Red nattoget fra Danmark til Europa

Red nattoget fra Danmark til Europa / Beskeder / Red nattoget? Vi har brug for flere underskrifter! / Kommentarer


Gæst

#1

2014-09-04 18:55

Superglad for at du tager initiativ til denne underskriftindsamling. Sender videre. Tak.
Mvh Charlotte

Gæst

#2

2014-09-04 20:25

Fantastisk stykke arbejde dig og gruppen goer Poul , tak til jer og alle andre der gider at goere en indsats for at samle saa mange underskrifter som muligt. Hvis nu vi alle gav beskeden videre naeste gang vi rejser med nattoget, saa burde det vaere muligt at hente een del stoette :-)

Gæst

#3

2014-09-05 13:07

Det lyder meget trist. Vi har en datter, sigersøn og 2 børnebørn som bor i Schweiz og bruger City Nightline 3-4 gange om året da det er en behagelig måde at rejse på frem for bil, så vi vil være meget kede af hvis det stopper.

Gæst

#4

2014-09-25 13:43

Hej Poul
Godt initiativ - jeg burde måske have tænkt det var dig der satte den i gang - jeg har brugt din hjemmeside da jeg søgte informationer inden en togrejse sidste efterår.

Mvh Birgit Christensen
(tidl. Gladsaxe Gymnasium engang i 70'erne)
Mads Fisker

#5

2014-10-01 21:41

Hej Poul, vi har lige delt underskriftsindsamlingen på vore Facebook-side. Se her. God vind og tak for initiativet!

Vh. Mads, Greenpeace Danmark
 mads.fisker@greenpeace.org


Gæst

#6

2014-10-02 13:20

Det er katastrofalt.fordi DSB har har kludre og tabt på den italienske togskandale ,skal det ikke gå ud over nattogene sydpå . Prøv dog at komme i fjernsynet,for at få det udbredt. Hilsen Ida

Gæst

#7

2014-10-03 10:43

Toget er miljøvenligt. Det er også afstressende at lande i centrum, fremfor rejse til, fra og gennem lufthavne, security og forsinkelser. Nattoget er et "frirum", der er afstressende, og man er frisk og udhvilet når man når frem.

Gæst

#8

2014-10-10 05:45

Altså, nu har jeg i flere år gået og drømt om at tage nattoget til Østrig i stedet skulle rasle i en bus på en overfyldt motorvej! Og så nedlægges toget. Dagtog til udlandet findes heller ikke her på Fyn.

Gæst

#9

2021-06-27 20:02

hej Poul Kan man købe sweatshirten du havde på i indslaget om nattoget i tv-avisen