Pension udenfor Europa

Quoted post

Julemanden

#24 Re: Re: Det holder jo ikke!

2015-12-06 03:27

#4: kurt rosenberg rasmussen - Re: Det holder jo ikke! 

Kurt Rasmussen   du kan gøre liså jeg gør  jeg har valt at bosat mig i et andet EØS  som ikke koster serlig meget at bo i der er jeg 6 månder og 5 dage om året og rasten af tiden er jeg i Thailand på den måde overholler jeg loven og jeg har ikke nogen problemmer at tage min Thai kone med mig til dette land da jeg har en indkomst 6 gang højer en den nomal løndmodtager har i dette land 

 

da det er et EU ophold visa jeg lavet til konen kan hun også komme til DK uden at Danmark kan gøre en ski faktis kan vi fløtte til Danmark Hvis vi hade løst da vi så vil komme fra et anden EU land til et EU land og skal derfor ikke ligge penge eller få en bank garnti 

 

MvH

Julemanden........

Svar

Mik

#31 Re: Re: Re: Det holder jo ikke!

2015-12-06 09:35:56

#24: Julemanden - Re: Re: Det holder jo ikke! 

 Nu handler det ikke så meget om hvordan man kan finde huller i systemet således man kan bo udenfor EØS, Det handler om tiltag regeringen har gjort mod Førtids/pensionister, om det er rimeligt at behandle borgere der har betalt skat gennem hele livet, og stadigvæk betaler, på denne måde, lad os stå sammen således vi kan bekæmpe dette uretfærdige tiltag.


Anonymous

#39 Re: Re: Re: Det holder jo ikke!

2015-12-06 20:28:35

#24: Julemanden - Re: Re: Det holder jo ikke! 

 Jeg synes alle skal have muligheden for ar bosætte sig, hvor de vil.

Ikke kun de rige.

Men også dem som ikke har sparet op, eller af en eller anden grund har mistet deres opsparing.

De har dog trods alt medvirket til det velfærdssamfund vi har i dag.

Du kan gavne livskvaliteten for mange ældre uden formue som er berettiget til pensionstillæget, ved at dele opslaget, med så mange som muligt, og få dem til at skrive under.

At gøre noget godt for andre, kommer som regel tilbage til en selv.

Så tror jeg du får en glædelig jul.

 

Kurt Rasmussen

Henning

#123 Re: Re: Re: Det holder jo ikke!

2017-08-05 01:10:57

#24: Julemanden - Re: Re: Det holder jo ikke! 

 Dejligt at hør du har fundet en go løsning men hvad er det for et land du bor i i 6 måneder og 5 dage?




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...