Skriv under så Sandra Leiva kan blive i Dk

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Skriv under så Sandra Leiva kan blive i Dk.

Sascha Flade

#26

2015-09-24 15:15

Hvorfor fortjener Sandra at blive i Danmark? Det er der rigtig mange grunde til, og hver person der kender Sandra har sikket mindst ét punkt ekstra, end dem jeg kommer til at nævne i denne kommentar.

Sandra knokler alle ugens dage, og hun gør det med et kæmpe smil på læben hver gang. I sin undervisning som Zumba lærer, bringer hun altid et smil frem på deltagernes læber. Hun er dog ingen "almindelig" instruktør, for hun vil rigtig gerne holde kontakt med sine deltager og tøver bestemt ikke med at være social udenfor sine hold. Udover at invitere til fællesarangementer som julefrokost og biografture, så laver hun også arrangementer, der bl.a. er med til at at lære os om kulturen fra f.eks. Spainen.

For lidt under et år siden startede jeg til Zumba, blot for at prøve det - og det fortryder jeg aldrig. På trods af at have prøvet andre instruktør, så er det uden tvivl Sandras timer jeg vender tilbage til. Det er også hendes jeg personligt kan takke for, at have styrket min selvtillid og i en hård tid, fik hun mig til at smile og var uden tvivl med til, at få mig igennem den hårde periode.

Sandra birdager med så meget. Hun er en hårdarbejdende, imødekommende, glad og fantastisk social kvinde, som virkelig fortjener derfor at blive i Danmark!


Gæst

#27

2015-09-24 15:50

She is an amazing lady who works hard and well loved for her job as a gym instructor! She has many followers and as a community we love her! Her Danish is superb and she is as integrated as she can be here.Please let her stay because she helps the community in her job, bringing good people together for good health and positive lifestyle.
I wish her all the best and hope that Denmark will let her stay.
Mala (Linda Bergmann)

#28 Sandra.

2015-09-26 12:50

Nu har jeg mødt så mange der lovpriser Sandra som kvinde, veninde og zumba instruktør. Så nu er jeg nødt til at starte til Aqua zumba, så jeg kan få syn for sagen. Håber inderligt at Sandra bliver i DK, hun kan ikke undværes ❤️❤️❤️

Knus fra Linda Bergmann 

Mala (Linda Bergmann)

#29 Re:

2015-09-26 12:53

#26: Sascha Flade -  

 Så har jeg da både skrevet under og lagt en besked her med brugernavnet Mala, så vi kan få din elskede Zumba Quinde til at passe sit i dk ❤️❤️❤️. Knus Fra Linda Bergmann 

Inge Christensen

#30

2015-09-26 19:09

Jeg mener, som mange andre, at min veninde og kollega Sandra Leiva bør få forlænget sin opholdstilladelse, så hun kan blive her i Danmark, hvor hun føler sig hjemme. Hun har, igennem de 5 år hun har opholt sig her i Danmark, integreret sig fuldt i det danske samfund, og har opbygget et kæmpe netværk af venner og kontakter, som hun trives med. Økonomisk klarer hun sig selv og er meget aktiv både på arbejdsmarkedet, i foreninger og med forskellige fritidsaktiviteter, der skaber sammenhold og socialt fællesskab.
Jeg håber inderligt, at Sandra får lov at fortsætte den tilværelse, hun har skabt sig her i Danmark.


Gæst

#31

2015-09-27 14:33

Sandra er min zumba instruktør og jeg synes hun er dygtig og har virkelig gjort et godt stykke arbejde. Vi har brug for flere som hende her på FW

Gæst

#32

2015-09-27 18:15

Blandt andet for at vise min mening ang. den vanvittige udlændinge politik der foregår lige nu i DK.

Gæst

#33

2015-09-29 20:28

Jeg kender Sandra som velintegreret. Hun passer sit arbejde, betaler sin skat, et til stor motivation for alle os, som holder af hende og glade vender tilbage gang efter gang, fordi lige HUN underviser i zumba.

Vi har brug for rollemodeller med ben i næsen i Danmark - uanset hudfarve, nationalitet, køn eller religion.

Kærligst, Jette

Gæst

#34

2015-10-03 08:56

Jeg skrev under fordi Sandra er helt integreret i det danske samfund . Hun gør endda meget mere end mange andre danskere gør . Og hun er det positive og livsglade og energiske menneske som jeg drømmer om at være. :-)

Gæst

#35

2015-10-03 20:00

Fordi, at det desværre også går ud over mennesker, som GIDER at lave noget og som respekterer at de er kommet til Danmark og ikke et naboland med samme kultur.