Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.

gæst

#551 hun SKAL bliv i danmark

2013-11-12 19:50

Under ingen omstændigheder MA hun udvises, begge skal bliv I danmark, basta!

Gæst

#552

2013-11-12 20:11

Hvad tænker de dog på????? Jamen man kan da ikke sende en lille dansk pige og hendes mor ud af DK - de er jo statsborgere - eller hva' ????

Gæst

#553

2013-11-12 20:49

Jeg er rystet over denne sag og fatte ikke hvor barnets tarv er, hvilket er noget vi normal ser på i dette land. Jeg er så flov over at være dansker lige pt.

Gæst

#554 Re:

2013-11-12 20:57

#10: -

Du kan da ikke skyde skylden på DF....så var ham den pædofile voldtægtsforbryder, der har ødelagt en 10 årig piges liv for altid, nok også røget ud... det er lovgivningen den er hel gal med. Hvis man vil blive i dk, så skal man åbenbart bare lave noget grov kriminalitet.


Gæst

#555

2013-11-12 21:13

Handling burde sige mere end "ord" - men desværre har Udlændingestyrrelsens "ord" ikke sagt nomen noget!!!
Carsten

#556 Re: Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

2013-11-12 21:33

#255: -

Jeg kan ikke være mere enig i din udtalelse. Som jeg forstår det, så gik Im i skole og Suthida havde et job på hånden. Umiddelbart virker det som om de gør alt for at integrere sig. Oven på det tragiske dødsfald, vælger man så at træde på nogen der ligger ned, ved at udvise dem. Det er forageligt og desværre er det endnu en sag, som gør det pinligt at være dansker. Vi har ingen problemer med at sende mange millioner kroner til folk langt fra danmark, der har brug for hjælp, men at hjælpe dem der er tæt på os og som også har brug for hjælp. - Nej det kan vi åbenbart ikke tage os af. Det virker lidt for dobbeltmoralskt. Øv!

j

#557 Fuck

2013-11-12 23:04

Typisk alle perkersvinene kan blive og overtage vores land men ikke dem her.
Carsten Larsen

#558 Re:

2013-11-12 23:49

#10: -

Du vrøvler, som du har forstand !!!. Det er IKKE DF som har taget den beslutning. Så vidt jeg ved, så sidder de ikke ved magten endnu. Men det varer ikke så længe !!!.

Carsten Larsen

#559 Re:

2013-11-13 00:05

#256: -

Det har sgu da intet at gøre med DF. Du er sgu da en knaldhat !!!. Sidder DF ved magten ????. Ej vel . Men bare rolig !!. Det varer ikke så længe, så gør de !!.


Gæst

#560

2013-11-13 00:20

Det er ABSURD!
Ns

#561

2013-11-13 04:48

Både Im og hans mor har nu mere tilknytning til DK end til Thailand, så de skal selvfølgelig blive i DK - det må man da have råd il, når der ellers er så mange andre, der bare kan komme ind uden videre ra alle mulige andre lande. Suthida og Im har boet i DK i 4 år og ha nære kontakter der.

Gæst

#562 Re: Re:

2013-11-13 06:14

#554: - Re:

Det er korrekt du skal være indvandre voldsforbryder, pædofile eller narko handler eller bedre med link til terror grupper eller enu bedre link til Al Quaida, Somalia pirater med mere.
så kan man få lov til at blive i DK.
Det er helt grotæsk.
Men Lille Im er jo ikke den eneste, vi har nok glemt Vietnam konen også med børn der var nød til at rejse til Tyskland, dersom kones blev udvist,  og den Dansker der er gift med en Taiwan Kineser, dersom de to mænd have arbejdes ulykker og modtog stats hjælp for 3 år siden, men alle de indvandre voldsforbryder, narko handler, terrorists og pædofiler de får jo permanent kontant hjælp og skal skam ikke udvises.
Som Dansker har du ikke ret til a gifte dig uden for Danmark.  Hvis du gifter dig uden for DK så er det meget svært at få konen eller man in til DK der skal jo stilles garanti med mere, og så kommer det med tilknytning som jeg ikke fostår.

Jeg er rigtig rigtig flov over at være 100% Dansker


Gæst

#563

2013-11-13 06:32

Nu sidder Morten og indrømmer at der er et problem med lovgivningen og vil gerne ændre loven, men han vil ikke gøre med tilbagevirkende kraft, hvorfor ikke ? Han siger jo selv at der var et problem  i loven der var skyld i at lille Im blev udvist, så hvorfor kan han ikke ændre loven med tilbagevirkende kraft så lille Im kan komme tilbage til Danmark? Han har jo indrømmet at de har lavet en brøler.

OK Morten nu skal du jo bare lave det om og hurtigst muligt få dem tilbage til Danmark.

Hvad med at lave loven om så mennesker som Danny Abdalla ikke kunne komme in i DK, eller efter han er her, så må han jo også vide at hvis han begår krimimæle handlinger at han vil blive send tilbage til Libanon selv om han bliver dræbt der, det er noget han godt ved på forhånd så er det jo bare at holde sig indenfor Dansk lov , er det ikke lige som vi i Danmark sendte en man tilbage til Thailand som var efterlyst i Thailand for narko, og vil mest sandsynligt blive send til døden?


Gæst

#564 Re: Suthida Nielsen!. og datten skal tilbage til danmark og det er nu

2013-11-13 07:19

#548: pawer - Suthida Nielsen!. og datten skal tilbage til danmark og det er nu

Helt enige helt korrekt hvad du siger. Alle de indvandre der kommer in til Danmark får i hoved og røv, og de begår forbrydelser den ene gang efter den anden og får stadigvæk lov til at blive, den eneste forbrydelse at Suthida Nielsen begik var at hendes mand uheldigvis døde og det er sørgeligt  nok R.I.P. , Og på toppen af alt bliver hun sparket ud af DK, hvad er det for et samfund ? Politikerne er jo binde gale i hoved.

Vi udviser jo ikke indvandre som begår grove forbrydelser som voldtægt på 10 år gammel pige, eller skære øret af en man, der er jo ikke noget særligt og skal jo ikke udvises, men Suthida Nielsen og datter skal da udvises det er klart.

De indvandre bruger jo den at hvis de bliver send tilbage risikere de at blive dræbt, hvis det er tilfældet så må de jo opføre sig ordentligt her ikke ?

Hvad nu med hvis en fyr der har begået mord i USA og han er i Danmark og er efterlyst at politiet i USA, ville Danmark ikke sende ham tilbage til USA selvom han nok bliver send til døden der for mord?  Jeg kan ikke se foreskælden.

De indvandre må jo lære at opføre sig ordentligt, eller blive send tilbage til hvor de kom fra, det gør de i Australien og det er liget meget hvad der sker dem når de kommer tilbage til deres eget land, så i Australien opføre de sig godt.

Har de politiker i Danmark ikke tænkt på hvor mange af de indvandre har lange grove kriminel rekord i deres eget land og er løbet til Danmark som forfulgt, men i virkeligheden er efterlyst for grove forbrydelser som nok giver dødsstraf hvor de end kommer fra, kan det være rigtigt at vi skal beskytte dem ?


Gæst

#565

2013-11-13 08:36

Dette er en skandale

Gæst

#566

2013-11-13 08:55

Jeg synes det er vigtigt at vise man skal passe på ikke at ramme de forkerte Det er sket før at folk som har uddannelse eller tager uddannelse og i øvrigt ikke belaster samfundet bliver udvist, mens man hører om andre som belaster får lov at blive

Gæst

#567

2013-11-13 09:01

Det er urimeligt at udvise Im og Suthida i den svære situation, samtidig med at de er godt integreret i det danske samfund.
piamus3484

#568 lorte land

2013-11-13 09:47

Lad dem blive i dk er sku næsten flov over at bære dansker

Gæst

#569

2013-11-13 10:34

De skal hentes hjem igen. Lad os alle stå sammen, og vise denne medmenneskelighed og kærlighed til Im og Suthida Nielsen. Andre har fået lov at blive.

Gæst

#570

2013-11-13 10:52

Stakkels familie. Vi må kunne stå sammen og støtte en god sag.

Gæst

#571

2013-11-13 10:54

Kan kun sige:Dårlig stil fra regeringens side.

Gæst

#572

2013-11-13 11:12

Send de kriminelle ud af landet og lad skønne mennesker som Im og Suthida blive.

Gæst

#573 Re:

2013-11-13 11:13


Gæst

#574

2013-11-13 12:41

Hejsa. Syntes det er frygtelig det der er sket for Im og hendes mor. Håber det hjælper det her. hilsen Susanne.

Gæst

#575

2013-11-13 16:01

jeg håber snart at im og hendes mor kommer tilbage til Åbybro knus og kram pernille højer jensen