Stop udvisning af afghansk familiefar, som har bekæmpet Taleban.


Gæst

#1

2015-07-20 01:19

Jeg håber inderligt at folk vil støtte denne sag! Det er nu vi alle skal holde sammen, ligemeget med race eller religion. Støt os i at forhindre en familie i at blive adskillet!

Gæst

#2

2015-07-20 04:57

Fordi jeg selv har gået i gennem det her da mon kone fik afslag hvor hun skulle udvises. Men heldigvis blev hun i Danmark efter en lang kamp. Så jeg ved hvor smertfuld det er

Gæst

#3

2015-07-20 05:20

Det er forfærdeligt! Tænk at de kan finde på at skille en familie efter så mange år, hvor de har været velfungerende i det danske samfund - det er urimeligt.

Gæst

#4

2015-07-20 06:22

Dyb tragisk sag, hvor man er på vej til at rive en velfungerende familie i stykker. Kender personligt familien, og alle har gjort deres ypperste for at leve op til de største forventninger, man kan have til en velfungerende familie. Er rummelige, venlige, flittige, dygtige og meget sympatiske. Hvor er retfærdigheden dog henne, nu er man på vej til at sønderrive familien.

Gæst

#5

2015-07-20 08:21

Fordi denne udvisning er meget uretfærdig og uværdig. Som dansker vil jeg støtte op om, at vi behandler vores medborgere med respekt og det er bestemt ikke tilfældet her, hvor systemet har brugt 13 år på at behandle en sag. Alt imens Khalil har måtte vente uden mulighed for at arbejde, modtage lægehjælp osv. Det er direkte pinligt for vores demokrati!

Gæst

#6

2015-07-20 08:24

hvorfor skal vi smide et menneske ud af vores dejlige land, når han lever i en familie, der kæmper og forsørger sig selv, og hans tilstedeværelse i samfundet er til gavn og glæde for rigtig mange mennesker. hans velfungerende børn og hustru risikerer vi at de bliver en belastning fremover istedet for som nu, til glæde og gavn for vort samfund.
se nu på det enkelte menneske og gør nogle gode beslutninger, kig ikke kun på love og paragraffer, jeg ber` jer, som sidder med magten!!!!!

Gæst

#7

2015-07-20 08:45

De skulle hellere udvise alle dem som laver kriminalitet gang på gang når de bor her på en asyl tilladelse eller anden form, det koster os skatteydere mange penge når de sidder i fængsel. Når de så kommer ud fortsætter de bare i samme bane.
Der var engang en i fjernsynet som udtalte at det at sidde i et dansk fængsel føltes som at bo på et førsteklasses hotel.

Gæst

#8

2015-07-20 09:22

Det er ikke i orden at hans sag skal tage så mange år.

Gæst

#9

2015-07-20 10:10

Fordi det ikke er fair at en mand som ønsker at være dansk, som er far til 4, og gift, skal sendes væk fra sin familie, og det sted han elsker at bo.
Jeg hader at Danmark er så fremmedhadsk!

Gæst

#10

2015-07-20 10:17

Fordi det er urimeligt at tilbagesende nogen, der har været her i 13 år, enten gør man det inden for en kort årrække, når alle muligheder for permanent opholdstilladelse er opbrugt, ellers lader man være, især set i lyset af, at hele resten af familien er bosat her!

Gæst

#11

2015-07-20 11:15

Jeg kan ikke begribe, hvorfor offentligheden har travlt med at udvise en hæderlig familie far, nabo og velintegreret borger til Afghanistan i hænderne på taliban, istedet for at jagte kriminelle og voldtægtsmænd! Khalil er en af de flinkeste og mest betænksomme mennesker, jeg kender, og han fortjener at leve i fred med sin familie!

Gæst

#12

2015-07-20 11:15

Han skal ikke sendes hjem!

Gæst

#13

2015-07-20 11:31

Hvorfor skal en familie far udvises og nogle kriminalle som ødelægger samfundet bliver i landet med luksus liv?? :(

Gæst

#14

2015-07-20 11:41

Stop stop stop stop udvisning af afghaner og de andre udlændinge tak mvh Ibrahim Bilawal

Gæst

#15

2015-07-20 14:11

Støt retfærdigheden og ret til en samlet lykkelig familie!

 

citat: Paw D. 

Simone

#16 Føj for den regering og lov

2015-07-20 14:56

Skam jer og smid kriminelle ud istedet for ordnelige hjælpeløse mennesker der er til gavn for samfundet 


Gæst

#17

2015-07-20 15:01

Fordi det er vigtigt at holde fast i medmenneskeligheden.

Gæst

#18 Re:

2015-07-20 15:10

#13: -  

 Fordi sådan er dk


Gæst

#19

2015-07-20 16:04

Han har ventet så længe på at blive sendt tilbage?! :( Dette er alt alt alt for uretfærdigt! 


Gæst

#20

2015-07-20 16:06

Han har bekæmpet Taliban!! Og man har tænk sig at sende ham tilbage til dem? Det er alt for farligt for ham at blive sendt tilbage. Hvor umenneskelig kan man være, at splitte en familie ad, og risikerer at sende en til sin død.

Bodil

#21

2015-07-20 16:27

Der er jo nogen her som kender familien. Hvorfor har han aldrig opnået opholdstilladelse? hvorfor har han aldrig opnået familiesammenføring? 

 


Gæst

#22

2015-07-20 16:52

Hvis vi sender sådan en mand ud af landet med fuld musik, så er det samme som at Danmark støtter de ekstremistiske voldelige og undertrykkende kræfter i verden. Vi har skiftende regeringer - det betyder at i vores land, der holder vi de ekstreme kræfter i balance. Det er sundt - her kan folk udtrykke sin utilfredshed og blive rigtigt vrede, men vi dræber ikke nogen, og vi passer vores ting uanset hvad....det er DET vi støtter. For det er deri mennesker gror ligegyldigt. hvilken religion/hudfarve/politisk eller sexuel orientering folk har. Dybest set hvis vi sender vi den mand fra respekt til respektløshed - med fare for at blive dræbt og efterlade sin kone og 4 børn..... Så er det OS, der er respektløse. Det duer ikke!!!

Gæst

#23

2015-07-20 16:52

Hvor er det dog vigtigt, at vi værner om de medborgere, som har forsøgt at gøre en forskel!

Gæst

#24

2015-07-20 16:57

Det er forfærdeligt at man gør det her til nogle få mennesker. Man går ind og ødelægger familier og bringer stor sorg i deres liv. DET SKAL STOPPES

Gæst

#25

2015-07-20 17:29

Kender hustruen og hendes kamp for at forsørge hele familien SAMTIDIG med at hun er engageret i frivilligt arbejde. En udvisning af Khalil til en uvis skæbne er ikke til at bære.