Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Opfordring til Corydon - pressemeddelelse / Kommentarer

Gæst

2014-01-30 20:47

Hej Niels.
Det er super godt skrevet og kan ikke siges mere klart og tydeligt. Jeg er også meget glad og stolt over de der har skrevet under, så vi kan vise at danskerne ikke bare finder sig i alt, hvad politikerne finder på af mærkelige påfund.
Det gør mig virkelig utryg når noget sker i hemmelighed, der må jo ligge noget under som ikke kan tåle dagens lys, når man ikke vil oplyse om vilkårne for et sådant salg, og det gør mig endnu mere utryg at man ikke er mere forsigtig med at handle med folk som muligvis har en skjult dagsorden som måske ikke er helt lovlydig.
Med venlig hilsen
Anita Lykke

Gæst

2014-01-30 20:52

Godt gået! Og tak for din indsats

Gæst

2014-01-30 20:53

Godt gået Niels Cederberg - i mine øjne en perfekt formulering af problematikken og en god motivering for protesten omkring salget af Dong-aktier til Goldman Sachs. Bestemt en usmagelig aftale og en dårlig forretning som Corydon er ved at indgå.

Gæst

2014-01-30 20:54

Tak.
Olga,sku det være omkring salget af nets er jeg klar igen.
JFN
Gæst

2014-01-30 20:56

Hej Niels Christian Cederberg

Tak for dit initiativ! Det er et meget præcist brev du stiler til BC.

Det er dybt, dybt skuffende og ekstremt frustrerende at være vidne til en politisk proces som denne.

En ny og grim dagsorden er hermed skabt, hvor regeringen ignorerer folkets ønsker og

Danmarks værdier.

De kan ikke længere sige, at de ønsker at bekæmpe skatte-svindel, eller at de ønsker at værne om

åbenhed, tryghed og demokrati. Den mulighed har de selv fjernet i dag.

Hilsen JFN

Gæst

2014-01-30 21:04

Kære Niels Christian Cederberg.
Tak for dit initiativ. Hvor er det godt, at der stadig er borgere i dette land, der gider være andet end magelige forbrugere og som tager vores demokrati alvorligt.
Venlig hilsen
Gitte Rømer Thorsen

Gæst

2014-01-30 21:13

Super fedt Niels!!

Gæst

2014-01-30 21:14

Hvad med de 4 pensions selskaber, ville de ikke købe?

Gæst

2014-01-30 21:18

Tak for du gad. Desværre blev vi ikke hørt. Men C. har sikrt sig en stilling i det private.

Gæst

2014-01-30 21:28

Salget af aktierne i DONG vil højst sandsynlig medføre, at der bliver "dyrket rovdrift" på olie i Grønland.

Dette kommer til at foregå, uden at vise nogen som helst form for hensyn overforl Grønlænderne og uden at give dem deres egen del af fortjenesten.

Den danske regering kan således "vaske deres hænder" og frasige sig al medansvar omkring den medfølgende forurening (for den kommer 100%) og især, hvis der sker store miljøkatastrofer.

Med andre ord.....regeringen har givet Goldman folkene "carte blanche" til at ødelægge vores smukkeste naturperle.

Gennem deres helt egen private "call girl" i den danske regering har den amerikanske penge-elite gjort alle danskere til grin.

Jeg håber, at der kommer en dag, hvor nationen vågner op og sætter en stopper for det magtmisbrug, som vi netop nu (og meget længe) har været vidner til.

Gæst

2014-01-30 21:29

Niels Christian Cederberg

Jeg håber denne underskriftindsamling – trods det negative resultat – fortsat kan køre.
Jeg er ikke på facebook og mange er som jeg blevet gjort opmærksomme på denne mulighed gennem samtale med venner og bekendte.
Med den megen medieomtale og politiske konsekvenser som underskriftindsamlingen har afstedkommet, er jeg sikker på at der er mange, der vil give deres mening til kende ved – også nu – at kunne skrive sig på listen.
Derfor lad underskriftindsamlingen fortsætte så disse mennesker kan få mulighed for at give deres mening til kende.
Venlig hilsen
Per hørning
ph@inform.dk

Gæst

2014-01-30 21:31

Tak fordi du tog ansvar og initiativ.

Gæst

2014-01-30 21:32

Tak for at tage initiativ og føring.

Gæst

2014-01-30 21:39

Tak for din indsats . Det er sådan nogen som dig, der står for det egentlige demokrati. I modsætning til de af vore politikere, der fører politik bag lukkede døre med djævelens advokater.
Mvh Ulla Jørgensen, Struer

Gæst

2014-01-30 21:43

Godt gået

Gæst

2014-01-30 22:05

Hej Niels fint arbejde. Når 200k finder vej til indsamlingen kan du være sikker på at 10 gange så mange er enige. Det eneste skældud du får her fra er at den blev startet for sent. Vi har ikke hørt det sidste til det her, bare vent til vores tanker om Goldman og Sachs bliver en realitet. Håber at Helle og hendes hund lever til den tid så vi kan retsforfølge dem for landsforæderri.

Gæst

2014-01-30 22:12

Niels, du skal have stor ros for initiativet...det fik da regeringen v. finansminister, til at forklare sagen, og det gjorde han godt....måske bl.a. takket være dig

Gæst

2014-01-30 22:12

Kære Niels
FLOT - det du har gjort. Jeg er sikker på, at lidt mere tid, så var du havnet på langt over 300.000 underskrifter <;o)
Venlig hilsen
Steen G.

Gæst

2014-01-30 22:14

Jeg vil blot sige tak til dig, Niels Christian Cederberg, for din indsats og sobre tilgang :-)
Bedste hilsener fra Laura Nygaard
Pepsi

#945 Re:

2014-01-30 22:34

#1: -

Fakta: Bilderberger gruppen en elite klub der taler i hemlighed om hvor de vil have verden hen. En verdens regering er målet. Helle T deltager, Lars Eldrup tidligere DONG chef deltager. Goldman Sachs deltager fast hver gang. Ehhh er mennesker da totalt blinde for hvor den aftale blev lavet ? Anders Fogh deltager han havde bare smidt referatet væk da han blev gjort bekendt med at det er lidt i konflikt med grundloven at deltage i hemlige møder med fremmede statsledere  som landets statsminister.

Dette er ikke politisk ment som et angreb på nogen politisk fløj. Vi er under angreb som mennesker vores liv vores børns liv er i fare.

http://www.information.dk/172758

Gæst

2014-01-30 22:37

Kære Christian Cederberg. Tusind tak for din indsats! Vi må stå sammen på tværs af partiskel - også fremover, når lignende sager dukker op. Mange hilsner Jette H.S. Frederiksberg C.

Gæst

2014-01-30 22:43

Flot job
tak for indsatsen

Gæst

2014-01-30 22:59

Jeg tror, mange af os er lokket med p.g.a.stemningen og nemheden i at protestere, for mon der er ret mange af os der egentlig ved, hvad det drejer sig om?? Måske er det alle tiders beslutning og vi kan vel ikke bygge en protest p.g.a.en finanskrise.
Tonny Pedersen

Gæst

2014-01-30 23:06

Du Niels Christian, tror du ikke der er grundlag for en slags dansk udgave af Occupy-bevægelse. I hvert fald nogen samling på tværs af politiske partier om hvor nok er nok. 1000 tak fordi du gjorde dette her. Catharina

Gæst

2014-01-30 23:11

TAK FOR DET DU GJORDE