Restaurant Vejlegården

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Restaurant Vejlegården.


Gæst

#1

2012-08-28 13:41

Ned med Pamperne ;)
Helle

#2

2012-08-28 13:48

Jeg syntes 3F er totalt latterlige og det skal være enhver frit hvilken fagforening man ønsker og stå i.
Utroligt 3F ikke fatter de kun giver restaurant Vejlegården god reklame og gør deres restaurant endnu mere populær, det er byens bedste mad siger jeg bare. Sidst jeg var der stod 3F der med deres flag,da jeg kom ud var de væk og en flok rokkere sad på deres motorcykler og hyggede med folk. Kunne ikke lade være med og smile.
KB5

#3 Hvad med os uden Overenskomst????

2012-08-28 13:50

Måske skulle 3F bruge noget mere krudt på os uden Overenskomst, istedet for VG som har gjort noget for sine medarbejder, i det frie valg vi har i Danmark... men 3F mangler jo penge til at være sponsor over hele DK... 3F I BURDE SKAMME JER!!!
UK

#4 Hvad med os som skal søge 2 job om ugen.

2012-08-28 14:06

Jobnet, Post Danmark og skraldemænd er vel til for personer bosat i Danmark, betalt med skattekroner, og ikke for fagforeninger.

Underligt at restauranter som giver kr. 100,00 i timen med tillæg for aften og weekend arbejde kan få lov til at annoncere på jobnet uden man griber ind over for det.

Har tænkt mig at sende en jobansøgning til Vejlegård, men den tæller måske heller ikke som et søgt job???
BB35

#5 Hvad?

2012-08-28 14:24

Måske man skulle tænke lidt over sagskomplekset før man udtaler sig.

Medierne har undladt at nævne en lille - ret stor - detalje her, nemlig dén at der føres sag på vegne af nogle 3F-medlemmer der er blevet snydt af Amin og Vejlegården.

Ned med 3F? Nej, ned med løndumpere og fuskere der tror de kan slippe afsted med hvad-som-helst alene fordi de har de rigtige venner.
Amin Skov Badrbeigi
Underskriftindsamleren

#6 Re: Hvad?

2012-08-28 15:03

#5: BB35 - Hvad?

Hejsa :-)

Du glemmer en ting..... De sager 3F fører er for manglende løn under den tidligere forpagter, altså før jeg overtog restauranten. Da jeg ikke vil lave overenskomst med dem, syntes de de vil føre sagen og prøve at få mig til at betale disse.

Adskillige gange har jeg fået tilbudt at disse sager vil forsvinde hvis jeg laver en overenskomst! Forvirret? Det er jeg også..... men sådan er 3F

 

MVH

Amin Skov

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 15:10


Frank Schwaner

#8 Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:17

#7: liselotte Fallesen - Re: Re: Hvad? 

 Liselotte det er jo LO's udlægning af sagen - Amin har jo tidligere forklaret hvorfor han kun fik 17000 i løn - det var for den periode han havde arbejdet hvilket ikke var en fuld måned. Det ved jeg at selv du kan forstå - der er forskel på en hel måned og en del af en måned det kan du godt se ikke ?

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 15:20


Frank Schwaner

#10 Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:25

#9: liselotte Fallesen - Re: Re: Re: Re: Hvad? 

 Ja og alle sagerne har det tilfælles at de forsvinder hvis bare lige Amin skriver under på en 3F overenskomst - Hvad kalder i den slags Liselotte Fallesen ?? JEg kalder det afpresning og magtmisbrug FØJ ! Jeg ville have en dårlig smag i munden over at stå og støtte den slags.
Desuden er vi nok 3/4 ligeglade med hvad du foretrækker - da du jo er tilhænger af magtmisbrug!

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 15:28


bo

#12 LO MAFIAN

2012-08-28 15:28

Det er på tide at der bliver sat en stopper for 3F og ders magt syge metoder som de kører frem med på vejlegården og ander steder tiden er løbet fra dem og de må forstå at vi er kommet til år 2012 og ikke er i år 1900 der må fornydelse til hvis det ikke sker så har3F og resten af den danske fagbevægelse ingen fremtid jeg tror bare at løbet er køret for flere af forbundene inden for LO .Det er bare så synd at de er kommet så langt ud Jeg håber bare at der er mennsker som vil rejse sig op og få gjort noget ved det så de ikke dør helt

Gæst

#13 Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:29

#7: liselotte Fallesen - Re: Re: Hvad?

Hvordan kan der så være tale om, løndumpning, hvis en kok kan have 50.000,00kr. tilgode, for en måneds arbejde? Hvad er lønnen pr. måned, for en kok, på 3-F overenskomst? 75.000-80.000kr. ? Det svarrer da ikke til 110-145kr. pr. time? Jeg er totalt forvirret og vil have mine skolepenge tilbage, da jeg ikke kan regne ud, hvordan man ved en måneds arbejde på løndumpning, kan have 50.000kr. tilgode.


Gæst

#14

2012-08-28 15:34

Ned med de røde mastodonter :P
Frank Schwaner

#15 Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:35

#13: - Re: Re: Re: Hvad? 

 Liselotte Kalder du det ikke afpresning og magtmisbrug at samtlige sagsanlæg og krav forsvinder hvis Amin underskriver en 3F overenskomst ??? Det tror jeg at alle andre gør - hvis du ikke gør bør du søge om statsborgerskab i nordkorea og gøre os alle den tjeneste og rejse dertil - starter gerne en indsamling der kan få dig på vej!
Jeg forsvarer ikke Amin jeg svarer blot på dit spørgsmål - men du vil måske også begrænse min ytringsfrihed nu ?? Det bliver da mere og mere ekstremt hvad du finder på !

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 15:41


liselotte Fallesen
Vejle

#17 Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:43

#13: - Re: Re: Re: Hvad?

Den efterfølgende måned får han ifølge klageskriftet kun 17.000 kroner i løn, hvorefter han fyres - uden at få hverken løn i opsigelsesperioden, feriepenge, pension eller afregning for ikke afholdte feriefridage. Det udgør i alt knap 50.000 kroner

Frank Schwaner

#18 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 15:45

#16: liselotte Fallesen - Re: Re: Re: Re: Re: Hvad? 

 Liselotte Fallesen nu har dig og dine kumpaner jo fulgt mig grundigt gennem længere tid, flere af dem har sågar omtalt mig som intelligent, så selvfølgelig kan jeg føre bevis for mine påstande skulle du ønske at afprøve dem.  Men tro nu ikke at jeg bare  smider dem på nettet, det ville jo være direkte uintelligent.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 15:51


Frank Schwaner

#20 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 16:01

#19: liselotte Fallesen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hvad? 

 Liselotte Fallesen - 3F Vejle har lige glemt hvilke mails de har sendt og hvornår - men sådan er der så meget - vil du trække din støtte hvis jeg viser dig dokumentationen ?? For så giver jeg gerne et måltid mad og en kop kaffe på Vejlegården mens vi gennemgår de forskellige dokumenter

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2012-08-28 16:14


Gitte Thorup

#22 Bodegaejer går til kamp mod krav om beskyttelsespenge...

2012-08-28 16:33

Er overskriften på Vikingens kampråb mod bander. Det sørgelige er, at man kunne skifte teksten ud, med "Restaurantejer går til kamp mod krav om 3F-overenskomst". Sørgeligt at se den danske LO-fagbevægelse angribe en virksomhed, blot fordi de handler hos en konkurrent! Tænk hvis du købte mobil hos Telia og TDC blokkerede dine opkald til deres kunder??? I stedet for denne ballade kunne 3F have valgt at gøre en bedre reklame for sig selv, nu sikrer de virkeligt, at folk får øjnene op for deres store netværk, der blokerer for bl.a. post.
BigBrother

#23 Re: Bodegaejer går til kamp mod krav om beskyttelsespenge...

2012-08-28 16:47

#22: Gitte Thorup - Bodegaejer går til kamp mod krav om beskyttelsespenge...

Faktisk ikke.. Læs gerne Arbejder-historie kontra den nuværende historie.

Intet nyt under solen..

BB35

#24 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-08-28 16:49

#20: Frank Schwaner - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

At du fedter dig ind i sagen er for mig ganske ubegribeligt..

 

Amin Skov Badrbeigi: Kender du ikke lov om virksomhedsoverdragelse? "Arv+Gæld" etc? Jeg glæder mig til at se hvad dommeren finder i den her sag..

I øvrigt er det meget til grin at man laver en "underskrift"-indsamling der i dén grad kan fuppes og svindles med.. Hvad er pointen? Hvem prøver man på at overbevise om at løndumping er okay - når bare det sker fra dansk side?

SHA1448

#25

2012-08-28 17:03

Støt Vejlegården!!!