Tvunget børnevaccine ved pasning i offentlig institution

Jacob

#101

2015-06-30 20:01

fy for satan siger jeg bare - magen til propaganda!!!! Uvaccinerede børn bliver smittet af de vaccinerede som rent faktisk kan smitte i op til flere dage efter vaccination. Det er sgu da DEM der skal holdes hjemme og ikke vores andres sunde, raske og uvaccinerede børn!!! Jeg bliver sgu sur nu!!!


Gæst

#102

2015-06-30 20:28

Skriv under!!

Gæst

#103

2015-07-01 10:13

For at passe på mine børn

Gæst

#104

2015-07-01 10:53

Fordi jeg ikke ønsker vores lille søn på 12 mdr skal smittes

Gæst

#105

2015-07-01 17:49

Fordi nogles fravalg af vacciner desværre rammer andre og altså ikke kun risikerer at gå ud over dem selv.

Gæst

#106

2015-07-01 21:27

Fordi det er vigtigt at folk vaccinere deres unger
Både for Min Datters skyld & deres egne :)
Drop egoismen Forældre!!!

Gæst

#107

2015-07-02 07:29

Fordi jeg synes det er uansvarligt af det danske system ikke at have et krav om at følge vaccinationsprogrammet, hvis man vil have sine børn i institution og skole. Det kan ikke være rigtigt at man kan have lov til at anbringe sit smittebærende barn og smitte de yngre bærn som endnu ikke er gamle nok til at få deres vaccine.
Hvis folk vil have den frihed at fravælge vaccine bør de underlægges den samme frihed for at holde deres børn hjemme!

Gæst

#108

2015-07-02 20:06

Så hold dog dit barn hjemme 4 uger efter MFR-vaccinen!!!! For ellers risikere du at smitte andre børn. Man kan nemlig godt få MFR-sygdommene efter man lige er vaccineret, da det jo er levende, svækkede vira


Gæst

#109

2015-07-02 20:24

WHO oplyser at A-vitamin kan reducere evt komplikationer ved mæslinger med 50%. A-vitamin opstår også hos velernærede børn i Danmark. Så hvorfor oplyser Sundhedsstyrelsen ikke om det? A-vitamin gives som 2x højdosis A-vitamin inden for 24 timer. 

All children in developing countries diagnosed with measles should receive two doses of vitamin A supplements, given 24 hours apart. This treatment restores low vitamin A levels during measles that occur even in well-nourished children and can help prevent eye damage and blindness. Vitamin A-supplements have been shown to reduce the number of deaths from measles by 50%.

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs286/en/

Soma

#110 Re:

2015-07-05 12:19

#1: -  

Hvem er det lige som som overbevidser os om at vacciner er gode og hjælper på noget? Der findes også påstande på at der foregår misinformation i den medicinske industri? Der er meget som kan frembringe sygedomme, både fysisk og psykisk. Sikres det f.eks. at der ikke spidses GMO fødevare på instutitionen eller i familien?

Her kan du se hvordan US Centers for Disease Control (CDC) ankalges for manipulation.
http://www.naturalnews.com/040828_vaccines_government_lies_scandal.html

Erik Johansen

#111

2015-07-05 16:28

Samtlige underskriftsgivere til denne kampagne burde tvangsbehandles med antipsykotisk medicin, da de vurderes at være til fare for andre ved at ville tvinge børn til intravenøst at få injiceret kemikalier, der er kendt for i kombination at kunne give feber, feberkramper, snue, udslæt og hjernebetændelse*!
Sådanne mennesker kan man ikke lade være ubehandlet, da der er en stor sandsynlighed for, at en væsentlig bedring af deres tilstand ikke vil kunne finde sted uden psykofarmakologisk indgreb og da de samtidig udgør en alvorlig smittefare for andre i samfundet, der potentielt vil kunne føre til fascistiske tilstande og på sigt vil kunne udgøre en fare for demokratiets beståen!

* https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed/vaccination/mfr-vaccination/boern/bivirkninger

Erik Johansen

#112

2015-07-05 16:48

Det er selvfølgelig en joke. Jeg er imod næsten alle former for tvangsbehandling.

Gerth Jensen

#113

2015-07-05 17:57

Jeg brækker mig over Jeres inhumane medicinalfascistiske trosoverbevisninger!


Gæst

#114

2015-07-06 19:02

Da vores børn var små fik de alle børne sygdommene det var ikke særlig sjovt
Vi havde ikke barns førstesugedag som idag
Vi skulle betale selv
Børnebørnene har fået stikket

Gæst

#115 Re: Re: Re: Re:

2015-07-08 05:37

#59: - Re: Re: Re:  

 Du har ret der er snart så meget frygt. Det må være skræmmende at være nød til at blive vaccineret imod alt. 

Leandra

#116 Re:

2015-07-16 00:11

#10: -  

 kan høre at mange er 100% naive og tror på medicinalindustrien. Bare se, hvor syge mange piger er blevet af HPV vaccinen. Det er ofte ikke bevist af vacciner beskytter og en del vacciner har mange alvorlige bivirkninger. At tvinge familier til at lade deres børn vaccinere er et brud på menneskerettighederne. 


Gæst

#117

2015-07-17 23:21

Fordi det er egoistisk at lade vær og fordi jeg har et barn med MBL mangel (manglende immunforsvar) Så det kunne ende galt,da der ingenting skal til før et barm med MBL mangel bliver syg i forvejen,så tør ikke tænke på hvis børn ikke bliver vaccineret,så ville alle børn være udsat og de børn med MBL mangel er man så nødt til at holde hjemme,da børnehaven så ikke længere er et muligt/sikker sted at sende dem hen,det vil være for farligt.
Så er det mere fair at de børn der IKKE vaccineres må holdes hjemme. Derfor min underskrift.

Gæst

#118

2015-07-21 17:33

Fordi jeg er tilhænger af vaccinen og helst ikke vil opleve at mine børnebørn risikerer ar blive smittet med mæslinger. De få børn der bliver syge af vaccinen kan ikke veje den risiko der opstår for en epidemi som vil ramme langt flere børn (og voksne hvis forældre ikke var kloge nok )

Gæst

#119 Re: Re:

2015-08-04 12:45

#78: - Re:  

Sunde børn med et stærkt immun forsvar skal ikke straffes fordi at dit barn har et problem. Jeg har sympati for de problem folk kan havde med deres barn, som dårligt immun forsvar, men syntes ikke man tvinge nogen til at tage medicin. Så må du overbevise alle om at du ret hvis de skal give deres børn vacciner, og hvorfor syntes du lige din holdning er så overlegen, du taler som om alle der er imod vacciner er dumme. 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-08-11 13:28



Gæst

#121

2015-08-11 13:41

Til alle jer der nægter at vaccinere og har en masse "gode" konspirations teorier:

Når I nu sidder en stille stund og klapper jer selv på skulderen over at være så gode forældre, så tænk lige videre og overvej, hvordan I ville have det, hvis I stod og skulle begrave jeres elskede barn fordi det var blevet smittet med mæslinger pga. den stigende paranoia omkring vaccinerne. Det sker for mange mennesker og DET er fakta.

Ja, der er folk der aldrig bliver smittet på trods af, at de ikke er blevet vaccineret - primært fordi sygdommene endnu ikke er så udbredte herni Vesten. Det er også korrekt, at nogle bliver smittet med sygdommene fra vaccinen blot fordi der er noget af sygdommen i, men dette sker ikke særlig tit. Det sker oftere, at børn bliver syge- og i værste tilfælde dør, fordi I nægter at vaccinere. 

Pak jeres Ekstra Blads-forskning væk eller flyt til et af de lande, hvor alle sygdommene stadig er meget aktive. Og kom så tilbage og fortæl om det ikke er den meget lille riskioen værd. Både for jeres egne børn, men også for samfundet. Vil I virkelig gerne tilbage til da børnedødeligheden var høj? 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-08-13 08:09


Mormor til 6

#123 Re:

2015-08-13 08:11

#101: Jacob -  

 Jeg undrer mig over at du skriver sådan en kommentar, du må ikke være ret oplyst.


Gæst

#124

2015-10-13 11:38

Jeg ved ikke hvor mange hundrede milliarder vi har brugt på kræftforskning og det har ført ingen steder, der har aldrig været så mange med kræft som nu og det stiger, barokt, det samme med bla. psykiske sygdomme, vi har ikke set toppen endnu.

Mht. vacination mod børnesygdome sker det ikke for børnenes skyld men for forældrenes. Et "sygt"barn koster samfundet penge, barnet skal passes, får medicinalindustrien ikke solgt nok, falder afkastet og fars farmaceutiske aktier giver mindre udbytte. Smittes vennerne fra børnehaven eller naboen børn vil det være en katastrofe, mange forældre må blive hjemme fra deres livsvigtig arbejde, forældrene skal til at være tilstede, tage sig af sine børn.

At tage sig af hinanden og forholde sig til hinanden, er den store tidsudfordring. Vælger man som forældre at lade være med at vacinere sit barn, er man naturligvis forpigtet til at sætte sig ind i konsekvenserne deraf. Det bør være et bevidst fravalg.

Til jer der er ledt af frygt og misinformaganda. Hvorfor følger I bare med strømmen og gør som de "kloge" vil have jer til. Tror I virkelig at vi, der ikke vil have vore små børn vacineret, ikke vil børnene det bedste ???

Jeg læser i denne forbindelse mange kommentarer vedr. dårligt/svagt imunforsvar. Kære medforældre, jeg forstår godt jeres bekymring. Har I prøvet f.eks. at spise mad der beliver, mad der ikke indeholder giftstoffer omend i små mængder, mad der ikke er pumpet med alt muligt kunstigt, herunder kuntgødning, det kunne jo være en start.

kh. Bo.


Gæst

#125

2015-11-13 21:15

Fordi alt andet er uansvarligt !!!