Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.


Gæst

#51

2013-07-16 18:07

Der skal være rig mulighed for alle til at få svin i børnehaverne !
Så må de andre bare selv tage noget andet med til deres børn hvis de ikke må få det !

Gæst

#52

2013-07-16 18:08

der må være en grænse for hvor tolerente og fleksibel vi må være. Vi må være åben overfor dem der gerne vil være en del af vores samfund og yde en indsats på samme vilkår som alle andre, men vi er danske og bor i Danmark med danske traditioner og kultur og det bliver i nødsaget til at værne omkring.
Vi skal huske på, at vores forfædre har kæmpet en hård kamp for at vi har de rettigheder og den frihed vi har i dag.

Gæst

#53

2013-07-16 18:17

Vi lever i et frit land!

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-07-16 18:18



Gæst

#55

2013-07-16 18:19

Det er bare ikke i orden DANMARK ;(;(

Gæst

#56

2013-07-16 18:21

vanvittigt at man nu ikke må spise svin - bliver det næste der afskaffes jul

Gæst

#57

2013-07-16 18:25

Mine børn er født i dk men med indiske rødder, Koen er hellig !

Gæst

#58

2013-07-16 18:31

Danmark er for pokker da dansk, og må være vores kulturelle levevis der skal sendes videre til vores børn og børnebørn :-) Kan man ikke lide den danske levevis, er det ok at flytte tilbage hvor man kom fra ;-)

Gæst

#59

2013-07-16 18:36

Grænsen må være nået. Vores børn har ret og krav på afvekslende kost i institutionerne. Og et forbud imod svinekød og produkter af svinekød er ikke vejen frem.

Gæst

#60

2013-07-16 18:44

Det er katastrofalt! Vi er dansker, i vores eget hjemland. Skal nogen komme udefra og ytre hvad de har lyst til når nogen af dem ikke engang gider tilpasse sig i vores samfund, tage imod dansk statsborger skab, og gå med til at blive dansker? I kommer til vores land, fred med hver et menneskes tro og religion, men i skal kraftedeme ikke komme og bestemme hvilken mad der skal serveres i børnehaverne. Der burde være plads til at der kan tages hensyn til udenlandske børns religion hermed spise, men ligefrem at afskaffe vores egen spise i vores eget land.!!! HVAD SKER DER DANMARK :(((((
Half breed

#61

2013-07-16 18:46

Nu må det KRAFTSTEJLME til at stoppe! Nok må være nok! Det kan bare ikke passe, at institutioner decideret forbyder svinekød - kan vi ikke selv få lov til at vælge, hvad vores børn skal spise eller ikke skal spise?!

Gæst

#62

2013-07-16 18:46

Vi er Danmark, vi har danske værdier... Vi skal ikk begynde på at fjerne vores danskhed pga. Andre religioner... Selvfølgelig skal man tage hensyn men stadigvæk ikke forbydes... Vi har rettigheder til at sige nej tak og ja tak til svin..
Jesper Jensen

#63 Re:

2013-07-16 18:49

#54: -  

 

Jeps !! Jeg vil samle så mange underskrifter ind som muligt, mens situationen er aktuel, og sende dem videre til de enheder og medier, der kan hjælpe med at videregive vores åbenlyse utilfredshed med forb(r)ydelsen... Debatten om racisme eller halal er for så vidt uvedkommende men underskriftindsamlingen skal have til formål at tilbageskaffe det frie valg og værnet om vores gode danske gastronomiske traditioner.

Gæst

#64

2013-07-16 18:51

Er jeg racist nu?

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-07-16 18:55


J Christensen

#66

2013-07-16 19:02

Hvorfor er underskrift indsamlingen standset???
Tools

#67

2013-07-16 19:11

Forstår ikke vi gør alt for de mennesker. De er gæster hvorfor skal vi så lave om på vores traditioner bare fordi de ikke vil spise svinekød. Hvad bliver det næste ??

Gæst

#68 What ??

2013-07-16 19:13

Prøv at hør, jeg har fuld ud respekt for at folk søger tilflugt, hvis deres egne græsmarker er blevet brændt, men hvis jeg kom brasende ind i jeres hus og fortalte, at i '' må ikke have tørklæde, i må ikke spise ko i danmark, i skal stoppe med at gå i måske, og at jeg vil have en kristen kirke i alle lande med muslimsk tro. ville i så ikke også føle jer en smule uvelkomne på jeres egen hjemmebane ?

tro mig, jeg skal ikke sidde og være racistisk, og jeg er langt fra racist. men come on, det er da det mest latterlige jeg længe har læst, hvor pokker bliver fornuften af. og hvad sker der for at der ikke er plads til vores egne mere. det kan godt være at danskerne er meget genaraliserende, men hvis udlændinge ikke kan acceptere at lille tobias spiser en rullepølsemad. så kan de da tage deres egen madpakke med, eller få tilbudt noget andet i stedet, oksepålæg samt kylling og kalkun.


og blev det til virkelighed og hvis jeg havde et barn, have han fået, Bacon Kødpølse,røget skinke, kogt skinke, rullepølse, pølser, rød salami, leverpostej, fedt med løg på brødet, kamsteg, en ribbensandwich, cocktail pølser, en pose flæskesvær og en dåse fuck religion med på madpakken hver dag...
Jesper Jensen
Underskriftindsamleren

#69 Re:

2013-07-16 19:21

#66: J Christensen -  

 

Det er den ikke - det var "fat fingers syndrome" Jeg ramte link ved en fejl :/

Gæst

#70

2013-07-16 19:26

vi bor i DK........ muslimerne alså lære at inordne sig mit barn skal sku ikke ha halal...
lad være med at ødelægge det vi står inde for

Gæst

#71

2013-07-16 19:27

De lever i vores land og vi ska lave om på os nej det tror jeg ik alle skal ha lov til at spise gris vis de har lyst til det..

Gæst

#72

2013-07-16 19:30

Danmark skal ikke bøje sig pga religiøse holdninger, uanset hvor de kommer fra. Svinekød er en del af dansk madkultur og skal bevares som alt andet dansk kultur. Er man utilfreds med det, kan finde et andet land at nasse på.

Gæst

#73

2013-07-16 19:37

Synes det er forskels behandling jeg er i mod halal slagtet kød det skal mine børn ikke have.

Gæst

#74

2013-07-16 19:45

Grisen skal blive på bordet, så hellere nejtak til Halal slagtet kød det er dyremishandling.
Ingen skal komme til vores land og bestemme hvad vi skal spise. Så må de tage madpakken med hjemmefra TAK
DF'eren

#75 Re:

2013-07-16 19:51

#31: Mads -

Vås.

Kaviar er meget dyrere end hønseæg. Er hønseæg så noget lort?

Din logik holder ikke vand, "Mads"..