NEJ TIL TELTLEJRE TIL FLYGTNINGE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TIL TELTLEJRE TIL FLYGTNINGE.


Anonymous

#26

2015-12-30 11:20

Jeg kæmpe også for en værdi liv for alle mennesker.
R.I.P. Menneskerettigheder. Genopliv Menneskerettigheder.
http://www.skrivunder.net/paypal_return.php?id=50114
Holger Danske

#27 Re:

2015-12-30 22:40

#5: mig selv -  

Ja DANMARK er jo et rigt land vi har jo et hus hver og minds 2 biler

Hvad tror de gedhyrdere mon at vi bare plukker det på træerne

Jeg fatter ikke de ikke bare går hjem igen de kender jo vejen

Danmark frit 

Holger Danske

#28 Re:

2015-12-30 22:43

#6: Jan -  

Gå af nej da havde vi bare haft 179 af hendes slags

Så tror jeg da de var gået et andet sted hen

Det er jo ikke andet en desetører der ikke gider kæmpe for deres eget land  

Holger Danske

#29

2015-12-30 22:48

 

Jeanette Christensen hvor mange vil du huse?

Jeg vil ikke have en eneste inden for min dør

Hanne Fischer

#30 Re: Re:

2015-12-31 11:44

#28: Holger Danske - Re:  

 Hejsa. Sidste nyt fra USA, nogen havde hængt bacon på en moske , over there, jeg skreg af grin. Nu er personen jaget vildt, fordi man mener, at det er en racistisk handling. Helt  ærligt, det her er gået totalt i selvsving. Alt bliver kaldt racisme, hvis man ikke er enige i, at muslimer skal have alt. Godt Nytår. 

Holger Danske

#31 Re: Re: Re:

2015-12-31 14:35

#30: Hanne Fischer - Re: Re:  

Også godt nytår til dig :)

Ja lad os prøve det her også :) Der skulle ikke serveres andet end flæskesteg for dem det er jo vores nationalret :) Mon ikke de hurtig gik hjem igen :) de kender jo vejen :)

Vi ses på barikaderne :)

Danmark frit

 

Holger Danske

#32

2015-12-31 16:45

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Lørdag d. 9. januar kl. 13-15

Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved

p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den

udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved

hvem de er og hvad de vil her.

Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at

sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?

Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene

kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem

videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør

ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.

Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og

alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er

på landet din lokale landhandel.

På forhånd tak for støtten.

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage

igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive

afholdt taler.

Arrangør: Initiativet Luk Grænsen Nu!- genindfør grænsekontrollen

Ulla.

#33 Re: Re: Hvad vil de her

2016-01-01 20:21

#24: - Re: Hvad vil de her 

 Du er selv, en skide idiot, Holger tør da skrive sit navn, hvad med dig?  Selvfølgelig kan de rejse hjem og slås, for deres land, hvis de ville, men nej da, de gør de dumme kristne jo, dem som de så senere selv vil slå ihjel. 


Gæst

#34

2016-01-01 20:58

dem er vi sku da ligeglad med 


Gæst

#35

2016-01-02 06:02

Det er meget uværdigt at bede mennesker som i forvejen har måtte flygte bo i teltlejre her midt om vinteren - de skulle jo indlogeres i et dejligt varmt hus efter de forfærdelig oplevelser de har haft

Gæst

#36

2016-01-02 08:06

Vi alle er mennesker vi er en samlet planet det har de fattet mange andre steder håber snart Danmark får fattet det!!!!
Holger Danske

#37 Re: Re: Hvad vil de her

2016-01-02 14:03

#18: Jeanette Christensen - Re: Hvad vil de her 

 Og det vil du forære væk til muslimerne?

Brug dog hovedet bare lidt :) Hvis du da ellers kan.

Jeg synes det er ganske fint med telte. De kan jo bare gå hjem igen de kender jo vejen.

 

Holger Danske

#38 Re: Re: Re: Hvad vil de her

2016-01-02 14:22

#33: Ulla. - Re: Re: Hvad vil de her 

Ja bare fordi man ikke har din mening så er man en idiot, nej en skide idiot, det siger jo ikke så lidt om dig. Og dine meningsfeldere.

Hvor mange mon du har inviteret indenfor?

Og hvor mange af dine bekendte er kommet hjem i en kiste. eller er blevet lemlestet for livet for at kæmpe for deres demokrati?

Som de desetører selv skulle blive hjemme og gøre.

Angående mit navn så skriver jeg altid med det, sorry men det er jeg måske også en idiot for?

Danmark frit 

Jeanette Christensen

#39

2016-01-02 20:51

Kære alle.

Må jeg igen henstille til, at man her på siden holder en ordentlig tone.

Hold jer venligst til temaet og undlad at kommentere på hinanden. Ting bliver ikke rigtigere, fordi man skriver det samme igen og igen eller "skriver højlydt" med ukvemsord og provokerende bemærkninger - til gengæld skader det den demokratiske samtale.

Godt nytår til jer alle - jeg håber, at 2016 bliver året, hvor vi alle i verden passer godt på hinanden. Det går heldigvis fremad med det på rigtig mange måder. :-)

S. Albertsson

#40 Re:

2016-01-03 20:44

#39: Jeanette Christensen -  

Hej Jeanette,

Jeg vil bare lige sige, at du ikke skal tage dig af Holger. Vi har haft mange og lange samtaler på en anden underskriftindsamling, som jeg startede, og han giver ikke så let op :) Men tag det med et gran salt. Han elsker bare Danmark og det danske blod meget, meget højt, og er bange for det trusselsbillede som regeringen tegner, altimens de skærer på alle offentlige udgifter og giver flygtninge skylden for at politikerne selv fører kniven.

Holger - nu skal du huske at sætte et godt eksempel, og tale pænt. Selvom andre ikke altid gør det :)

Alt godt og Danmark pommes frites. Held og lykke med indsamlingen.

Holger Danske

#41 Re: Re:

2016-01-04 13:05

#40: S. Albertsson - Re:  

Nå så fandt fårhovedet jo også herind

Mon ikke det er på tide du finder dine fårflokke istedet for?

Nu har vi da længe nok fodret på dig

Danmark frit ( og helst fri for forædderne fra Island ) De har jo før plyndret Danmark

 


Gæst

#42 Re: ????

2016-01-04 13:39

#1: 00248 - ???? 

 Hvorfor flytter skriveren her ikke til Syrien? T. Haahr


Gæst

#43 Re: Re: Re:

2016-01-06 21:10


Gæst

#44

2016-01-07 06:21

Vil ikke skrive under på sites der er fulde af reklamer, har gjort en undtagelse pgra situationens uanstændighed.
Holger Danske

#45 Fortjener de andet end at fryse i et telt?

2016-01-07 23:49

En 30-årig syrisk kvinde, der flygtede sammen med sin mand og deres fire børn, blev systematisk voldtaget af den bulgarske menneskesmugler - med hendes mands accept - da familien løb tør for penge til at betale smugleren.

I stedet betalte manden med sin kone, der blev udsat for overgreb næsten dagligt i tre måneder. Snart misbrugte også manden sin egen kone.

»Dét, som hendes mand fik hende til at gøre, endte med at krænke hans ære. Hun blev den skyldige part,« forklarer Höhne.

Holger Danske

#46 De tror jo det er et tag selv bord

2016-01-07 23:52

Sådan gør de jo også både i Tyskland og her.

Nej lad dem bare bo i telt så længe de kan sendes hjem igen

Danmar frit og fri for de vodtægsforbrydere

Holger Danske

#47 Re: Re:

2016-01-07 23:57

#40: S. Albertsson - Re:  

Gid du må kvæles i dine pommers frites.

Du kan jo følge lidt med i hvad der sker.

Du fatter jo nada og dine trudsler med at aflevere din egen underskriftsindamling tror jeg da på er spild af underskrifter

Danmark fri 

Hjemløs

#48 Luk fissen, Røvsnaps!

2016-01-09 03:10

Gid jeg blev tilbudt plads i en teltlejr. Nu har jeg været uden tag over hovedet i 2 måneder på trods af, at jeg har fast arbejde. Jeg ville sgu være glad, hvis jeg havde et sted til mine ting og sager, men jeg må fortsat sove på sofaer hos venner og bekendte rundt omkring. Det undrer mig, at danskerne lever på så fjern en planet, at de tror alle har det lige så godt som dem selv. Nogen er tilfredse med mindre. Hvis man som jeg en gang har prøvet at stå på gaden, ville man se verden med andre briller. Tænk jer om, frelste speltfisser ... jeres norm er ikke nødvendigvis andres.

Susan

#49 Re: Luk fissen, Røvsnaps!

2016-01-09 08:14

#48: Hjemløs - Luk fissen, Røvsnaps! 

 Ja dig, er jo ikke en, der tænker på her i DK. Jeg gør, men jeg taler for døve ører. Disse halal hippier, vil hellere invitere danskerfjendske ind i vores land, end at vise vore egne deres næstekærlighed. Jeg kalder dem landsforræddere. Jeg håber, at du finder et sted at bo. Knus

Ingeborg Frandsen

#50 Re: ????

2016-01-09 08:53

#1: 00248 - ???? 

 Enig. De kan sove ligesom vore hjemløse. Under broer, på bænke eller under en plastikpose. Skam jer danskere, I som påstår at man skal hjælpe disse igler, som suger sig fast til bistandskassen. I træder på jeres egne. Føj.