Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET

fruen fra Århus

#151 Re: Re:

2016-12-22 19:36

Holger Danske

#152 Re: Re: Re:

2016-12-22 20:44

#151: fruen fra Århus - Re: Re:  

Jov helt sikkert så har DF jo halveret sine stemmer ved næste valg

Jeg tror de der Nye Borgerlige kommer til at gøre et gevaldig indhug i deres stemmer men sådan er det jo når man skyder sig selv i foden i stedet for at tage ansvar :) 

Men sådan går det jo når man bliver stuerene :)

Fruen fra Århus

#153 Re: Re: Re: Re:

2016-12-22 20:59

#152: Holger Danske - Re: Re: Re:  

 Ja, jeg tror også, at de tager mange af stemmerne fra DF. Deres flygtninge politik er ok, men resten af deres program, er værre end liberal. Alliances. Penge til de megarige, og andet, som ikke gavner en alm., borger. Jeg har også lagt mærke til, at Inger Støjberg, er blevet en Vatpik. Vi hører intet fra hende, efter at der er dannet en trekløver regering. Hvorfor har jeg ikke luret af endnu, man skulle næsten tro, at hun er bliver radikal. Socialdemokraterne er efterhånden blevet mere indstillet på, at der skal strammes, hvor strammes kan. 

Holger Danske

#154 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-12-22 21:21

#153: Fruen fra Århus - Re: Re: Re: Re:  

Ja men sådan er det jo med rigtig mange ingen gider gøre noget :)

Jeg er da også dybt skuffet over SIAD at de er stoppet med at lave luk grænsen demoer uanset hvor mange eller hvor lidt vi var og er så kommer der ingenting af ingenting 

Og Inger skal vi nok høre fra igen hun er da den eneste politikker der har røv i bukserne derinde :)

Holger Danske

#155 Re: Re: Re:

2016-12-22 21:30

#151: fruen fra Århus - Re: Re:  

Jeg tror såmænd det med de lukkede grønser er noget som vil blive taget op til debat også inden for schenken man kan jo se hvor let det er at komme til Frankrig fra belgien og til Tyskland fra Italien 

Så mon ikke det er på tide at selv frau Merkel må sande det og se i øjnene at hun ikke kar kontrol med en skid :)

Men i stedet for har blod på sine hænder af det med de åbne grænser og hendes kom bare vi kan hjælpe

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-12-22 22:53


Fruen fra Århus

#157 Re: Re: Re: Re:

2016-12-23 08:00

#155: Holger Danske - Re: Re: Re:  

 Ja jeg krummer tæer, når hun, og andre så står, og siger at de har ondt af de ramtes familier, hvor er det falskt. Jeg tror ikke, at hun nogensinde vil indrømme, at hun er skyldig i noget som helst.

Hanne Hirzenfeldt

#158 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-12-23 16:55

Holger Danske

#159 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-12-23 19:38

#157: Fruen fra Århus - Re: Re: Re: Re:  

 

Mon ikke hun får det at mærke ved næste valg :) 

Find Holger MuhameDanske

#160 Re: Re:

2016-12-23 20:08

#149: Holger Danske - Re:  

 Tiggende bomber??? LOL!!!

Holger Danske

#161 Re: Re: Re:

2016-12-23 21:09

#160: Find Holger MuhameDanske - Re: Re:  

 Ja kal det hvad du vil men andet end velfærdsturister bliver det aldrig

Og dit muhame kan du stikker derop hvor du er højst når du plukker jordbær

Hanne Hirzenfeldt

#162 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2017-01-10 20:06

Lorelei

#163 Kære Holger Danske

2017-01-12 16:23

Du er vores allesammens helt til efterfølgelse!

Har du mon fået afsat de pik-dæk, du havde til salg? Var det 16 eller 17 tommer?

Lorelei

#164 Re: Kære Holger Danske

2017-01-13 13:06

#163: Lorelei - Kære Holger Danske 

 Hvad tror du jeg fik for dem?

Holger Danske

#165

2017-01-31 10:10

Muslimske terrorangreb der har været siden 11. sep. 2001. Det er ialt 30.215 angreb med dødelig udgang.

Og så piver de og hele horden af pressen bare fordi der er et anslag mod en moske i Canada


Gæst

#166 Godt gået Inger

2017-02-06 21:13

Støjberg retter ind - men fastholder kritik af barnebrude

Udlændinge- og integrationsminister Inger Støjberg (V) fastholder sin kritik af barnebrude.

Hun mener, at det er uacceptabelt, når mindreårige brude har lov til at bo med deres ældre ægtemand på danske asylcentre.

Folketingets Ombudsmand vurderer ellers, at det var ulovligt, da Støjberg i februar sidste år udsendte en instruks til Udlændingestyrelsen om, at barnebrude ikke længere måtte være indkvarteret med deres ægtefæller.

I et udkast til redegørelse om sagen til Udlændinge- og Integrationsministeriet skriver ombudsmanden, at ministeriets fremgangsmåde var særdeles kritisabel.

Selv om Støjberg må rette ind, fastholder hun sin holdning:

- Det er fuldstændig uacceptabelt, at piger bliver indkvarteret med væsentligt ældre mænd.

- Og det er ingen hemmelighed, at jeg har ønsket en så restriktiv linje som overhovedet muligt inden for lovens rammer, siger Inger Støjberg i en pressemeddelelse.

Instruksen fra ministeriet betød, at asylansøgere under 18 år i over et halvt år sidste år ikke kunne bo sammen med deres ældre ægtefælle på danske asylcentre.

Men det strider imod FN's Børnekonvention og Den Europæiske Menneskerettighedskonvention.

Komentar

Altså kan man konkludere at FN´s børnekonvension ikke beskytter børn men pædofile ældre mænd og det med folketingets samt ombudsmandens velsignelse

Mon de alle er pædofile?

Ombudsmanden blev inddraget i sagen, da han i marts sidste år modtog en klage fra et syrisk ægtepar. Den 17-årige gravide kvinde og hendes 26-årige mand var blevet adskilt og placeret på to forskellige asylcentre

- Derfor greb vi også hurtigt ind, da det blev klart, at barnebrude rent faktisk - Det var og er helt afgørende for mig, at vi allerede i det øjeblik, asylansøgere sætter deres ben på dansk grund, markerer, hvordan det danske samfund fungerer, siger hun.

Ministeriet burde ikke have rettet ind efter kritikken, mener Dansk Folkepartis udlændingeordfører, Martin Henriksen:

- I min optik er det ikke ulovligt. Selvfølgelig kan Folketinget og et ministerium fastsætte de retningslinjer, der skal være gældende på landets asylcentre, siger han.Tirsdag behandler

Folketinget et forslag fra DF, der vil pålægge regeringen hurtigst muligt at sikre, at ingen mindreårige asylansøgere indkvarteres med en ægtefælle eller samlever.

Ombudsmandens endelige redegørelse vil først blive fremlagt, når DF's forslag er færdigbehandlet i Folketinget.


Gæst

#167

2017-02-14 13:42

Udgifter til indvandrere i 2015 =16,033 milliarder. Her er ikke medregnet folkepension, retssystemets omkostninger til retssager, osv osv. Jo det er dejlige gæster.


Gæst

#168 Re: Re: Kære Holger Danske

2017-02-14 23:58

#164: Lorelei - Re: Kære Holger Danske 

 Jeg har ellers hørt du har solgt dem til en dame fra pikhede :)


Gæst

#169 Re:

2017-02-14 23:59

#167: -  

Så skal den sikkert ganges med 4 den regning 

Holger Danske

#170 Re:

2017-03-10 00:37

#167: -  

 16,033 milliarder tænk hvilket ældresystem og sygehusvæsen vi kunne have fået for dem

Hjem med det pak vi har jo ikke råd til at være verdens skraldespand og har heller ikke brug for flere gedehyrdere

 

Danmark frit

Holger Danske

#171 Uhyggeligt

2017-03-12 23:02

Hvis dette bliver virkelighed så bliver vi helt sikkert EU's skraldespand og må også betale for det.

https://www.youtube.com/watch?v=3kfhhBCUxAs

Danmark frit


Gæst

#172 Re: Re:

2017-04-19 12:13

#170: Holger Danske - Re:  

 Sidste opgørelse , angående udgifter,på vores uønskede såkaldte gæster er33 milliarder. Dette beløb, er fra 2015, da man jo ikke kan vide, hvad udgifterne for 2016 og 17, ikke er opgjort. Tænk, hvad bare 1 milliard kan gøre, så vores ældre borger, kan få en værdig anstændig sidste tid. 1 milliard fems. Til skoler, 1 milliard til hospitaler osv. Hvorfor, skal dekunne malke vore systemer, straks de sætter fod, på dansk jord. De må da for. Pokker, have forsørget sig selv, i det land, de kommer fra. Skrot FN, skrot alle de, som har snablen i vores penge kasser. Ja skrot også EU. EU BETYDER EUROPAS UNDERGANG. TAK FRAUSING MERKEL OG MANGE ANDRE.


Gæst

#173

2017-04-28 23:08

Beskyt den danske grænse
og de danske værdier
EU forlanger nu, at regeringen dropper
grænsekontrollen sidst i maj/først i juni.
Rockwool Fonden skønner, at der befinder sig
18.000 illegale migranter i Danmark. Københavns
politi advarer om at tallet er stigende. Derfor har vi
ikke brug for en afskaffelse af grænsekontrollen
men en effektiv grænsekontrol!
Hvis ikke vi viser, at vi er utilfredse med
regeringens beslutning, bliver
grænsekontrollen nedlagt og landet vil
langsomt gå i opløsning.
Ønsker du dette for dine børn og børnebørn?
Hvis ikke - mød op!
Haderslev, Gravene
Lørdag d. 6. maj kl. 13 - 15


Gæst

#174 Hvem fik ret

2017-04-29 21:17

 

Ja sigerne i Eu afstemingnen om Europol malede fanden på vægen før afstemningen, men nu er den i hus uden problemer altså endnu en vundet omgang for nej til politikkernes magtmisbrug 

Så lad os nu engang for alle vise dem at vi kræver lukkede grænser og aller helst helt ud af EU ligesom England de stemte dem da hjem, det har vi også før gjort her i sønderjylland så mød talstærkt op til demo den 6 maj kl 13-15 på gravene i Haderslev

Danmark først 

Danskere først

 

 

Holger Danske

#175 Landsforræderi

2017-05-09 22:45

Så længe vi har sådan nogen som dem der sætter denne underskriftsindsamling i gang får vi ikke ro for Polittikernes gæster her 

EU flag ved siden af Dannebrog på Christiansborg

Det er jo det rene landsforræderi jeg fatter ikke hun ikke flytter ned til dem i EU