Bedre behandling for patienter med flåtbårne infektioner kræves

Quoted post


Gæst

#1

2015-11-25 14:10

Jeg er selv meget syg af borrelia, tæt på at dø.. Havde heldigvis lidt resourser i familien som gjorde jeg kom til Tyskland og fik hjælp, eller ef jeg helt sikker på jeg ikke var i live idag, desværre tog jeg denne beslutning for sent, da jeg troede på det danske system, så jeg har kroniske smerter idag..

Svar

#34

#46 Kommentar

2015-11-27 09:48:57

#1: -  

Jeg fik diagnosticeret Neuroborreliose for 8 år siden (Med dobbelt siddet ansigts lammelse og svælg lammelse mm), MEN blev KRAFTIGT underbehandlet plus decideret fejlbehandlet. Har siden været igennem uttalige udredninger i DK, UDEN resultat, ingen hjælp, samt ingen diagnose på hvorfor jeg stafigvæk lider-tiltagende måned efter måned. Har efter den 1.positive ELISA test, 5!! Negative tests siden, MEN er positiv i Tyskland, Spanien og Polen med andre testformer.. -Disse anerkendes IKKE i Danmark, hvor jeg nu lever på 7.år på kontanthjælp.. Med kroniske smerter: Hovedpine, nakke og halssmerter, Led smerter, skulder og ryg smerter. Dårligt og skiftende syn. Ondt i øjnene hele tiden. Dårlig korttidshukommelse mm. Neurologisk ryster jeg i hele kroppen (Ansigt, tunge, hals, arme og ben) og har "Stive bevægelser"

Jeg kan ikke længere dyrke sport (Jeg var førhen MEGET aktiv) Jeg har store koordinations og balance problemer, samt "tilter" mod højre og vælter hvis jeg står på 1ben.. Jeg har i 2010 været i tysk behandling (Egen regning-ca 40.000kr), som hjalp 6måneder. Samt er her i 2015 igang med min 3.udenlandske behandling-igen for egen regning og har brugt ca 100.000kr i år på dette og alt den megen medicin, som følger med-også "bare" for at holde kroppen i live under denne vanvittige infektion...

At blive total rask er nok desværre utopi her efter 8år, men jeg er blevet bedre via den udlanske behandling og satser på fortsat fremgang.. Sygdommen har taget min ungdom fra mig (26-34år so far)..... Jeg håber der er et liv til mig engang, samt at andre IKKE bliver udsat for noget tilsvarende!! Derfor skriv under og støt denne vigtige sag, som bevist gemmes væk fra befolkningen oppefra, skønt sundhedsstyrelsen og Statens Serums institut plus diverse neurologer og infektionsmedicinere GODT ved, den er HELT gal!!