NEJ TAK til ny lov om aktindsigt i miljøoplysninger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til ny lov om aktindsigt i miljøoplysninger.


Gæst

#1

2013-09-28 18:41


- hvis de demokratiske spilleregler skal følges, skal der naturligvis også være fuldstændig åbenhed omkring faktorer i lovgivningen - herunder miljøoplysninger - som vedrører alle i samfundet.


Holger Øster Mortensen, Odder


Gæst

#2

2013-09-30 16:32

Det er jo til at kaste op over. Miljøoplysningerne var netop undtaget i den ny offentlighedslov, men nu forsøger man så alligevel at mørklægge også dette område. Svend roterer i graven over det her.
Henrik Konradesn
Havndal

#3

2013-10-01 21:01

Hej dig der her denne underskrift indsamling. Nu har jeg sendt dig to beskeder om et sammenarbejde ved rørende indsamlingen. Jeg har et bagland der har en del gode kontakter.
Kontakt mig venligst

Henrik Konradsen

Henrik Konradesn
Havndal

#4

2013-10-05 20:38

Hej igen jeg har sendt dig en besked både her og via mail vil bare lige høre om du har set den.

Gæst

#5

2013-10-06 13:35

Vi har brug for en langt mere åben og transparent offentlig forvaltning, herunder alt relateret til politikudvikling. Det er beskæmmende, at en S-SF-ligegyldigtoverklasseparti regering, når de har muligheden, viser sig ikke at turde åbne op.

Gæst

#6 samarbejde

2013-10-12 19:39

Kunne man ikke samarbejde med dem, der samlede underskrifter mod den nye offentlighedslov? Hvis oplysninger om denne underskriftsindsamling gik ud til samtlige underskrivere imod den ny offentlighedslov, kunne man hurtigt skaffe opmærksomhed om problemet. Og mørklægningen på miljøområdet er jo i direkte forlængelse af mørklægningen på de andre områder. Det er oplagt at skrive under herinde, hvis man skrev under på den anden indsamling.

Mvh.
Dorthe
Henrik Konradsen

#7 Re: samarbejde

2013-10-13 14:33

#6: - samarbejde

Hej Dorthe.

Jeg har prøvet at komme i kontakt med ejeren af denne indsamling. Jeg har et sammenarbejde med dem der har indsamlingen imod den nye offentlighedslov. Problemet ligger i at der ikke sker noget mens der køre to sideløbende indsamlinger.
http://www.skrivunder.net/miljoloven

Vi er ved at lave en lysfest imod Den nye offentlighedslov. 29-12-2013

Endtil vidre er København, Åarhus, Odense, Aalborg og Randers med.
Vi arbejder på at få flere større byer med.

Venlig hilsen

Henrik Konradsen

Nej til mørklægning af Århus konventionen


Gæst

#8

2013-10-18 19:13

jeg tror ikke på politik og mener det skulle afskaffes og erstattes med visionære og ordentlige mennesker..

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-13 21:14


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-08-11 19:06


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-08-11 19:08


Idun Varvin
København

#12 Re:

2014-08-14 16:16

#4: Henrik Konradesn -  

 denne underskriftindsamling har INTET at gøre med

NEJ TAK til ny lov om aktindsigt i miljøoplysninger