Legaliser hash i Danmark!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Legaliser hash i Danmark!.


Gæst

#26

2013-10-04 10:11

Jeg har aldrig forstået hvorfor læger kan behandle dig med en pille der indeholder THC og andre stoffer der præcist er at finde i marijuana. Det er jo 100% det samme bare dyre at anskaffe.

Det handler jo om meget andet end kriminalitet, nemlig $$ cannabis kan bruges til at helbrede tusindvis af folk, medicin er ret dyrt i Danmark, og det koster også rigtige mange menneskeliv.

 

Vågn op politikere !


Gæst

#27

2013-10-13 10:32

LEGALIZER NU!!!! :)

Gæst

#28 Et andet argument

2013-11-05 01:27

Et andet argument kunne også være at afkriminaliseringen af hash ville give os mindre udgifter på politi ressourcer, og dermed også forebygge kriminalitet på samme måde som at det tager ind stor indtægt væk fra kriminelle. Det kunne så bruges på at fokusere andre steder inden for den kriminelle verden eller gavne samfundet på andre måder

Gæst

#29

2013-11-17 07:23

Går stærkt ind for prøveperiode med legaliseringen af hash - for at se hvad det gør ved kriminalitet, samfund og borgere!

Gæst

#30

2013-12-05 20:25

Der er mere positive effekter end negative, de negative er ingenting i forhold til almindelige cigaretter. Indtægter til lovlydige borgere og skat til regeringen, ikke til bander.


Gæst

#31

2013-12-19 20:51

Jeg Morten Bendix Sørensen anderkender denne legalisering. Jeg går nogen gange med migræne, og så er der aldrig noget bedre end en lille joint. For når jeg er i mit rus, så forsvinder min migræne, og så kan jeg få en fredlig hverdag. Jeg synes personligt at hash skal legaliseres, fordi det vil sænke kriminaliteten i Danmark. Folk vil lære at forstå hvilke konsekvenser hash medbringer, men det er ikke slemmere end alkohols bivirkninger. Staten vil ikke fortryde at legalisere det, når de bruger flere milioner på at få politi, til at lave razzia på Christiania. Danmark ville få mere ud af deres økonomi, hvis cannabis blev legaliseret.

Gæst

#32

2014-01-03 17:39

Legalisere hash i Danmark!

Gæst

#33

2014-01-07 23:15

Dele af USA er begyndt at legalisere det og flere er på vej... og det var USA der startede med at gøre cannabis ulovlig af falske og korrupt årsager, hvis man gider kig tilbage hvordan det hele startede.

Gæst

#34

2014-01-14 18:43

don`t criticize it, itlegalize it :)
Lad de forskammede medicin mennesker som tjæner penge på menneske liv tabe deres indtægt med hjælp fra denne plante som som også bliver kaldt miracle medicin.
Dreamer

#35 Re:

2014-01-19 16:18

#19: -

Godt skrevet.... mine ord hvis jeg var lige så formulerende..

 

Dreamer

#36 Re: Medicinsk plante

2014-01-19 16:26

#24: Kirsten -

Hørt hørt... denne plante har været undertrykt i mange år således at medicinalindustien kan nå at tjene en masse i profit, og i at udtænke nye kemikalier til at undertrykke de reaktioner/bivirkninger vi har på deres medicin...

 


Gæst

#37

2014-01-21 10:53

Værdigt formål.

Gæst

#38

2014-01-28 07:12

Jeg er asperger og har brugt cannabis som medicin i gennem 13 år.

Uden cannabis ville jeg være energisk, misforstående, have tankemyldre, angstpræget og nær,est død og ligeglad indeni. En smule cannabis puster liv i mig. Jeg ser glæden i at have hvad jeg har i mit liv og jeg kan tage 1 tanke ad gangen og løse problemerne. Det giver mening og livsglæde ved at stå om morgenen. Det lægger låg på min alexithymia og hjælper mig med at bedre at forstå. Jeg er ikke stoned. Du er heller fuld når du har taget 1 tår øl. Før var jeg tom, indelukket, asocial og ligeglad. Ville ikke leve og resulteret i selvmordforsøg. Startede med at indtage en smule cannabis hver dag og det har givet mig livet tilbage.

Legaliser cannabis og sæt en stopper for kriminaliteten. Hjælp de autist ramte

Gæst

#39

2014-02-06 10:10

De sidste 60 år er der blevet kæmpet imod hashen. Ingen har tænkt sig at give op. Er træt af politikere der opfører sig som børnehave børn der ikke vil høre efter når de ikke må få deres vilje.
Der er flere fordele end ulemper (som er minimale i mine øjne i forhold til alt andet der foregår i landet pt.) så hold op med at se på negativerne, drop frygt illusionen og gi det en chance.

FRI HASH NU!

Gæst

#40

2014-02-24 20:39

Free The Weed
420

Gæst

#41 Re: weed

2014-05-12 23:20

#1: zaggiace - weed

Mener du ikke fuck politikerne? Politiet er da selv skide trætte af, i overført betydning, at blive bedt om at grave et hul så andre kan dække det til igen. Langt de fleste af dem synes selv det er latterligt når de f.eks. skal ud og lave en aktion på Christiania. Men de gør det så de bagefter kan komme ud og lave et stykke arbejde der giver mening.


Gæst

#42 Re:

2014-05-12 23:27

#21: -

Hehe - som John Mogensen sagde; Der er noget galt i Danmark...


Gæst

#43

2014-05-13 11:37

yeah !! men på samme niveau som alkohol !
Lilie Naira

#44

2014-05-17 10:22

Jeg er IKKE hashryger. Har prøvet det for mere end 30 år siden og det var en oplevelse ligesom så mange andre - men ikke en der kræver gentagelse.

Jeg skriver under fordi det jo er ulogisk at man bruger så mange samfundsressourcer på at kæmpe IMOD en plante. Hvis det skulle lykkes at fjerne den fra jordens overflade, så er der jo mange andre der ligner og der vil komme andre af slagsen - så kampen er forkert!

Jeg har set mennesker med fibromyalgi ryge hash. De bliver ikke engang skæve af det - men de får lindret deres smerter - DET går jeg ind for. Og jeg støtter udviklingen af cannabisolie i forhold til kræftbehandling. Det er intet mindre end et mirakel. TÅBELIGT at loven skal forhindre kræftpatienter i den form for behandling som beviseligt både kan forlænge deres liv, forøge deres livskvalitet SAMT bringe dem helbredelse.

Hele spørgsmålet om det er rockerbander der skal have profitten er fuldkommen tåget. Selvfølgelig skal de ikke det. Det skal den danske stat da. VI - danskerne i fællesskab - skal finansiere helbredelse og smertelindring samt udvikling af cannabisplantens mange muligheder.

Men jeg kan godt personligt have noget imod at man fyrer for mange fede - der er stor forskel på en "koger" og en brandert. Hash forlader ikke kroppen lige så hurtigt, som alkohol gør - så det er forkert at sidestille de to former for rus. en solid viden om det, giver et mere fornuftigt brug - men dertil kan man jo ikke komme, hvis det skal være så helvedes tys tys og ulovligt. Det LOKKER enhver rebel....ikke fordi det er specielt fantastisk, men fordi det er forbudt. HELT forkert årsag!

Så mere fornuftig information om planten på banen tak.

Gæst

#45

2014-05-19 12:10

For en bedre verden der forbruger sig af en af dens vigtigste ressourcer.

Gæst

#46

2014-05-19 12:11

.

Gæst

#47

2014-05-22 15:54

Det mangler fanme bare!!!

Gæst

#48

2014-05-22 21:41

Legaliser i Danmark nu

Gæst

#49

2014-05-23 19:04

Så er den underskrift i hus ;-)

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-05-31 18:59