Legaliser hash i Danmark!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Legaliser hash i Danmark!.

zaggiace

#1 weed

2012-12-09 23:54

fuck POLITI ACAB
le_moi

#2 Re: weed

2013-01-05 20:59

#1: zaggiace - weed

nej ikke fuck politiet, de er tjæner deres formål..


Gæst

#3 Re: weed

2013-01-05 21:01

#1: zaggiace - weed

du kom til at skrive forkert, det er APAB...

alle betjente er ikke røvhuller... det passer bare deres job... det er politikerne der er nogle  "bastards". det er dem der laver lovene ikke politiet...


Gæst

#4

2013-01-08 01:38

My Vegan lifestyle embrace all Spiritual/Meditative hallucinogens.
but exclusively to digest through cookies or chai, for a long and healthy
High on Life.

Gæst

#5 Problemet med legalisering

2013-01-08 21:54

Problemet er ikke så meget hvorvidt vi har ret, det er mere at der er 100 underskrifter her, fordi vi hellere vil være skæve ^^ vi bliver ikke så agresive.
kiggede lige på forsiden... Stop Dyresex I Danmark har over 8000 underskrifter... wtf hvorfor er folk så interesserede i dyrenes sexliv?
Pointen er at vi nok ikke har motivationen til at demonstrere og sådan, det er nemmere bare at købe skidtet af rockerne..
Sundhedseksperten

#6 Tag magten tilbage fra Medicinalindustrien.

2013-01-09 19:18

Stop vanviddet. Det er meningsløst at bruge så mange skattekroner på at opretholde et forbud mod en plante der har så høj medicinsk værdi. Tag magten tilbage fra den pengegriske medicinalindustri.

Gæst

#7

2013-01-10 12:41

legalize it !

Gæst

#8

2013-02-02 14:02

Jeg er ligeglad med rygningen af hash - det der tæller omkring legalisering er alle de mennesker som kan kureres mod mange forskellige og livstruende sygdomme med canabisolie.

Gæst

#9

2013-02-02 23:34

hej danmark helt erligt hvad sker der her i vor land vores politiker er så forskruet af at have status som en popstjerne.vågn op.det der virkelig kan give lidt i stadskassen ønsker man ikke få ind nej heller en del må sedde og være krimenelle,for at betjene andre i vores land.enten må der sedde en i toppen der skore kassen på dette her eller er i jo helt fra den også på dette plan. et i vil fjerne hashen fra fængsler hallooooo fatter i ikke at det er afslappene at ryge man blir værken stiv ond vil slås vi er eni om at alkohold er starten til alt dårligt men upssss vi har ikkk et problem vi drikker jo rødvin, gu fanden har i også et problem.og alle ønsker ikke at være helt væk på alkohold,ligsom i ønsker at få et glas el flaske er der andre som ønsker at ryge en bette pind.er rigtig dårligt det i har gang i politiker anne

Gæst

#10

2013-04-10 15:18

Da den kan være medicin for nogle, ser jeg den ikke som et produkt, som ikke kan frigives. Tværtimod er det langt sundere, end kemisk fremstillede farlige piller, som der tit høres om at mennesker dør af, på sygehuse rundt om i landet.

Gæst

#11 men Danmark

2013-04-18 01:33

skal ikke impotere for flere mio, når folk kan dyrke det selv
frihash

#12 Legaliser hash

2013-06-20 12:29

Det illustrerer ganske godt problemet at disse links som vises under artiklen giver en 404. Artikel i metroxpress "Flertal af danskere vil legalisere hash".
Læs her enhedslistens grundlag for, at de går ind for en legalisering.
Det eneste link der er aktivt er youtube linket til den prisbelønnede dokumentar om hele problematikken, som jeg for øvrigt mener at danske politikere skulle tvinges til at se.
Og hvis du i din browser søger på domænet www.frihash.dk bliver henvist til http://www.stop-hash.dk/
frihash

#13 Re: Problemet med legalisering

2013-06-20 12:37

#5: - Problemet med legalisering

tror ikke det er fordi folk er skæve og sidder og stener, men at de er bange for represalier fra politiet, som går mere op i at chikanere hashrygere end at bekæmpe den virkelige kriminalitet. De får deres kvoter om anholdelser osv helt i top ved at forfølge de fredeligste mennesker, så slipper de for at få reel modstand fra bandemedlemmer og andre som er totalt ligeglade med hvad der sker med dem, og som giver råt for usødet.

Pas på med at være for synlig, det koster kørekortet i 3 år og en månedsløn i bøde. Det tager op til 40 dage efter en joint før en blodprøve er negativ.

 

frihash

#14 Legaliser hash

2013-06-20 12:47

Jeg skriver under såsnart at jeg pisser rent for THC, indtil da vil jeg forblive anonym, er sikker på at panserne screener denne side, jeg kan ikke klare mig uden kørekort, vil miste job hus og hjem hvis det bliver taget. Jeg har minus tillid til politiet når det kommer til at være retfærdig over for en joint lover som mig. Har røget i mere end 40 år og prøvet lidt af hvert med de kære "oste", som christianitterne kalder de såkaldte lovhåndhævere. Men den her hetz mod rygere som også har kørekort tager prisen som den værste.

Gæst

#15

2013-06-20 13:13

LEGALIZER NU!!!!

Gæst

#16

2013-06-20 15:50

Godt initiativ....

Gæst

#17

2013-06-21 23:10

har selv haft tanker om større problemer med bl.a. ludomani junkfood alkoholisme. Har dog heller ikke hørt om opløste familier pga tobaksrygning. Det hysteri
Sif

#18

2013-06-21 23:18

#10: -

ang sygehuse..... Så er der en stor risiko for at blive smittet med en dødelig bakterie, ved en simpel indlæggelse.

 


Gæst

#19

2013-07-30 14:55

denne plante er dén mest brugbare plante der hidtil er blevet opdaget af mennesket. Den er helbredende overfor adskillige sygdomme, det er det stærkeste fibre (kan derfor bruges til at producere bedre tøj, reb, og andet) stilkens væske kan blive udnyttet til brændvæske som en substitut til benzin, dermed biologisk brændstof og til sidst men ikke mindst har den en så dejlig påvirkning på menneskets hjerne og sind, og får hele vores stresset hverdag til at virke mere overskuelig. Så jeg spørg bare, hvorfor er det værd at have bandekrig, mord, mangel på plads i fængslerne, og andre påvirkninger på idags samfund?
Hvis du ikke kan se det dumme i dét, så må det jo være dig der er (sagt med respekt) RET SÅ DUM!
Denne plante fortjener ikke at blive udrydet. NEJ! derimod fortjener den at blive benyttet!
Tak!


Gæst

#20

2013-08-03 19:58

Ja-tak til sjov tobak.

Gæst

#21

2013-08-19 00:03

Du må drikke til du segner, du må sprøjte din have med gift og spise "hundemad" på McDonald. Men plante en cannabisplante i din have, det er ulovligt. Man må nemlig ikke selv om, om man vil ryge sig ud i hegnet, eller om man bare synes det er en smuk plante, eller om man vil booste sit immunforsvar med en cannabissmoothie helt uden THC. Nej, så hellere lade HA og de andre bander tjene fedt på at sælge det ulovligt. Se det giver mening!

Gæst

#22

2013-08-19 07:08

Stop kampen frigiv hampen.slip de politiske fanger fri.legaliser cannabis i dk nu

Gæst

#23

2013-08-19 07:16

Det er ne Aktiv Forbrydelse imod Menneskeheden at Forbyde Naturlig Cannabis !!!!!!! 8oC-
Kirsten

#24

2013-08-19 07:26

Jeg ryger ikke, men skriver under fordi jeg mener det er uanstændigt at forbyde en naturlig plante, og medicinsk cannabis kan helbrede næsten hvad som helst. Planten er ikke forbudt, fordi du kan ryge dig skæv i den, den er forbudt fordi den er en kæmpe trussel mod industrien. Man kan lave alt af hampplanten; medicin, papir, brændsel, huse, tøj, sko osv. osv

Gæst

#25 Re:

2013-08-29 21:54

#8: -

AMEN to that