Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.


Gæst

#10476 Re: det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

2014-01-29 08:05

#10471: Jeanette Dünweber - det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

Fuck arrangørerne. En flok latterlige bistandsklienter der sidder i rundkreds og spiller guitar, mens de diskuterer hvor de skal få brosten fra til at udøve deres vold. Nej tak. Jeg afskyr enhedsfascister som pesten, men kunne have set igennem fingre med det for engangs skyld, men deres seneste stunt har bekræftet mig i at de er samfundets bærme og de mest uintelligente mennesker der kan opdrives i det her land. De har ødelagt alle muligheder. IGEN. Fuck dem.


Gæst

#10477

2014-01-29 08:06

Send ministerpensionerne til folkeafstemning!

Gæst

#10478

2014-01-29 08:06

ER IMOD SKATTELY
Jeanette Dünweber

#10479 Re: Re: Re: En der stemmer blåt, som ville være med, hvis jeg kunne.

2014-01-29 08:09

#10460: - Re: Re: En der stemmer blåt, som ville være med, hvis jeg kunne.

Men hvad med alle os andre, som gerne vil have opbakning om sagen? Hvorfor betyder 2 arrangører så meget, når så mange andre vil sagen? Jeg synes det er smadder ærgerligt at det går op i partipolitik ogSÅ selvom arrangørerne er partipolitiske. Vi herinde, måske ikke alle, men mange har kæmpet for SAGEN.


Gæst

#10480 Forvis Annette W. fra FYN

2014-01-29 08:10

Forvis Annette W. fra FYN , hun er aldrig velkommen mere .
Hun kan tage i ly på Cayman Island .

Gæst

#10481 DONG BOSS er en lille kylling af GS som gør alt hvad de siger, stop vanviddet!!!

2014-01-29 08:10


Gæst

#10482

2014-01-29 08:12

Håber at dem der stemte på rød regering,de er stolte af dem selv, øv for en fuser.
Håber at nogen griber ind, DONG er vores og skal ikke på udenlandske hænder.
Godt at nogen går i aktion.
Lillian Kæmmer
Jeanette Dünweber

#10483 Re: Re: det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

2014-01-29 08:13

#10476: - Re: det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

Men jeg, og vel mange andre som støtter sagen er hverken enhedsfascist eller bistandsklient. Jeg er en almindelig borger ligesom Niels Christian Cederberg, som er MEGET bekymret for salget. Og jeg tror at langt de fleste herind har det sådan.

Det kunne være fedt hvis du kunne være ligeglad med 2 arrangører og tænke på din og vores andres sag, som er overordentlig vigtig. Jeg synes det er hamrende ærgerligt at de får så meget magt, når det er SAGEN vores alles protest som er vigtig


Gæst

#10484

2014-01-29 08:14

Bankforbryderne vinder igen. Tillykke til politistaten.

Gæst

#10485

2014-01-29 08:15

Hvorfor har de ikke sat de aktier til salg offentligt i Danmark, jeg ville have købt nogen.

Gæst

#10486 STOP Vanvidet nu, politi, FOLKETPET, domstolen og de politikerne som st NEJ og eksperter, tænketank

2014-01-29 08:16

Cevea

Gæst

#10487

2014-01-29 08:18

Hellere et dansk, tilbud, så vi stadig kan få lidt skatteindtægter :-)

Gæst

#10488 Re: Re: Re: det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

2014-01-29 08:18

#10483: Jeanette Dünweber - Re: Re: det er IKKE kun arrangørernes sag men ALLE UTILFREDSE

Nej det er IKKE alles sag. Det har bistandsklienterne fra EL gjort meget klart. 90% af borgerne id et her land er demokrater, det er enhedsfascister ikke, hvilket deres udmelding vedr demoen tydeligt har bevist. Fuck dem. Hyg jer i rundkredsen til de autonomes forkølede demo. De har fuldstændig skudt sig selv i foden, og er at betragte som medskyldig i denne handel. De har fuldstændig splittet befolkningen ad. Igen.


Gæst

#10489 Husk på FOLKET brød BERLIN muren, idag bryder vi DONG muren sammen!!!!

2014-01-29 08:19


Gæst

#10490 Løkke og Barfod Salomonsen er jo fuldstændig ansvarlige og uskyldige....????

2014-01-29 08:21


Gæst

#10491 Indvandre DF

2014-01-29 08:21

Hold da kæft hvor er det latterligt .. Nu må DF ikke holde taler da det vil skræmme indvandre og muslimer.. Det er vi da skide ligeglade med, jeg er muslim og har været aktiv i denne sag.. Det her er fælles sag, jeg går hverken op i rød eller blå eller andet.. De kan slås om magt, men det er vel gået op for mange at politik er ikke andet and skuespil.. Vågn op vi er mennesker, og religion er en privat sag, kan man ikke finde ud af at adskille tingene så må man blive hjemme!! (Både DF'er
og muslimer )

Gæst

#10492

2014-01-29 08:21

Der er nu skrevet stolpe op og ned om den politiske katastrofe om DONG.
V og K skutter sig. De tilslutter sig nu tilstiende den tilvarende politiske katastrofe, som da de i 2003 som regering gav Nordsøolien til Mærsk for en slik.
Fra S uden lederskab og visioner, kan man ikke forvente overraskelser.
SF derimod er ikke alene politiske bedragere over for sine vælgere, større end hvad tryllekunstneren Houdini kunne præstere. Men også et parti som er fuldstændig i opløsning.
En amatør som leder, og som minister. Tavse og anløbne medlemmer af Folketinget, uden ideologi og visionsløse. Som har slugt den ene kamel efter den anden i regerinen.
I DONG- gyseren har SF været fuldstændig fraværende.
Er der nogen som kan forklare, hvad der er sket og hvorfor det er kommet så vidt med SF?

Gæst

#10493

2014-01-29 08:22

Vi skal da holde Danmarks næste største arbejdsplads,på danske hænder,vi har i forvejen at formeget amrikansk i vores samfund,vi kan sgu godt klare os selv,husk det !

Gæst

#10494

2014-01-29 08:22

Så DR 2 dokumentar igår om bl.a. GS' rolle og ageren op til, under, og nu her efter finanskrisen. At RSSF vælger at gå i seng med et så utroligt anløbent selskab burde være udelukket. Og dog. De teknokrater i regeringen afslører igen og igen de ikke er politikere besjælet med moral, vision, anstændighed, men netop som teknokrater ville de fungere under ethvert styre. Ethvert. Tænker man tanken til ende, og ser tilbage i historien, bliver det for alvor uhyggeligt. Bedrageriske, sjælløse, talende regneark hele banden! At tænkende mennesker stadig kan forsvare RSSF, trods alle løgnene, er vildt. Helt vildt!

Gæst

#10495 Danmark stå sammen blå og rød side om side på demo sammen sprænger vi ruderne og lydmuren på BORGEN!

2014-01-29 08:22


Gæst

#10496

2014-01-29 08:22

Hvorfor i alverden er offentligheden ikke blevet orinteret om dette for længe siden.
Bjarne Coridon oplyser, at forhandlingerne har stået på i næsten 1 år!!!
Klokkerne burde have ringet for længe siden og ikke en uge før aftaleunderskrift, øv, øv.

Gæst

#10497 Suicidaldemokratiet

2014-01-29 08:24

Jeg, som hele mit liv har stemt på Socialdemokratiet, har nu endelig fået nok.
Først var der attentatet på lærerne, dernæst Bødskovs Mørklægningslov og nu Corydons
Dong-salg. Det ser ud som et fuldbyrdet selvmord, kursen er allenfals udstukket.
Ministrene i denne regering er så dumstædige, at det grænser til en finere slags diktatur, uimodtagelige som de er for argumenter.
En blå regering ville næppe handle anderledes, så det eneste alternativ, jeg kan se, er Enhedslisten.
Hvad er der egentlig galt med en høj moral? Det kunne jeg godt tænke mig svar på.

Gæst

#10498 sådan, men har DK modet til det???

2014-01-29 08:25


Gæst

#10499

2014-01-29 08:25

Stop det salg nu. Det er noget svineri at denne bank skal lukrere på danske skatteborgere og så sender de pengene i skattely.

Gæst

#10500 Re: Suicidaldemokratiet

2014-01-29 08:26

#10497: - Suicidaldemokratiet

Så stemmer du på antidemokraterne fra EL i stedet? Er du dummere end snot? Så du foretrækker cancer over forkølelse? Rystende at folk kan være så ufattelige hjernedøde. Ønsker du virkelig en ny Sovjetunion eller er du bare dummere end vådt bølgepap?