Skriv under så Sandra Leiva kan blive i Dk

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Skriv under så Sandra Leiva kan blive i Dk.


Gæst

#1

2015-09-22 10:34

Selvfølgelig skal min amigita blive her i Dk. Altid hjælpsom og positiv!!

Gæst

#2

2015-09-22 11:57

Du er et dejligt menneske Sandra, som gør os alle glade med dit humør.

Gæst

#3

2015-09-22 13:20

Hun har været en god ven siden vi holder kurser i Amu Center, og som Zumba træner. Hun er super

Gæst

#4

2015-09-22 13:32

Sandra er en supergod mennesker og da hun har været zumba instruktør hun har give til alle glæde og positiv energi, vi elsker hende!!!!!

Gæst

#5

2015-09-22 14:20

Jeg underskrev, fordi det er det eneste rigtige at gøre.. :)

Gæst

#6

2015-09-22 14:24

Fordi jeg er glad for Sandra som veninde. Hun givet mig stor glæde i en tid hvor jeg havde rigtig hårdt. Der er en grund til alle hendes zumba timer er altid overfyldte

Gæst

#7

2015-09-22 15:56

Fordi jeg synes at sandra leiva, gør så meget godt for sumba, og sporten.

Gæst

#8

2015-09-22 16:07

Hun er super dygtig, hun kæmper og danser for støt brysterne, hun har et glad og smittende væsen og så har hun bare en fest når hun underviser. Jeg har en længere periode været på hendes Aqua zumba hold. Håber og ønsker for hende at hun får lov til at blive

Gæst

#9

2015-09-22 20:06

Jeg synes min søde veninder skal bliver her i DK.

Gæst

#10

2015-09-22 20:09

Jeg synes min søde veninder skal bliver her i DK. Hun er søde og hjælp rigtig mange mennesker. Hun er også en god Zumba instruktør. Derfor synes jeg hun skal have chances bliver her.

Gæst

#11

2015-09-22 22:21

Held og lykke kære Sandra!!
Du fortjener alt godt hvor du er.

Din indsats til samfundet har gjort en stor forskel. Og stadigvæk fortsætter med at lave en gode forskel.

Hvis der er nogen som fortjener at opholde sig i lille Danmark, så er det dig.

Vi krydser finger for dig!!!

Gæst

#12

2015-09-23 06:00

Håber Sandra Kan få lov til at blive i Denmark og hun har klaret sig fint i det danske samfund,har et godt netværk/arbejde i landet.

Gæst

#13

2015-09-23 07:22

Sandra har aldrig ligget samfundet til byrde og altid arbejdet. Hun er zumba-instruktør med mange hold og skabt glæde og energi hos de elever hun har. Ved siden af gør hun rent om morgenen. Hun betyder meget for mange mennesker og er en af de mennesker landet har brug for. At udvise hende ville være en dumhed uden lige. Især når vi deler statsborgerskaber ud med rund hånd til folk, der aldrig kommer i arbejde. Hun fortjener et statsborgerskab!!

Gæst

#14

2015-09-23 08:29

Fordi jeg arbejder sammen med Sandra og hun er en fantastisk skøn og livsbekræftende ung kvinde, der i den grad kæmper for at klare sig selv.

Gæst

#15

2015-09-23 08:40

Sandra er en rigtig superdejlig kollega og en fornøjelse at kende


Gæst

#16

2015-09-23 09:56

Jeg synes, Danmark har brugt for mennesker som Sandra. Kender kun Sandra i forbinelse med zumba, jeg er sikker på hun er også én af dem som kan gøre en forskel her hjemme.
Synes det er ok at sige farvel til dem som ikke vil bestile noget her, men én som Sandra som har et fast job + zumba + giv glad, godt humør, få et smil frem på alle, og mange andre gode ting.... såååå JA, hun skal blive her sammen med os andre....Håber de kan se du ikke er bare almendelig....håber de kan se, du er et godt menneske som har fortjent kun det bedste. Gud velsigner dig Sandra...Tror på ham...op med humøret og ikke mister lyst til at kæmpe... Kram

Gæst

#17

2015-09-23 10:11

Fordi , jeg synes det er synd for hende , hun Gør jo alt godt for at Være en god borger :-)

Gæst

#18

2015-09-23 19:03

Kære Sandra jeg håber at i kan find en løsning og du kan bliv i DK ❤️
Peter Tholstrup.

#19

2015-09-23 19:08

Sandra er det bedste menneske man kan moede, hvis ikke hun kan blive i Danmark saa er der ingen der kan. Hun er altid aktiv og paa farten med noget hun er engageret i, og samtidig er hun altid den mest imoedekommende person jeg kender. Jeg finder det MEGET svaert at forstaa at en person som Sandra ikke kan faa en permanent opholdstilladelse, naar hun nu goer alt rigtigt. Hun snakker dansk, hun arbejder alt det hun kan, hun deltager som aktiv i sociale aktiviteter uden loen, og hun er det soedeste menneske man kan finde. Hun skal blive! 


Gæst

#20

2015-09-23 19:25

Sandra is the first person l met in Danmark and she is the most open, lovable and hard working person l know! She is always positive and she is my sun in danmark! She is always willing to help other people and to fight for everything she believes is right! She brings a lot of happiness around her.l love Sandra and by letting her go away you will make a lot of people sad. I am also a foreign like Sandra but am l a better person just because l am from european community? I think it is unfair to judge a person just because of the nationality. If Sandra leaves is a big loss for this country. I love you my friend!

Gæst

#21

2015-09-23 21:04

Sandra er er godt menneske og fortjener at bo her.

Gæst

#22

2015-09-24 08:01

kom og være med, alle kom og støt <3

Gæst

#23

2015-09-24 10:06

Fordi det ville være urimeligt at Sandra skal tilbage til noget som ikke er hendes hjem !

Gæst

#24

2015-09-24 10:50

Grunden til at jeg har skrevet under på dette, er at Sandra og hendes iværksætter ånd, positive sind og hårdtarbejdende person ikke kan undværes i vores lille del af verden.
Hun gør så meget for andre, med så lidt tanke på sig selv, jeg sjældent har set. Mere uselvisk person skal man lede længe efter.
Sandra vil være en gave at have i Danmark.

Gæst

#25

2015-09-24 12:48

Sandra er en skøn ung kvinde, som jeg har haft fornøjelsen af, at danse zumba med mange gange. Hun gør meget for at gøre sine "elever" glade og arbejder hårdt for at gøre holdene sociale, med blandt fællesspisning. Dertil er hun med til at arrangere større zumba-arrangementer i byen og andre steder. Et meget venligt, imødekommende, hårdtarbejdende og super socialt menneske, som gør rigtig meget for sine medmennesker og sin by.