Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#276

2013-11-11 09:19

Jeg var Socialdemokrat indtil den dag hvor Morten Bødskov sagde, at han var det, da mistede begrebet sin betydning!

Gæst

#277

2013-11-11 09:22

Ja endnu engang ser man en person og et barn, som er velintegreret i det danske samfund,som skal udvises.
Mens sådan en som fis-fis og andre forbrydere, får lov til at blive, hvad tror i ikke at de koster det danske samfund, Suthida klarede sig selv. Hvor jeg håber Morten Bødskov og resten i hans hær!!har en MEGET dårlig samvittighed.

Gæst

#278

2013-11-11 09:24

Det er helt urimeligt at straffe en ægtefælle og et barn yderligere, fordi ægtefællen dør her i landet.De har netop behov for ekstra beskyttelse i sorgen over tabet af en elsket person
FK

#279

2013-11-11 09:26

Flovt at være dansker i sådan en situation.

Gæst

#280

2013-11-11 09:28

Simpelthen under al kritik at udvise dem. Er det ikke mere end nok at hun har mistet sin mand og datteren sin far, dette i sig selv er frygteligt sørgeligt for dem, men nu skal de også miste deres hjem. Danmark skulle skamme sig, dette er deres hjem.
Kaj S

#281 Uværdig behandling .

2013-11-11 09:30

Det er det værste jeg har hørt, at mennesker der vil det danske samfund godt og som kan begå sig her på værdig måde skal ud det høre ikke nogle steder hjemme. Nej har det været røver og banditter der skal leve på samfundet så har de været velkommen. Fy for den , er flov over dette og de skal være velkommen tilbage så hurtig som mulig Vågn op over på borgen nu skal i ikke sove mere gør noget fornuftig for den hyre som i får det vil klæde jer

Gæst

#282 Re: Hjælp

2013-11-11 09:32

#9: Alex - Hjælp

Superflot tilbud :-)


Gæst

#283

2013-11-11 09:32

De skal sgu da også have tålt ophold som det mindste, når alle forbryderne kan få det

Gæst

#284

2013-11-11 09:40

Dybt kriminelle skal sørme blive men lovlydige og fredelige mennesker der gør en indsats for at være danske skal bare kyles på porten. Danmarks politikere har ingen medmenneskelighed og ødelægger systematisk det land man engang kunne være stolt af. Retskafne borgere, syge og handicappede er der bare ikke plads til ifølge politikerne. Jeg skammer mig over at være dansker!

Gæst

#285

2013-11-11 09:41

Vi burde alle have dårlig samvittighed. Når almindelig anstændighed - og ikke mindst hensynet til en helt uskyldig lille pige - tilsidesættes for at tilfredsstille et stift system, ja så har vi tabt. Det er svært at tro, at vi som land nogensinde vil kunne gøre det godt igen overfor den lille familie.

Gæst

#286

2013-11-11 09:50

Jeg synes at det er sørgeligt, og mener ikke du skulle udvises ud af landet, der er så mange andre idioter/kriminelle som skal ud. En familie som mister far/mand, en familie som intrigre sig bliver smidt ud. En 7 årig pige som ikke kender andet til en Danmark og det danske sprog.
Ville politikerne ikke have flere af den slags, så sig mig hvorfor smider vi dem hjem og beholder de kriminelle og samfunds nasser.

Gæst

#287

2013-11-11 09:50

Usmageligt.
Forstår ikke hvordan de mennesker som faktisk kunne have stoppet dette, kan sove roligt om natten...
Håber de har det rigtig skidt med sig selv, og får det lavet om. ( HÅB, HÅB og håb ).

Gæst

#288 Re:

2013-11-11 09:52

#256: -

hallo! Morten Bødskov er socialdemokrat og KUNNE, hvis han havde lidt mand i sig, stoppe denne inhumane udvisning


Gæst

#289

2013-11-11 09:57

Det viser jo blot hvor dårligt et land vi danskere lever og bor i.

Gæst

#290

2013-11-11 09:58

Hvis der er nogen retfærdighed til i verden, bliver den her menneskefjendske udlændingelov lavet om. Stem på et af de partier, der vil ændre loven. Og kæmp for, at vi ikke skal se sådanne sager igen.

Gæst

#291

2013-11-11 09:59

Har altid været stolt af at være dansker og være født i et demokratisk land Hvor vi alle har ret til at ytre os. Men at mit skønne land udviser en mor og hendes datter kan jeg ikke fatte ........
Gæst

#292

2013-11-11 10:03

Morten Bødskov - Som socialdemokrat havde jeg indtil nu store forventninger til, at du i denne sag i det mindste tog hånd om den uskyldige piges tarv. Jeg håber, at dine kammerater i folketinget banker dig på plads og sørger for, at de to ulykkelige mennesker kommer tilbage til Danmark, hvor de hører til.
Lars

#293

2013-11-11 10:04

Jeg er så flov og grimmes ved at være dansker.
Det gør ondt langt ind i sjælen.
Hvad er det for et system vi har her, hvordan kan nogle mennesker tage sådanne beslutninger, fatter de overhovedet at det er mennesker de har med at gøre, de er så følelskolde, at det gør ondt. Den dag de selv ligger ned og råber på hjælp, skal jeg gerne hjælpe dem, med at hælde salt i såret, trampe på dem, for til sidst give dem det sidste skub ud over kanten.
Jeg sad forleden og så nyhederne i tv. Der var et indslag om denne frygtelige historie, som er total meningsløs, den blev så efterfulgt af et indslag om, at der skulle gives penge til, flere sengepladser til de udenlandske hjemløse i København, som strømmer til hovedstaden. Hvad sker der lige her???
Der findes kun en løsning på dette, og det er at, Hr Bødskov omgående for den lov tilpasset så dette aldrig nogensinde sker igen, og samtidig for hentet I'm og hendes mor tilbage, så de kan fortsætte deres liv her, så de ,ikke mindst I'm, kan få den fremtid de fortjener så meget.
Jeg kan virkelig ikke se hvad de har gjort forkert, de har ikke lavet noget kriminelt, (som så mange andre indvandrere har men stadig lever og bor i DK, på div sociale ydelser), nej de var så uheldige at deres mand/stedfar døde en tragisk død på grund af sygdom.
Vi har ekstrakt udlændingelov, ja det er ok, men det er ikke ok at den rammer de forkerte, dem den burde ramme, kan bare sidde stor grinende og fortsætte deres kriminelle løbe bane.
Til sidst vil jeg sige til I'm og hendes moder, jeg håber virkelig af hele mit hjerte at i kommer tilbage til DK, i skal være så hjerteligt velkomne, i er jo et mønster eksemplar på en god integration.......
Peter

#294

2013-11-11 10:05

Skammer mig over at være Dansker. Hvis de havde været uden for al pædagogisk rækkevidde havde de fået lov at blive.
Helt grotest
Torsten T

#295

2013-11-11 10:09

Kortsigtet og snæversynet. Som med det meste af udlændigelovgivningen som bare skal tækkes den indre svinehind. Få nu fjernet den mentale ligusterhæk vi gemmer os bag. Vi er en del af verden og vi kan ikke bare lukke alle grænser og så leve af stegt flæsk, kartofler og persilelsovs bag hækken. Suthida og Im vil danmark - vi vil dem også!

Gæst

#296

2013-11-11 10:11

vi kan simpelthen ikke være bekendt at sende den lille familie ud af landet de passer jo sig selv her håber at de snarrest vender tilbage til Danmark og at regering giver dem en undskyldning, for deres mangel på meneskelighed

Gæst

#297

2013-11-11 10:14

Ville ønske myndighederne ville udvise respekt i stedet for uskyldige mennesker...

Gæst

#298

2013-11-11 10:16

Føj for satan, hvor luftbøsseministeren dog er klam.

Gæst

#299

2013-11-11 10:18

Det er fuldstændigt utilstedeligt at vi behandler hårdt ramte mennesker på den måde. Der skal bare findes en løsning på denne udfordring.

Gæst

#300

2013-11-11 10:22

Hvor er det efterhånden et sørgeligt land vi bor i, udviser en lille pige og hendes mor, fordi papfar desværre dør, og så lader vi en Somalisk pædofil blive i landet. HVAD sker der for Dk. Er sgu flov over at være dansker