Ja-tak til svin

Over hele landet må flere og flere børn se langt efter leverpostej, frikadeller og spegepølse, fordi deres institution indfører forbud mod svinekød.

Flere steder i København har man sågar ud over svineforbuddet besluttet kun at servere halalslagtet kød for børnene, fordi man ikke vil forskelsbehandle på grund af religion.

Er det måske ikke NETOP at gøre forskel pga religion - VIL VI FINDE OS I DET???

Det ligger ikke til de danske værdinormer at forbyde - og da slet ikke på så tyndt et grundlag, udmundet i religiøs hensyntagen der derved næsten opfordrer til den direkte diamentrale modsætning

Vi kan ikke leve med at være et dansk samfund med tradionelle danske retter baseret på svinekød og et verdensførende eksportland af svinekød der skal undermineres af andre kulturelle præferencer.
Bevares; Der skal da være plads til også at sige nej-tak til svin, men det må da aldrig forbydes!!!

Skriv under for et KÆMPE JA-TAK til svinekød, som en del af vores børns daglige kost og vores danske værdigrundlag.

Update:
Denne indsamling er IKKE en opfordring til debattere fremmedhad og uvelkommenhed. Det handler ikke om indvandrere ikke vil følge landets skikke og madkulturer og så meget andet, der (desværre) er blevet nævnt .. Vær rar at afholde dig for nederdrægtige, usaglige og meningsløse statements - Det fremmer intet!
Det er institutionens ledere, der  - angiveligt i samarbejde med et forældreudvalg - har valgt at nedlægge forbud, vi anfægter. Det er et vink med en vognstang til dem og politikerne om at vi ikke synes om den slags forbud og ekslusion af og diskriminering af en bestemt gruppe mennesker.