Restaurant Vejlegården

Quoted post

Helle

#2

2012-08-28 13:48

Jeg syntes 3F er totalt latterlige og det skal være enhver frit hvilken fagforening man ønsker og stå i.
Utroligt 3F ikke fatter de kun giver restaurant Vejlegården god reklame og gør deres restaurant endnu mere populær, det er byens bedste mad siger jeg bare. Sidst jeg var der stod 3F der med deres flag,da jeg kom ud var de væk og en flok rokkere sad på deres motorcykler og hyggede med folk. Kunne ikke lade være med og smile.

Svar


Gæst

#29 Hold sammen som arbejdere!

2012-08-28 18:13:11

#2: Helle -


Tror du, konflikten handler om, hvilken fagforening man som
lønmodtager står i?

Og tror du, det er lige meget, hvilken fagforening der forhandler
overenskomsten? At resultatet bliver det samme?


DET ER HELT FORKERT

Konflikten handler om, hvilken fagforening arbejdsgiveren tegner overenskomst med.

Den overenskomst, din arbejdsgiver aftaler med en fagforening, bestemmer dine løn- og arbejdsforhold. Og det gælder, uanset om du er medlem af 3F, Krifa eller slet ikke medlem af en fagforening. Men det er da dumt for dig, hvis din arbejdsgiver tegner overenskomst med en fagforening, der giver dig lavere løn og dårligere vilkår.

punknissen

#39

2012-08-28 23:54:26

#2: Helle -

Krifa er IKKE en fagforening men retter en forsikring

Mr A

#61 Re:

2012-09-06 13:01:57

#2: Helle -

Flot helle. Så du synes at selvtægt fra rockernes side er helt ok, i forhold til 3F der overholder loven. Hvilket samfund ville vi ikke leve i, hvis du skulle smile hele tiden.


Gæst

#94 Re:

2012-10-15 16:08:40

#2: Helle -

Det er løndumping ! det er sgu ikke i orden med de amatørelementer ! Skam jer Krifa.