Lad Marius blive i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad Marius blive i Danmark.


Gæst

#751

2016-01-10 00:30

What happened to this person is not fair. If Denmark is still a Christian country with moral it should bring him back.

Gæst

#752

2016-01-12 08:15

Fordi det jeg læste kan jeg stå 100% indefor jeg syntes også det er noget svineri han skulle sendes hjem

Gæst

#753

2016-01-13 15:55

Fordi verden.. Bliver mere og mere uretfærdigt

Gæst

#754

2016-01-13 16:52

Jeg har før stemt DF og Venstre men kommer ALDRIG til at gøre det længere ! Dette handler simpelthen om at udlændingedebatten er afsporet til et plan som er direkte åndsvagt. Dette har INTET med udlændige, dansk eller ikke-dansk at gøre, og den nuværende flygtningestrøm har fjernet fokus fra det væsentlige i sagen Marius. Marius er med sin hårdtarbejdende indsats, og absolut selvforsørgelse (!) en ledestjerne for andre unge og resten af Danmark. Invitér Marius tilbage på en forskerordning, og lad i fremtiden være med at stemme på idioter fra DF og Venstre, men på partier som vil Danmark det godt.


Gæst

#755

2016-01-17 08:02

Han kan da bare søge studieophold igen, eller hvad? 


Gæst

#756

2016-01-17 09:46

Er der ikke noget om at vi her i Danmark har rigtig meget brug for dygtige mennesker ? Unge som ældre ? DERFOR
gæst

#757 Re:

2016-01-17 11:36

#756: -  

 Jo det skulle man mene.

 

Tok

#758 Re:

2016-01-17 11:39

#755: -  

 

 Ja det har du da ret i. 

MEN - hvis det engang i løbet af efteråret skulle lykkes, at få tilladelsen - ja så betyder det mindst 14 dages ophold i hovedstaden Ouagadougou i nabolandet Burkina Faso, kvor det nærmeste danske konsulat ligger. Man sender nemlig ikke sit pas med posten og skal møde personligt op på konsulatet. Ouagadougou er jo ikke det mest sikre sted at opholde sig på hotel i øjeblikket og det er samtidig en betragtelig udgift for en ung mand uden et godt lønnet job.

Først flybillet fra Danmark til hjemlandet - så returbillet med fly til Ouagadougou - 14 dage på hotel og i bedste fald en flybillet til Danmark.

Så tusind tak til Inger "Støjsender" og CO.

Holger Danske

#759 Re:

2016-01-18 18:43

#756: -  

Hvad så med vores egne unge?

Skal de tilsidesættes bare for de en utilpas flygtnig ikke kan få det som han vil?

Jeg skal da med glæde fragte ham til grænsen :)

Og luk så den grænse nu før det er for sent

Danmark frit 

Holger Danske

#760 Re: Re:

2016-01-18 18:48

#758: Tok - Re:  

Inger Støjberg mener du vel, men hun har da forstået det, i modsætning til de ca små 20000, der som regel skriver under på sådan noget her. 

Det er dog stadig 3,8 milloner der ikke har skrevet under.

Men når du nu er sååååååå god så ku du jo betale for ham?

Eller er det kun din underskrift du vil ofre på sagen?

Og Luk så den grænse, nu før det er for sent

Danmark frit


Gæst

#761 Re: Re: Re:

2016-01-18 18:49

#760: Holger Danske - Re: Re:  

ja hatten af for Inger Støjberg hun er da sin vægt vær i guld og lidt til :) 

Holger Danske

#762

2016-01-20 12:13

Marius Youbi, 30 år, er fra Cameroun. En meget flink og dygtig fyr.

Som skrevet dengang 9-11 alle de unge mænd var kendt som flinke unge mænd der studerede i Hamborg.

Et er sikkert man ved aldrig hvornår de griber til vold.

Og hvis han er så dygtig hvorfor? Kan han så ikke ligeså godt gøre gavn i Cameroun?

Luk grænsen nu, før det er for sent.

Danmark frit.

Tok

#763 Re:

2016-01-20 18:57

#762: Holger Danske -  

Holger Danske - er det modstandsgruppen fra anden verdenskrig, som du henviser til? Hvis det skulle være tilfældet, så kunne vi godt forestille os, at der var en del af disse brave mænd, som ville blive en smule urolige i deres grave, hvis de blev bekendt med dine sygelige, racistiske og menneskefjendske holdninger.

Nu har du nået den grænse, hvor du meget gerne må fortælle, hvem du egentlig er - KOM frit frem Holger. Så vil jeg med glæde trække dig en tur gennem det danske retsvæsen. Jeg kan uden at bruge ret meget af min juridiske viden få dig dømt for om ikke andet  så injurier - hvis du da overhovedet aner, hvad det ord betyder.

Jeg kan se du er så venlig, at nævne retsopgør i et andet forum og må efterfølgende spekulere på, om du hermed tænker i likvideringer?

Hvis det skulle være tilfældet, så var det da bekvemt, at få kendskab til dette synspunkt.

Har du ikke modet til at træde frem - så må vi gøre dig opmærksom på, at du for os ikke har en værdi , som vi orker at bruge mere tid på.

 

 

 

Holger Danske

#764 Re: Re:

2016-01-29 23:46

#763: Tok - Re:  

Hvad ved du om hvem der vender sig i deres grav? Jeg ved og er sikker på din kommentar her ville få dem til det :)

Og angående retsvæsnet så kan det ligge et meget lille sted hos mig, Men der kommer med sikkerhed et retsopgør om den invandring / migration eller hvad det skal kaldes. Om ikke andet så kan jeg da se på meningsmålingerne at jeg slet ikke er så skævt på den endnu.

Bare fordi man er realist er man vel ikke nazist som jeg også er blevet beskyldt for, Men desværre for dig så kan jeg ikke forstå du kun læser mine kommentarer

Og til dit ? om likvidering, så har vi ikke tændt for ovnen endnu :)

Og mit navn er jo svært at lave om på men Tok ( er vel en forkortelse af tokke? )

Luk så greænsen nu, og se realiteterne i øjnene

Danmark frit

Holger Danske

#765 Re: Re:

2016-01-30 10:19

 

#763: Tok - Re:  

Hvorfor og hvordan har jeg nået grænsen for hvad jeg må?

Har vi ikke ytringsfrihed i Danmark? 

Og om du vil trække mig nogen steder hen.Det er jo op til dig, Men jeg har da fat i den ene ende.

Pressen og sådanne underskriftsindsamlinger ganske som under 2. verdenskrig hvor medierne understøttede besættelsen ved at pålægge sig selvcensur, for ikke at støde nazisterne. ( Når du nu selv er inde på det spor med modstandsbevægelsen )

Det samme sker jo her Bare for at tækkes migranterne / muslimerne

Og  jeg jo se jeg ikke skal tæves både gul og blå men slæbes for retten fordi du tror ved noget om jura. men sæt i værk Tokke? eller hvad du nu hedder?

Luk grænsen nu

Danmark frit

Holger Danske

#766

2016-01-31 15:57

Så døde den da heldigvis også ud, som jeg forudsagde den nåede aldrig 20000 underskrifter.

Og det rækker jo ikke engang til de radikale, heldigvis så er de 4.9 millioner der ikke har den mening.

Så bare ud med ham. han kan jo bygge sit eget land og demokrati op.

Luk så den grænse nu

Danmark frit

Holger Danske

#767 Re: Re:

2016-01-31 16:01

#758: Tok - Re:  

Ja jeg takker også Inger Støjberg :)

Kun gør da i det mindste et forsøg på at minimere skaderne efter som ikke andre vil, Hun er bare god

og fri mig for Tokke nokkerne

Luk grænsen nu

Danmark frit 

J. Walker

#768 Re: Re: Re:

2016-01-31 21:54

#767: Holger Danske - Re: Re:  

Jeg har med stor interesse fulgt denne meningsudveksling. Der bliver henvist til ret mange ting blandt andet ytringsfriheden i henhold til Danmarks Riges Grundlov.

Hermed et citat til bedre forståelse af denne lov:

§ 77 siger, at vi har ytringsfrihed. Det betyder, at vi har ret til at give udtryk for, hvad vi mener på tryk, i skrift og i tale. Folketinget eller regeringen kan ikke forbyde et blad eller en bog. Men vi har et ansvar for vores ytringer. Lovgivningen sætter nogle grænser for, hvad vi kan sige og skrive. Hvis man f.eks. fornærmer et andet menneske offentligt, kan denne person sagsøge en. Så er det op til en domstol at vurdere, om loven er blevet brudt. Dette skal opfattes således, at man har ytringsfrihed under ansvar.

Jeg har endvidere forsøgt, at følge den skriftkloge "Holger Danske" i hans beregninger omkring statistikker og antal borgere i dette land - og det er lidt umuligt at finde en matematisk fornuft i disse - køb en ny regnemaskine, men pas på den ikke bliver for kompliseret. Så går det nok også galt. Samtidig vil jeg, som andre også har gjort,  råde dig til, at gennemføre et kursus i dansk. Prøv eventuelt FVU. Her kan man få et dansk kursus for voksne der ønsker at blive bedre til at skrive og tale dansk. VUC bliver nok for svært. Et historiekursus kan også anbefales - men igen små skridt af gangen.

 

Til Tok med flere:

Spild dog ikke Jeres tid og energi på denne afsporede personage, som kalder sig Holger Danske. Til alt held er dette lille menneske kun en del af et lille mindretal i den danske befolkning.

 

 

Holger Danske

#769 Re: Re: Re: Re:

2016-01-31 23:14

#768: J. Walker - Re: Re: Re:  

Du har måske et bedre bud på hvor mange vælgere der er i Danmark?

Iflg. Danmarks statestik så er der 4,1 million ca

Så hvis du kan regne dig frem til mere eller mindre så er du dygtigere en Danmarks statestik eller også er det din regnemaskinde der trænger til en opdatering.

og om jeg skal for retten kommer jo ikke dig ved men et er sikkert jeg er både blevet truet med tæsk og rettergang af nogle personer her, og så har jeg da ret til at forsvare mig også på skrift :)

Og hvor stor det lille mindretal det kan du nu engang ikke rgne dig frem til. Men lad os nu se ved næste vaæg hvor stort eller lille det er :)

Luk grænsen nu, før det er for sent.

Danmark frit. 

Holger Danske

#770 Re: Re: Re: Re:

2016-02-01 23:03

#768: J. Walker - Re: Re: Re:  

Økonomi- og Indenrigsministeriet har nu den endelige opgørelse over, hvor mange vælgere bosat i Danmark og i udlandet, der kan stemme til valget den 18. juni 2015.

I alt 4.146.602 personer kan være med til at vælge de 175 medlemmer af Folketinget, der skal vælges i Danmark til næste folketingsperiode.

Her de helt eksakte tal hvis du ikke selv kan regne dig frem til dem :)

4.146.802 så jeg skyder ikke helt ved siden af. Men måske din regne maskine trænger til en opdatering :)

Luk grænsen nu.

Danmark frit 

Gösta Schwarck
Gæst

#771

2016-02-12 12:46

Fordi det virker !

Idag kom Marius Youbi tilbage til Danmark - velkommen !


Gæst

#772 Re:

2016-02-13 00:11

#771: Gösta Schwarck -  

Endnu engang spillede demokratiet falit. Sørgeligt 


Gæst

#773 Re: Re:

2016-02-16 12:18

#772: - Re:  

 Du er syg i hovedet - lille tumbe.