Malte har krav på retfærdighed!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Malte har krav på retfærdighed!!!.


Gæst

#1

2015-05-02 14:30

Fordi jeg ved hvor en fabelagtig mor Tina er, og Malthe høre til hos sin mor, og ja så kan man Tale om noget aflastning, men er jo grotesk at fjerne ham fra Sin familie.

Gæst

#2

2015-05-02 18:34

Ked af at hører om alt det forfærdelige hos jer. Jeg håber virkelig der snart kommer lidt sol på jeres vej ikke mindst for Malthe skyld.

 


Gæst

#3

2015-05-02 20:31

Jeg underskrev fordi Tina er verdens beste mor for sine børn. Hun har altid lade dem komme før hende selv. Og så har vi været veninder siden vi var små.
Nanna

#4

2015-05-02 21:03

Tina, er en rigtig go mor, hun fortjener at få sin søn tilbage... Hun sætter aldrig sig selv i første række... 

Jeg ved hun elsker sine børn, og jeg har kendt Tina i 7år, og var selv hjemme hos hende i mine yngre dage, fordi hun var/er en rigtig dejlig person, og hun vil gerne lytte til andres problemer, før sine egne..

Hel og lykke

 

 

 


Gæst

#5

2015-05-02 21:35

Fordi jeg har gået i skole med Tina, og jeg har løbende talt med hende om Malte. Jeg har gennem mit arbejde med handicappede og skadet børn stor erfaring vedr tvangsfjernelse. Jeg har på Intet tidspunkt været nervøs for Maltes udvikling var i fare, hjemme hos hans mor, tværtigmod. Jeg kan nu frygte, at komme Malte ikke hjem til Tina hurtigst muligt, så vil der kunne ske uoprettelige skader i hans udvikling.

Gæst

#6

2015-05-02 21:40

Jeg Charlotte (Moster Lotte) sætter min underskrift fordi jeg ved hvor god en mor Tina er for Malte og det de trækker Tina igennem ikke er fair på nogen måde de lyver og bruger ting der ikke er sande så de er ved at knække en lille dreng der er tæt knyttet til sin mor og familie... Jeg har altid været kendt som moster Lotte da Malte ikke har en Moster og har altid været der så ved hvilke fremskridt han har gjort med tiden og ved også at det er skolen ved skoven der er problemet han kan ikke lide den skole og vil ikke være der, men man finder ikke en anden skole men, man fjerner ham på falske begrundelser... Håber vi bliver hørt af de rigtige mennesker... 

 


Gæst

#7 Malte

2015-05-03 09:42

Jeg håber inderligt at du bliver hørt og Malte SKAL komme hjem. Kommunen suger AL energi ud af en. Istedet for at være en medspiller og give dig de værktøjer som din familie har brug for og som er langt billigere for kommunen, så gør de sig til overdommere og smadrer en familie i uvidenhed og stupiditet og fjerner en skøn dreng som bliver taberen i et råddent system. Ja der er forældre som ikke burde have haft børn, men DU er IKKE en af dem Tina. 

Mange kærlige tanker til Malte som har fortjent at være der hvor han har det bedst, nemlig sin mor Tina...

Moster Helle

#8 Malte ❤️❤️❤️

2015-05-03 10:34

 


Jeg er Tinas veninde igennem mange år og bisidder til de utallige møder vi har været til Tina er en fantastisk mor kærlig og omsorgsfuld, fuld at kærlighed og glæde på trods af hvad hun har været igennem

jeg forstå ikke kommunen vælgere at fjerne malte som er så tæt knyttet til sin mor, En mor som hele tiden har været samarbejde villig med alt,så vælger man at fjerne malte fra hjemmet uden man først har undersøge hvordan malte endelig fungere i hjemmet samt skolen han gå på, men nej kommunen vælger at fjerne ham det gir ingen mening for mig,Tina og jeg har spurgte kommunen sidst vi var til møde hvorfor man ikke har har lavet sådanne undersøgelse inden man valgte at fjerne malte deres svar var, sådanne undersøgelse kunne tage op til 4 måneder og det var ikke noget man bruger i kommunen,så heller ødelægge en lille dreng rive ham væk fra hans familie hans tryghed hvor han føler sig allermest tryg bare fordi de syntes det er den bedste for ham

i det sidste år tid jeg har været i Tina hjem næsten hver dag har jeg set en fantastisk udvikling hos malte han er en sød og kærlig og dygtig og sjov dreng og som elsker at have sin familie omkring sig

Håber der er mennesker som kan hjælpe Tina til at få malte hjem som kan se at tvangfjernelse af malte er helt forkert


Gæst

#9

2015-05-08 19:57

Hvordan i helvede kan de finde på at fjerne den dejlige knægt fra sin MOR....
Hun er alene med malte
Jeg VED hvor God og Kærlig mor hun er for sine børn,
Børnene kommer ALTID i Første række så alt andet må vente sådan har det altid været.

Gæst

#10

2015-05-08 19:59

malte skal hjem


Gæst

#11

2015-05-13 08:06

Godt at man tager sådanne sager op, det er vigtigt når det offentlige ikke kan magte de sager de har og som skrider i den forkerte retning.
Bjarne
Michael Hansen

#12

2015-05-17 23:17

DEt kan jo ikke være rigtigt at det danske system skal straffe dem der gør det godt og er der for deres børn mere end resten af verden før har gjort.

og hvis der er bare lidt omløb i hovedet på folk, kan man se Tina elsker alle sine børn og ser igennem deres udfordringer bare de har det godt.

men nu er deres hverdag revet itu da malte savner mor og mor og Sabrina og Daniel savner Malte når han ikke er der.

og af erfaring ved jeg at resten af familien sikkert ikke ved hvordan de skal hjælpe eller støtte Tina eller Sabrina og Daniel da familien aldrig får den rette hjælp og støtte i sådanne siturationer og kommuner aldrig ser det lille "billede" men kun det "ØKONOMISKE BILLEDE" af sagen.

men hvis man nu brugte det beløb det koster at fjerne et børn i hjemmet til familien og hjælpeforanstaltninger til Malte.

Istedet for at bruge mellem 1.6mill-2mill om året på en institution som ikke hjælper på den lange bane, da der ikke er samme kærlighed og omsorg fra en som får løn for det og fede rejser i jobbet.  som fra en MOR

Og det er synd for dem som bliver fanget i det system, da dem som arbejder der nærmest er skyld i at børne får det værre end da de kom og slet ikke er en hjælp

der skulle revideres grundigt i det institutionsmiljø så det er til børns bedste og ikke for at institutionen kan få et tilskud eller lige klare sig året ud.

børn har sjæl og er ikke en valuta så VÅGN op DANMARK.

 

Hilsen

Michael Hansen 


Gæst

#13

2015-05-25 08:04

Har selv to børn med psykiske udfordringer. Har mærket og mærker hvad du gennemgår, det et maridt uden ende. Vores system i Danmark er til at avle utryghed ,frygt og gøre mennesker syg .Det er Danmarks sikkerhedsnet ,det er et net der ikke er ikke tæt ,men fyldt med store huller, man ryger igennem og kommer slemt til skade, kasser det og få jer et nyt, mennesker blir syge af det. Hvor er vores Danmark blevet af .

Gæst

#14

2015-05-29 23:49

Fuldstændig URETFÆRDIG kommunen har besluttet dette !!!!!!!!
Ronja

#15 Re:

2015-05-30 13:58

#1: -  

 ja men der er da en masse forskellige behandlere og lærere der skal tjene på den familie og også kommunalt ansatte skal have deres hyre for at trække dem rundt i manegen vi ser det gang på gang desværre