Nej til kæmpe transformerstation i den grønne kile

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til kæmpe transformerstation i den grønne kile.


Gæst

#51

2013-06-16 09:33

Nu har Ishøj endelig fået ry for at være et godt sted at bo med masser af dejlige grønne områder, så skal vi ikke have sådan et mastodont byggeri af som denne transformatorstation bliver. I forvejen har vi to mortorveje, en S-bane og snart en hurtigbane drønende igennem kommunen, nu må det være nok, find et andet sted, Avedøre laver i forvejen energi, lad kablet gå ind der.
Ingrid og Frank Hansen Ishøj

#52 Nej til transformerstationen.

2013-06-17 12:15

At man overhovedet overvejer at placere så stort og larmende et byggeri i skønne naturomgivelser og i tæt beboet område er mig en gåde! Den må flyttes ud på Avedøre i fabruksområdet.


Gæst

#53

2013-06-19 09:44

Udvidelse af Transformatorstation Ishøj bør helt klart ligge på Avedøre Holme, der er bestemt for sådanne store anlæg. Ved udvidelse af Station Ishøj vil det åbne land forsvinde sammen med områdets særlige landskabspræg, som er til stor glæde for beboerne i området. Boligområdet Taastrup Syd vil miste deres status som fornuftige bolig- og opholdsområder med deraf værdiforringelse både økonomisk og menneskeligt. Mulighederne for områdets klimasikring forringes, ligesom intentionerne for fingerplanens traditionelle og generelle idé klart tilsidesættes.

Gæst

#54

2013-06-19 13:15

Hold venligst fingrene væk fra vores elskede natur.Vi har allerede leveret rigeligt til samfundet ,2 støjende motorveje ,nu allerede påbegyndt jernbane via Køge til Ringsted .Lad det nu være nok ,og brug så Avedøre Holme ,hvor det ikke vil genere nogen .
Hvis beslutningstagerne selv boede her ,og brugte
området ,er jeg ikke i tvivl om at de vil skåne den grønne kile ,og flytte transformerstationen til Avedøre Holme .Jeg har forstået at det vil blive dyrere ,men penge er ikkke så meget værd som
det menneskelige aspekt i denne ulykkelige sag !
Gør nu det menneskelige rigtige .
Ole B.Poulsen
Ågården 70,2nd th
2635 Ishøj

Gæst

#55

2013-06-19 17:43

Total fejlplacering ! Plant den i Avedøre industri
område , den liner alligevel en fabrikskolos det er der den høre hjemme !!!!!!

Gæst

#56

2013-06-20 19:02

Tænker at nu må det være nok, højbane, letbane og nu transformerstation. Nej - tak.

Gæst

#57

2013-06-20 20:35

Vil være rigtig ked af, at have et sådan kæmpe magnetfelt så tæt på min bolig.
Med udsigt til indhegnet beton .

Gæst

#58

2013-06-21 14:39

de skulle heller lave flere Ungdomsklubber.
Så de unge havde et sted i stedet for at gå og lave ulykker og hærværk.
Ulla Jensen

Gæst

#59

2013-06-22 18:06

Smukke Ishøj landsby skal da ikke ødelægges af en grim larmende transformerstation !!!