11 15:48

det er bare så langt under lavmålet og dybt skuffende at Danmark er sådan et land :-(
Roger Grønby

Gæst

#371

2013-11-11 15:49

Vi brødfører en masse rakkerpak fra Mellemøsten o.s.v., og udsmider velintegrerede gode mennesker.
Føj, politikere. Hvad er jeres samfundssind, skam jer!!!
ASIAMAN

#372

2013-11-11 15:50

Ja men det er jo Danmark, alle dem med forbindelse til Somalia eller Al Quaida eller Afghanistan kan jo let komme til Danmark og få opholdstilladelse og de kan jo også bringe deres tolk og deres hele familie kan jo også komme med og få kontant hjælp, men man kan jo ikke gifte sig uden for Danmarks grænser og få lov til at bringe kone til Danmark.
Jeg syntes det er helt dybt godnat at Suthidas Nielsen og Datter skal udvises, medens alle de tyve og volds og bander bare får lille straf, men bliver ikke udvist, nu en kone der have tabt sin man skal smides ud, hvor er vi nu henne ?
Det er helt utroligt, jeg er flow over at være Dansker jeg føler for Suthidas Nielsen og Datter...... BRING DEM TILBAGE TIL DANMARK NU !!!!!

Gæst

#373

2013-11-11 15:51

Hvis danskerne kunne stemme med direkte demokrati om deres ophold, så ville de sige ja. Men istedet for at give plads til dem, så har vores regering nu sørget for, at rockere og bandemedlemmer ikke længere har SKAT i hælene, at de frit kan holde sexslaver, at Danmark er overrendt af østeuropæiske kriminelle, og politiet er bundet på hænder og fødder. Nej, så hellere flere af den slags og færre af den gode indvandrertype, som denne kvinde og hendes lille pige.

Gæst

#374

2013-11-11 15:53

Og vi dk skulle være et demokratisk land !! Grotesk
Jacco2

#375 Danmark har underskrevet børnekonventionen… ha ha ha

2013-11-11 15:53

Danmark har bl.a. underskrevet børnekonventionen men opfører sig som en banan republik og ingen griber ind. Folketingets ombudsmand ligger i hængekøjen i stedet for at gøre det han får løn for, bl.a. at påpege at konventionerne vedr. retten til et familieliv og beskyttelse af børn det overholder Danmark ikke, han bør straks skrive til de andre medunderskrivere af disse konventioner at Danmark bør slettet.