Lad Marius blive i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad Marius blive i Danmark.


Gæst

#1

2015-12-19 12:01

Af humanistiske grunde og fordi jeg synes vi lader resourcer gå til spilde på grund af nidkært regelrytteri.

Gæst

#2

2015-12-19 13:41

Fordi det er umenneskeligt

Gæst

#3

2015-12-19 13:59

Fordi han bidrager med noget godt for lille Danmark. Gør sigøjner bossen det UD MED HAM OG ALT HANS YNGEL DUMME SVIN

Gæst

#4

2015-12-19 14:10

Menneskeligt uacceptabelt og går oven i købet imod, hvad der bliver udtalt fra politisk side, så giver ingen mening


Gæst

#5

2015-12-19 14:25

Det er galimatias at han skal udvises. Han har blot handlet i alles interessse.

Gæst

#6

2015-12-19 16:03

Fordi det er meningsløst at ødelægge en ung mands liv pga. paragrafrytteri

Gæst

#7

2015-12-19 16:28

Det er sindsygt at ødelægge hans uddannelse!
Holger Danske

#8 Hallo

2015-12-19 19:00

Hvis han er så dygtig så kan han vel også skabe noget i Cameroun. Han kan vel klare sig der også?

Og med et gennesnit på 10 og så stadig ikke forstå vores regler, han har jo dog stødt på dem før, så tror jeg da kæden er hoppet af.

Regler er vel regler og skal også følges af flygtningene eller har de også særstatus her?

will

#9 Re: Hallo

2015-12-19 23:32

#8: Holger Danske - Hallo 

 Det sindssyge ved denne sag, er at manden knokler med et rengøringsarbejde ved siden af sin uddannelse - fordi han i modsætning til de andre elever, selv skal betale  den (adskillige tusind kroner. Reglerne siger så, at han ikke kan anses for at være studerende, hvis han ( som han er nødt til) arbejder i det omfang han gør. Havde han været et uærligt menneske, der arbejdede sort, ville han ingen problemer have haft. Det er ufatteligt idiotiskt, at det danske system straffer mennesker for arbejdsomhed, dygtighed og ærlighed 


Gæst

#10

2015-12-20 06:56

Fordi jeg absolut ikke mener det er retfærdigt at han skal sendes hjem. Han bidrager da til det Danske samfund på alle måder.

Gæst

#11

2015-12-20 13:06

Vigtigt at ting går retfærdig til i Danmark
Habib

#12

2015-12-20 14:55

De politikere, som laver regler, der gør det muligt at udvise en dygtig og arbejdsom ung student, skal selv udvises af Danmark.


Gæst

#13

2015-12-20 16:16

Den allerbedste og MEGET billige u-landshjælp ville være at lade Marius tage sin eksamen, så han kan bruge sin viden og kunnen i Cameroun, hvor der er meget brug for dygtige mennesker til at udvikle og forbedre forholdene og afvikle afhængigheden af "vestlig" hjælp.

Gæst

#14

2015-12-20 17:58

Det er komplet idiotisk at udvise nogen på den baggrund. Havde det derimod været myndighederne, som havde overtrådt regler og love over ham, ville det absolut ikke have haft konsekvenser for disse myndigheder. Love er nemlig kun vejledende for myndigheder, hvorimod os andre normale dødelige, bliver straffet hårdt for den mindste fejl.

Gæst

#15

2015-12-20 22:22

Fordi det er hul i hovedet og helt forkert at udvise denne unge mand. Der bliver handlet usmidigt

Gæst

#16

2015-12-21 00:28

Fordi vi får brug for ham.


Gæst

#17

2015-12-21 09:59

Det er simpelthen en skændsel at Danmark kan være det bekendt! I sidder så godt derinde på borgen er pisse ligeglade med alle andre borger i Danmark, så længe i selv får i hoved og røv.. Så vil i garanteret sige at det passer ikke, og dit og dat og dat! Men faktum er at i gang på gang beviser min pointe, at I er grådige egoistiske mennesker! Lad dog manden blive når han er sådan et godt aktiv for samfundet og knokler røven ud af bukserne! I er smålige mennesker og jeg skammee mig sgu over, at være dansker en gang imellem pga jer!

Gæst

#18

2015-12-21 16:20

det er urimeligt at smide en dygtig og godt integreret person ud, bare fordi han har været nødsaget til at arbejde ekstra for at kunne betale for de bøger der er nødvendig for at følge undervisningen, der må tages hensyn til den enkelte syntes jeg

Gæst

#19

2015-12-21 17:02

Bureaukrati og regelrytteri gavner ikke her, det handler om rigtige mennesker!

Gæst

#20

2015-12-21 18:12

Lad dog sådan en dygtig mand blive, vi har brug for veluddannede folk, hvis han fik en ordentlig behandling, kunne det jo være han fik lyst til at blive, og han ville blive en værdi for det danske samfund
Hanne

#21 Der laves en sympati demonstration i Herning - følg linket.

2015-12-21 21:43


Gæst

#22

2015-12-21 21:44

Fordi jeg synes jeg Marius gør det rigtig godt,og vi har brug for dygtige unge som ham,så hvorfor skulle han så sendes ud af landet,smid alle ballade mager ud istedet,

Gæst

#23

2015-12-21 21:47

Man kunne mistænke nogen siger som små diktatorer på toppen og styrer uden omtanke og medmenneskelighed og indsigt...
Hej

#24 Re: Hallo

2015-12-21 21:58

#8: Holger Danske - Hallo 

 Du vil vidst gerne have drejer den over på noget dit brugernavn kan stå inde for :) 

Men overholder du alle love? Kører du over 80? Kører du over for gult? Oplyser du alt til skat? Lever du livet efter alle regler? Tvivler stærkt! 

Vores voldtægts forbryder og kriminelle er en udgift for Danmark, om personen er sort eller ej! Hvorfor skal man fjerne noget som vil gavne Danmark og vores erhversliv? Det giver ingen mening at smide sådan en mand ud! 

Den forbrydelse han har gjort er jo faktisk at han har GIVET for meget til Danmark! Jovist er der en regel, men han har stadig ikke tjent mere end han må, da han bare har spredt det ud over et år? Vi hyler over han tjente for meget i en pågældende periode! Men ikke set over et helt år! 

Danmark er mærkeligt og dette gør det kun endnu mere mærkeligt :) 

Flytter os snart min virksomhed ud, det gavner ingen at være i Danmark med de tegninger vi har på borgen..


Gæst

#25

2015-12-21 21:59

Fordi det giver ingen mening, at en dygtig ung mand som Marius skal udvises af Danmark. Synes slet ikke regeringens udsagn om, at Danmark er for dem der kan og vil, stemmer med denne situation!! Desuden virker årsagen til udvisningen fuldstændig absurd. Det giver ingen mening at der overhovedet ikke skelnes imellem hvor stor eller lille den "kriminelle" handling er. Tænker at Marius er så dygtig, at han med garanti kun bliver en gevinst for Danmark, er det ikke det vi gerne vil? Ønsker ham alt mulig held og lykke..