NEJ TAK til HPV-vacciner!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TAK til HPV-vacciner!!!.

Kirsten

#1 "Thumbs up" til dig/jer der har oprettet denne side !

2013-08-17 14:26

For snart længe siden da Gitte Kromann Olsen oprettede Facebook-siden "Gratis vaccine til alle" gav jeg hende mange indlæg og oplysninger, for hun var i starten i tvivl og vidste ikke helt hvilket "ben" hun skulle stå på, og jeg foreslog, at hun slog sig sammen med FB-siden "Til kamp for retfærdig oplysning om HPV-vaccinen", med det resultat at hun blokkede mig. FLOT ! Hun er ikke interesseret i reelle oplysninger, men et stakkels frygtsomt menneske som nu hiver tusiner med på frygt- og løgn-vognen. Det er altså meget, meget sørgeligt! Så godt denne er blevet oprettet ! Jeg deler ...
Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#2 Re: "Thumbs up" til dig/jer der har oprettet denne side !

2013-08-17 15:23

#1: Kirsten - "Thumbs up" til dig/jer der har oprettet denne side !

Tusind tak for støtten!    :)  Det værdsætter jeg/vi meget! ....Og dejligt at du har delt. Tusind tak for det!   :)

Ja..... Det er en sand skræmmekampagne der bliver ført, til gode for medicinalindustrien.     :-/  Det drejer sig kun om penge. Det er kvalmende!    :-(

Endnu engang tak for din deltagelse, Kirsten.    :)

 

Alt godt herfra.    :)

 

 


Gæst

#3

2013-08-17 16:13

Super initiativ! ;)
Kirsten

#4 HPV-HOAX

2013-08-17 18:41

Ja, det er ikke kun kvalmende, men direkte kriminelt - men det er HELE vaccine-branchen, men det er en længere historie. Lad os få SANDHEDEN om (ikke kun denne vaccine) ud om vaccine-branchen i det hele taget, men ok vi starter her med HPV-hoax-vaccinen. Kan dog ikke lade være med at bringe denne korte video om vacciner generelt af Dr. Suzanne Humphries:
http://www.youtube.com/watch?v=efto1LpWkKw

Gæst

#5

2013-08-17 22:32

Sådan :-)
Danny Christensen

#6 Re: "Thumbs up" til dig/jer der har oprettet denne side !

2013-08-18 02:46

#1: Kirsten - "Thumbs up" til dig/jer der har oprettet denne side !

enig og kritiske indlæg med tale om langtids bevirkninger eller hvor man viser link til folk der har taget skade bliver slettet i deres...

Danny Christensen
Gæst

#7 præcis

2013-08-18 02:48

gu vil jeg ejj betale for lidelser skabt af deres vacciner over skatten

Christian Abildgaard, Svogerslev
Gæst

#8

2013-08-18 07:39

Som langt langt de fleste danskere var jeg meget i tvivl om mine to døtre skulle vaccineres, de er 12 år begge to
Man ved simpelthen ikke hvad man skal tro på, om det skal være for at undgå at de får den forfærdelige sygdom eller om det hele er bluff og profit der styrer det og vaccinen alligevel ikke hjælper og snarere er til skade for dem
Efterhånden er alt så korrupt også i Danmark at man ikke kan stole på noget som helst mere
Jeg er selv for 14 år siden blevet vaccineret med en Twinrix-vaccination mod hepatitis, og i 2005 fik jeg tinnitus og en bule i armen det sted hvor lægen havde givet mig sprøjten, denne bule viste sig at være et bløddelssarkom bestående af umodent væv, den var 11 x 8 x 6 cm da den blev bortopereret i sep 2007, den sad omkring to nervebaner, meget tyder på at det var et pseudosarkom for der har ikke været tilbagefald siden, og det er lige netop pseudosarkomer vaccinationerne kan være skyld i p gr af en kronisk betændelsestilstand. Jeg har mange problemer med armen nu, dels er knoglen svækket, måske p gr af den efterflg strålebehandling, den har været brækket og vil ikke vokse sammen, der sidder et marvsøm nu, og min førlighed er nedsat og dels er der mange føleforstyrrelser i den
Men absolut ingen læger vil hjælpe mig med at finde ud af om årsagen til sarkomet, de to patologer der har set den er enige om at det intet har med vaccinationen at gøre, men jeg tvivler af flere grunde
Så jeg var så meget i tvivl om pigerne skulle vaccineres, de er blevet det her i foråret, og bagefter dukker der så nu en masse op om skadelige følgevirkninger, men hvad skal man tro på?

http://us.gsk.com/products/assets/us_twinrix.pdf

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21884212


Gæst

#9

2013-08-18 08:24

Et rigtig godt initiativ.Det er meningsløst at give folk gift.
Danny Christensen

#10 sådan del gerne på sociale sites

2013-08-18 09:06

Via Henny Mikkelsen
Én af skaberne bag HPV står frem, Dr. Diana Harper, og indrømmer at HPV er ineffektiv og farlig.. Hvordan forholder Kræftens Bekæmpelse sig til det..?

Lille uddrag af artiklen der har rystet den medicinske verden..

Dr. Diane Harper, a key developer of Gardasil, is on the record as having cleared her conscience about this fraudulent vaccine, which has been shown to be both ineffective and dangerous.

"Dr. Harper went on to admit that deaths from Gardasil have been underreported by the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC), which has given the illusion that the vaccine is somehow safe. Beyond this, Dr. Harper dropped a bomb when she told reporters that the public health benefit of getting vaccinated with Gardasil "is nothing," adding that the vaccine has led to "no reduction in cervical cancers."
http://www.naturalnews.com/041644_Gardasil_vaccination_scam_HPV_vaccine.html#ixzz2cD8J3iW4
Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#11 Tak til jer alle! :-)

2013-08-18 10:06

Hej, Monika her. (Mig der har startet underskriftindsamlingen...) :)

Jeg vil bare sige tusind tak til jer der har skrevet under! 75 underskrifter på én dag. Det går jo strygende! :-)

Jeg har tilføjet to punkter til teksten.... Nemlig hvor mange underskrifter vi satser på, samt hvad der skal ske med underskrifterne når dette mål er nået. Det er jo ikke helt uvæsentligt....
Vi satser som nævnt på 1000 underskrifter.....men, hvis indsamlingen fortsætter i samme flotte tempo, er det muligt at vi udvider til et højere antal. :)

Vær søde at sprede ordet om denne underskriftindsamling til alle I kender. :)

På forhånd tak og rigtig god søndag fra Monika.

Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#12 Re: Tak til jer alle! :-)

2013-08-18 10:57

PS.....  Jeg skriver med en sød og hjælpsom kvinde herinde....  Hun har bedt mig sige til jer som er ramt, at I skal gøre 2 ting.....:

1)  Indberette bivirkningerne til Lægemiddelstyrelsen/Sundhedsstyrelsen.

2)  Kontakte en, der hedder Else fra VaccinationsForum - vaccineinfo.dk. ......
Vaccineinfo samler sager sammen, og hun har hørt, at de måske også kan hjælpe med evt. erstatningssager.
Det gode råd er hermed givet videre. Sammen er vi stærke!    :)
Inge

#13 Blog for hpv-bivirkningsramte...

2013-08-18 12:49

Læs nogle historie her: http://hpv-vaccinensofre.blogspot.dk

Gæst

#14

2013-08-18 17:12

Er så glad for at min læge frarådede mig den.. har kroniske smerter i nervebanesystemet (pga anden sygdom, og han mente derfor at jeg havde rigeligt at slås med og at der var for stor risiko for bivirkninger ved denne vaccine.. og gjorde mig bare opmærksom på hvor vigtigt det var med et gynækologisk tjek hvert andet år.

Gæst

#15 Re: sådan del gerne på sociale sites

2013-08-19 06:42

#10: Danny Christensen - sådan del gerne på sociale sites

dette indlæg jeg svare på her fjernes uden svar på den anden underskrift indsamling, copy paste det og smid den ind hos dem.. så kan man se hvor ukritiske de er..


Gæst

#16 Lige præcis

2013-08-20 21:12

denne underskriftindsamling jeg ledte efter.

Gæst

#17 Re: Re: Tak til jer alle! :-)

2013-08-21 09:13

vaccinationsforum

#18

2013-08-21 09:23

der er skrevet som en opfordring:" Kontakte en, der hedder Else fra VaccinationsForum - vaccineinfo.dk. ......
Vaccineinfo samler sager sammen, og hun har hørt, at de måske også kan hjælpe med evt. erstatningssager."
Det forholder sig ikke sådan som opfodringen. Vi samler IKKE ind men vi hjælper vores medlemmer med sådanne sager . Så derfor er det kun medlemmer af foreningen Vaccinationsforum der kan henvende sig. Alle må hjælpe og der ligger store byrder på os i forvejen.
mvh
else


:)

Gæst

#19

2013-08-21 13:09

Jeg kan på ingen måde acceptere vacciner af nogen art. Jeg tror på kroppens evne til selvhealing, jeg tror på meningen med sygdom, og jeg tror på døden;
men jeg tror ikke på, at nogen skal leve af at skade andre ved at sprøjte gift ind i dem.

Gæst

#20

2013-08-21 16:26

Kære medborgere

Jeg vil anmode om Jeres hjælp til at dele denne information, således det når ud til alle kroge i landet, for at stoppe vaccinationen med HPV-vaccinen, indtil den erkendes ufarlig. Jeg vil anmode Jer om at sende linket videre til læger, politikere og andre borgere, så vi kan få stoppet denne vaccine, som er mistænkt for at have nogle meget alvorlige bivirkninger. Jeg henviser til de 2 skrivelser herunder.
Jeg har selv taget konsekvensen af de oplysninger, jeg har modtaget de sidste par dage og er stoppet med at vaccinere mod HPV. Min opmærksomhed på problemstillingen blev vakt, da en af mine patienter udviklede meget alvorlige bivirkninger, sandsynligvis efter HPV-vaccinationen.
Sundhedsstyrelsen, Kræftens Bekæmpelse og Statens Seruminstitut er ikke opdaterede i denne sag, de har skråsikkert meldt ud i pressen, at der ikke er nogen alvorlige bivirkninger ved HPV-vaccinen. Medicinalfirmaet Merck & Co. der fremstiller Gardasil har beskrevet de alvorlige bivirkninger på deres hjemmeside, men Sundhedsstyrelsen og lægestanden har fejlagtigt ikke meldt dette offentligt ud i Danmark.
Jeg vil henstille til alle om ikke at gå i panik, men hvis nogen har mistanke om, at de har fået bivirkninger efter HPV-vaccination, skal de opsøge deres læge, så han kan undersøge sagen og eventuelt indberette det til Sundhedsstyrelsen.
Jeg bruger Facebook for at oplyse landets borgere i denne sag, fordi jeg finder det etisk uforsvarligt at fortsætte vaccinationen med HPV-vaccinen. At vente på de officielle kanaler vil tage 1-3 år og derved sandsynligvis bevirke at flere hundrede vil udvikle alvorlige bivirkninger efter HPV-vaccinen.
Berettigelsen af HPV-vaccinen er meget tvivlsom, fordi screening for livmoderhalskræft skal fortsætte trods vaccinationen.

Venlig hilsen


Praktiserende læge
Stig Gerdes

Danmarksgade 11, 1. tv.
7000 Fredericia

Gæst

#21 Re:

2013-08-22 04:19

#20: -

her er hans facebook EVENT.
Fredericia læge Stig Gerdes, har ikke længere set sig i stand til at være stilletiende omkring, at han i sin praksis ser et stigende antal patienter der bliver dårligt behandlet fra kommunens side.
https://www.facebook.com/events/1402618793294606/

Her er hans facebook gruppe.
https://www.facebook.com/IKlemmeIDetKommunaleSystem

i skal nok være logget på facebook for at se dem men del gerne til så mange så muligt og i relevante grupper & på sider..


Gæst

#22 Re:

2013-08-24 13:43

#20: -

Kære Stig Gerdes.   :)

 

Tusind tak fordi du modet til - som den første i lægestanden - at træde frem for at få forbudt HPV-vacciner. Stærkt gået!

Også dejligt at du har skrevet et indlæg herinde.   :)  Forhåbentlig kan din indsats få endnu flere til at skrive under. Når vi har en praktiserende læges ord for at HPV-vacciner er dødsensfarlige, har det nok mere vægt end hvis jeg som ikke-lægeuddannet postulerer det. (Uanset hvor godt jeg end har sat mig ind i sagen...)

Jeg vil straks copy / paste dit indlæg til min profil på Facebook, samt i Facebook-gruppen "Sandheden om livmoderhalskræft vaccinen Gardasil".    :)

Har du i øvrigt selv en Facebook-profil? Har prøvet at søge dig derinde, men du dukker ikke op..... Jeg er interesseret i at kommunikere mere med dig om denne sag, så prøv evt. at finde mig på Facebook under aliaset Monika Birdie Hansen.   :)  På forhånd tak.     :)

Mange venlige hilsner fra Monika (stifteren af denne underskriftindsamling.)

 

 

 

Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#23 Re: Re:

2013-08-24 13:46

#22: - Re:

Heps, mig igen.....  :)  Jeg glemte at logge på. Argh...    :-/  Derfor mit indlæg ser ud til at være skrevet af en gæst.... Men det er altså mig der har skrevet det. He he....   :)

Mange hilsner fra Monika.     :) ***

 

 

 

 


Gæst

#24

2013-08-25 07:33

De troede det var en god ide. Men det er det ikke, indrøm det, og gør dog en indsats for at hjælpe de piger som faktisk har fået ødelagt deres liv. God ide med denne underskrif's insamling.
Monika Fjeldmark Hansen
Underskriftindsamleren

#25 Bivirkninger. Med medicinal-procucentens egne ord(!)

2013-08-26 09:32

....Dette er en nøjagtig gengivelse af indlægssedlen, punkt 6.2, i Gardasil, præparatet der bruges til at vaccinere med imod HPV.... Der er hverken tilføjet noget, eller udeladt noget.
Dette er medicinalproducentens (Mercks) egne ord om deres præparat og dets bivirkninger(!)
Læs det EFTER morgenmaden..., eller risikerer du at kløjs i kaffen! :-( Især foruroligende, skræmmende og helt grotesk at de nævner DEATH som en bivirkning(!!)

(Kunne ikke finde en dansk oversættelse.... Sorry. Spørg gerne, hvis der er betegnelser I er i tvivl om betydningen af....)



6.2 Postmarketing Experience

The following adverse events have been spontaneously reported during post-approval use of GARDASIL. Because these events were reported voluntarily from a population of uncertain size, it is not possible to reliably estimate their frequency or to establish a causal relationship to vaccine exposure.

Blood and lymphatic system disorders:
Autoimmune hemolytic anemia, idiopathic thrombocytopenic purpura, lymphadenopathy.

Respiratory, thoracic and mediastinal disorders:
Pulmonary embolus.

Gastrointestinal disorders:
Nausea, pancreatitis, vomiting.

General disorders and administration site conditions:
Asthenia, chills, death, fatigue, malaise.

Immune system disorders:
Autoimmune diseases, hypersensitivity reactions including anaphylactic/anaphylactoid reactions, bronchospasm, and urticaria.

Musculoskeletal and connective tissue disorders:
Arthralgia, myalgia.

Nervous system disorders:
Acute disseminated encephalomyelitis, dizziness, Guillain-Barré syndrome, headache, motor neuron disease, paralysis, seizures, syncope (including syncope associated with tonic-clonic movements and other seizure-like activity) sometimes resulting in falling with injury, transverse myelitis.

Infections and infestations:
cellulitis.

Vascular disorders:
Deep venous thrombosis


Tak for kaffe, siger jeg bare!! :-(