Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.


Gæst

#1

2015-09-05 12:18

fordi jeg mener at grænserne skal være lukkede

Gæst

#2

2015-09-05 15:30

Godt nogen tager initertiv til denne underskrift indsamling, for noget må der gøres.

Ellers skal vi være ligeså klar i spyttet som Australien, de har sagt, at det er på deres vilkår det foregår, og er de ikke tilfreds med det, så er det ikke stedet for dem.

Og ydermere, så vender de bådene og sender dem hjem igen, og vil vi også slæbe deres både hjem igen, eller omlade dem til andre gummibåde som er sødygtige, så holder det op helt af sig selv.

Det kan så siges man er kold og kynisk, og det er synd for flygtningene, men 3/4 af alle de som kommer til Europa i denne tid, er bekvemmeligheds flygtninge eller økonomiske flygtninge, og så er der reelt flygtninge som en restgruppe.

Og så hørte jeg i tv i går aftes, at der stod en eller anden Tysker og gav ondt af sig over, at DK ikke ville være med til enEU fordeling af flygtninge. Kunne de Tyskere blot passe sig selv og deres eget sammen med Merkel.
Jeg er dødtræt af hele den folkevandring, og så er de utilfredse med ikke lige at kunne komme derhen hvor DE vil, og så er maden ikke i orden, og de vil heller ikke i en lejer til de får deres forhold undersøgt.
HUSK DE ER GÆSTER I VORE LANDE, og er det så takken for at de bliver fisket op af skrøbelige både som de selv har bestemt at sætte sig ned i.

Gæst

#3

2015-09-05 15:32

Fordi jeg frygter, hvad der vil ske med europa, hvis vi tillader alle uanset bevæggrund, at komme til europa.

Gæst

#4

2015-09-05 16:26

Jeg er bekymret over den udvikling det har taget .
Politikerne ser jo bare på!

Gæst

#5

2015-09-05 18:17

Danmark er et meget lille land i krise. med boligmangel

Gæst

#6

2015-09-05 18:49

Ganske enkelt fordi at ved lukning af grænserne, kan vi slippe for mange af dem, der kommer hertil for kun at stikke deres sugerør i de kommunale kasser. Eller på anden måde sagt de mennesker der aldrig bliver ordentlig integreret i det danske samfund.

Gæst

#7

2015-09-05 19:38

Fordi vi er under angreb fra islam og de skadedyr der tror på det.

Gæst

#8

2015-09-05 20:22

For at vise de landsforrædere i folketinget, at pøblen også har en mening og for at passe på fædrelandet , når Folketinget ikke kan finde ud af det !

Gæst

#9

2015-09-05 21:00

Hvis vi ikke lukket grænsen, eller grænserne bliver det kaos i vores eget nabolag. 90% af de flygtninge der kommer er mænd og de er ikke flygtninge! De er isis soldater der venter på de er mange nok og på det rigtige tidspunkt

Gæst

#10

2015-09-05 22:41

Hvis vi skal overleve som danere med dansk kultur og levemåde, skal der et total stop for islam, og hjemsendelser af islam påbegyndes. Mit fædreland.

Gæst

#11

2015-09-06 06:19

PROTISTS.

Gæst

#12

2015-09-06 06:43

For at stoppe besættelse af Danmark og bevare min kultur og levevis. Og sikre mine børns og børnebørns opvækst i et land med demokrati og frihed til at udtale sig. Og have den frihed til gratis uddannelse læge og sygehus.

Gæst

#13

2015-09-06 07:34

Fordi vores grænser skal lukkes, og jo før des bedre.

Gæst

#14

2015-09-06 07:39

fordi vores land er ved at gå i opløsning og vores egne bliver ladt i stikken fordi alle de aber skal have alle vores penge og boliger og vi bliver pisset på

Gæst

#15

2015-09-06 09:23

Der skal bare lukkes promte!!

Gæst

#16

2015-09-06 09:51

Fordi vi ikke skal have så meget som en muslim ind i Danmark, da Islam mere er en Ideologi/sekt end en religion. Den har når man læser i Koranen til formål at omstyrte ikke islamiske lande til islamiske stater og har det sigte at alle lande i hele verden og alle religioner skal forenes i en "religion" nemlig Islam. Det er en Ideologi der er opfundet af en Psykopatisk Pædofil massemorder og Landevejsrøver der kunne bruge den til egen vinding og ligner i bund og grund på mange områder Nazismens tilblivelse og Muhammad var på mange områder værre en Hitler, da han ikke holdt sig tilbage for selv, at slå alle ihjel der ikke var enig med ham og hvor han så fandt ud af, at sværdet var stærkere end ordet, lige præcis det modsatte af Kristendommens budskab. Alt det kan man få bekræftet ved at læse på hjemmesiden: www.islaminfo.dk


Gæst

#17 Re:

2015-09-06 11:04

#7: -  

 Enig


Gæst

#18

2015-09-06 15:10

Det er vigtigt at vore politikere ved hvad vi mener. Vi skal have et selvstændigt land. Schengen og derved EU skal lytte til befolkningerne i de enkelte lande. De enkelte stater skal selvstændigt selv bestemme suverænt omkring vore grænser.

Gæst

#19

2015-09-06 17:25

Fordi vi er blevet snydt og bedraget

Gæst

#20

2015-09-06 17:26

Hvorfor.??? Jamen jøsses. Er det ikke let begribeligt. ??? For at lukke alle de islam - krigere ude fra Danmark.
For ar passe på vores lille Danmark.. Vores Fædreland.. <3

Gæst

#21

2015-09-06 18:40

Fordi jeg Ønsker den danske grænse lukket

Gæst

#22 Re:

2015-09-06 20:30

#12: -  

 Godt skrevet. 

Præcis mine bekymringer


Gæst

#23

2015-09-06 20:40

For at stoppe besættelse af Danmark og bevare min kultur og levevis. Og sikre mine børns og børnebørns opvækst i et land med demokrati og frihed til at udtale sig. Og have den frihed til gratis uddannelse læge og sygehus.

Gæst

#24

2015-09-06 22:52

Nu er det tide ar lukke vore grænser, EU og og dette shengen aftale passer ikke ydre grænser, det er piv åbent. Nu skal grænsen lukkes of Danmark skal selv være med til at bestemme hvem der kommer ind over grænsen,vi bliver over rendt af asyl ansøgere der ikke flygter fra krig B.la. men håb om et liv på på evig forsørgelse. Nej Tak !!

Gæst

#25

2015-09-07 10:02

jeg mener ikke vi i danmark kan modtage så mange mennesker, vi har selv dansker der ikke har lejlighed,hjemløse, psykisk syge, de ældre, børnene, de må komme i første række