Legaliser hash i Danmark!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Legaliser hash i Danmark!.


Gæst

#51

2014-06-05 15:57

Jeg synes at produkter med THC burde være lovlige for medicinske grunde. og at de også burde være lovlige af samme grunde som tobak og alkohol er lovligt

Gæst

#52

2014-07-08 10:32

LEGALISER DET!!!!

Gæst

#53

2014-07-09 06:54

Medicinsk cannabis hjælper allerrede så mange over hele verden. Så lad os nu afkriminalisere dem så de kan få en bedre og mindre paranoid tilværelse.
Der er nu så mange over hele verden der BEVIST har gavn af medicinsk cannabis, men er nød til at handle ulovligt på det sorte marked med risiko for forurenet stoffer og følge sygdomme.
Nu må politikker lytte efter flertalet af befolkningen som går ind for kontoleret salg.  Og ikke efter Lobbylister inde for medicin/pille branchen.
Stor respekt for Københavns overbogmester der også påviser at det kan dæmpe bande miljø.

"de har måske også lobbyister så priserne kan holdes oppe"

Til sidst i disse tider hvor man føler gang på gang at økonomi går foran menneskeheden, vend bliket mod staten Colorado de tjener milliarder.


Med håb for menneskeheden venligst Steffen Mikael Hansen.


Gæst

#54

2014-08-22 09:17

Fri hash! Er vejen frem!
Slennis

#55

2014-08-22 09:30

Legaliser det så staten kan tjene penge på det istedet for at bruge penge på at Stoppe det for det kommer aldrig til at stoppe uanset hvad de prøver. Så hvorfor ik bare tjene penge på det istedet? Så kan det også være at vi kommer hurtigere ud af finanskrisen :D


Gæst

#56

2014-08-25 00:54

jeg syntes og kender flere der bruger hash pga sygdom som gør det nemmer for dem at leve.. jeg ryger ikke selv.. men har slet ingen problemer med at folk har brug for det... syntes det er total dumt ikke at gøre det lovlig kig under usa og alle de mange andre lande der alderrede er blevet kloger på hvor meget det hjælper... og kom videre... vi har brug for det isted for at stoppe tons vis af piller der tydeligvis ikke hjælper mange... blandt dem jeg kender er der.. folk med kraft , skelrose , angst.. osv.. dem jeg kender til misbruger ikke hash de bruger det som et middel for at føle kroppen og lindre smærter.. brug hoved folk.. og kom in i kampen .. hash skal sku også være lovligt i norge sverige og danmark...!

Gæst

#57

2014-09-21 07:18

Selv om jeg ikke er bruger er et forbud aldrig vejen frem.
Sebastian

#58 Re: Tag magten tilbage fra Medicinalindustrien.

2014-09-27 02:18

#6: Sundhedseksperten - Tag magten tilbage fra Medicinalindustrien. 

 Du lyder som en intelligent person. Midicinalindustrien manipulere med vilje lægerne, til at sælge deres industrialiseret medicinske produkter, som altid har en bivirkning eller større skade. Hvorimod man burde benytte alternative og homopatiske midler så som Cannabis, til midicinsk brug.


Gæst

#59

2014-10-10 22:00

det eneste rigtige.

Gæst

#60

2014-10-21 06:19

det er lige godt grov :D

Gæst

#61

2014-10-22 22:03

gør det hash lovligt NUUUUUUUUU
kællingen

#62

2014-10-22 22:04

forstår ikke hvorfor det skal tag så langtid og gøre hash lovligt det kan sku ik være så svært


Gæst

#63

2014-11-08 10:11

jeg fatter ikke at folket ik gør noget virkningsfyldt overfor denne måde politikere og politi har visitationszoner og alt muligt og en jernring omkring christiania.
jeg har lyst til at nakke hele bundtet så de fatter inde på borgen at de ikke skal styre os de skal beskytte os ikke fornægte os hvad vi vil.
utroligt folk gider finde sig i denne måde de tjener penge på at udskrive bøder ti lfolk istedet for at rydde christiania som de bare kan gøre. de kan bare køre ind og blvie der så er der ikke mere pusherstreet. for de gør jo ingen modstand de skide pushere. og hvem gider demonstrere når man kan blvie anholdt og sat i uforsvarligt futtog bare man går forbi en demostration med et tørklæde i lommen.
politiet bør blivet slået ihjæl elelr politikerne have stokkeprygl på torvet i gabestok.
jeg hader samtlige politikere de bør alle få tæsk.

Gæst

#64

2014-11-12 12:36

Weed to the people!
Hemp only future
Gæst

#65

2014-12-16 12:07

Jeg er enig med at cannabis skulle være at legaliseres i Danmark og jeg mener ikke kun om røge hash , jeg mener at den plant skulle være mere populær som medicin som vi alle mennesker kunne have lov til at bruge den at forbedre vores helbredt vores økonomi og m.m.


Gæst

#66 Re: hemp only future

2014-12-16 12:16

#63: -  du har ret de skulle give af sig selv ikke tjener på det. Alle sammen kamper vi for friheden

 


Gæst

#67

2014-12-17 13:22

ville ønske folk også forstod mere om de forskelige typer planter der findes, de fleste medicinske planter kommer dog ikke til danmark eftersom folk får flere penge for mere thc. og 1 milliard kroner om året kan gå til enten rockerne og banderne, eller det kunne gå til staten

Gæst

#68

2014-12-24 22:16

Mange har brug for en joint i ny og næ. De bruger det til medicinske grunde. Det hjælper dem mod psykiske og også fysiske lidelser for at kunne klare hverdagen bedre.

Gæst

#69

2015-02-26 01:56

Den skal frigives så syge kan bruge det til medicin, uden at det skal bære ulovligt!

Gæst

#70

2015-04-14 13:24

Der bliver nød til at være en intens kampagne vedrørende en legalisering, blandt andet bliver borgere og forkæmpere på området nød til at åbne øjnene op for virkningen og dokumentationerne bag en lægeplante som hidtil har været en forvrænget forside historie fra Harry Aslingers side. Fakta fakta fakta og så skal der fjernes så mange tabu belagte påstande om en fordømmende effekt ved medicinsk cannabis tak.

Gæst

#71

2015-04-24 13:31

Fordi hash er bedre en fx alkohol men det er jo lovligt så unge mennesker indtager farlige stoffer i stedet for en god pind en gang i mellem, det vil kun være godt for Danmark hvis det var lovligt og jeg vil have det bedre med politiet og en lille smule med politikerne også!

Gæst

#72

2015-04-28 17:06

Fordi det er forkert at det er ulovligt! Amerikas skræmme kampagner har jo ødelagt de ældres synspunkt på cannabis, det er ikke farligt, man ender ikke med at skyde heroin og det har ufatteligt mange positive medicinske virkninger! Det er jo ikke alle der har lyst til at ryge det, men der er ingen der tvinger dem, man tvinger jo ikke alkohol ned i halsen på folk der siger nej. Cannabis skal være lovligt på samme niveau som alkohol, det er jo op til folk selv om de vil drikke alkohol eller ryge en fed! Legaliser, kom frisk!

Gæst

#73

2015-04-29 22:54

Fordi #420blazeit

Gæst

#74 Re:

2015-04-29 22:56

#73: -  

 Støtter dette argument 100% - well spoken

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-05-16 17:07