MØ, boykot apartheid

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen MØ, boykot apartheid.


Gæst

#26

2015-03-13 09:31

Jeg synes i skulle opfordre til at boykotte israelske produkter istedet. Offentliggør hvilke produkter der støtter besættelsen såsom nestlé , loreal, jaffa appelsiner, Coca cola, Macdonald , garnier, Ralph lauren, Helena rubinstein osv


Gæst

#27

2015-03-13 10:32

Drop den koncert MØ, det var sådan et fint indtryk jeg fik af dig i Ud&Se, lad nu være med at ødelægge det.
Gol Dånmarki

#28 Re:

2015-03-13 21:50

#4: -  man må ikke spille åbne koncerter i et muslimsk land... drop hellere musikken og iklæd dig noget mere passende tøj og sæt dig stille ned indtil din mand kommer hjem fra koran skolen hvor han har trænet små børn i at hadde alt og alle som ikke tror... lav noget godt the og giv kun ham al din opmærksomhed og kærlighed. ... og når dine børn kommer og siger de vil dø for allah så lad være med at græde. De får et evigt liv for deres heltegerning... eller du kan huske at tænke selv og gøre hvad du vil...hvor du vil.

 

 


Gæst

#29 Re: Re: Re:

2015-03-14 03:51

#8: - Re: Re:  

 Nelson Mandela: "Apartheid is a crime against humanity. Israel has deprived millions of Palestinians of their liberty and property. It has perpetuated a system of gross racial discrimination and inequality. It has systematically incarcerated and tortured thousands of Palestinians, contrary to the rules of international law. It has, in particular, waged a war against a civilian population, in particular children."

YO

#30 Re: ... Hvad?

2015-03-14 21:47

#5: -  

 Hvis... Størstedelen af Israel's befolkning er... Hvide, Hvordan er vi så Anti-semitter?

En Semit er ikke Jøde, Muslim eller Kristen

 

Semitterne er en etnisk race...

 

 

 


Gæst

#31

2015-03-15 19:41

Please do not perform in Israel -- what are you thinking. No, money isn't everything and artist particularly need to be socially conscious.
Troels E. Lund

#32 Godt MØ tør gå imod hadet

2015-03-16 05:01

Omar begik sine mord i København fordi hans hjerte var fuldt af had. 

Samme had som denne underskriftsindsamling er udtryk for.

Kun ved dialog og samarbejde kan mennesker vokse og verden blive bedre. 

MØ viser vejen frem ved at inkludere, frem for at hade.


Gæst

#33

2015-03-16 07:54

Det er vigtigt at sende de rigtige signaler til den Israelske regering. Det er et forkert signal at deltage i en koncert, hvor den oprindelige befolkning er afskåret fra at deltage.
Man skal ikke belønne en regering hvor medlemmer offentligt udtaler i pressen at alle Palæstinensere bør henrettes.

Gæst

#34 Re: Godt MØ tør gå imod hadet

2015-03-16 07:56

#32: Troels E. Lund - Godt MØ tør gå imod hadet 

 Lad være med at nære hadet. Bliv hjemme istedet for at støtte de Israelske politikere der udtaler at alle Palæstinensere bør henrettes.

Ahmed
Gæst

#35 I anledning af Mø's planer om at optræde i Israel

2015-03-18 13:56

Paul Simon blev gennemheglet for at spille i Sydafrika.
Men det viste sig at han eksponerede de oprindeligt i Sydafrika bosiddende ved at have dem med.
Jennifer Lopez er simpelthen blevet boykottet siden hun optrådte i Turkmenistan på diktatorens foranledning.
Mø vil synge for, ikke en minoritet, men den majoritet af Israel's befolkning der mener, at bare fordi de udgør flertallet, har de lov til at opfører dem overfor minoriteter som fåtallet af hvide i Sydafrika gjorde overfor de sorte dèr.
Når bare der er tale om et flertal, mener Mø ikke at der kan være tale om apartheid.
Vældigt misforstået opfattelse.


Gæst

#36

2015-03-20 15:26

Boycot fik standset apartheid i Syd-Afrika. That's why.

DdD

#37 Re:

2015-03-23 14:10

#24: -  

 Tror du selv en pige som Mø er velkommen blandt islamisterne i Hamas? Eller ved du bare intet om sagen andet end at det er cool at hade Israel?


Gæst

#38

2015-04-20 21:53

Boycut ser ud til at være den eneste vej mht. At vække Israel efterhånden.
Kære MØ det er vigtigt for verden

Gæst

#39

2015-04-21 16:11

Free Palestine, stop AppartheidIsrael, injustice and the violation of human rights!

Gæst

#40 Re: Re:

2015-04-30 11:10

#37: DdD - Re:  

 Altså, hvorfor skulle hun ikke være det?
Fordi de er muslimer, og muslimer er onde?
Jeg kender da personligt en lille sød dansk pige der nu i 3 måneder har været på besøg i Gazastriben, og hun blev modtaget med åbne arme.


Gæst

#41

2015-05-04 18:25

Jeg elsker MØ som artist, jeg har fulgt hende siden hun havde et pr. Tusinde likes på Facebook og se hvor langt hun er nået. Men nok om det, til sagen! Jeg kan simpelthen ikke ha' at hun spiller i Israel, i det land, hvor de har dræbt mange mennesker, og når jeg skriver 'mange mennesker' vil det sige flere tusinde mennesker (MEGET MERE END BARE DET!). Og alt vi kan gøre er, at få hende til at aflyse koncerten og håbe at hun virkelig tager det MEGET alvorligt, da jeg virkelig synes at det er klamt og umoden af hende (sorry NOT sorry!)
Gæsten

#42

2015-05-04 20:55

Halal hippier. alle sammen.


Gæst

#43

2015-05-08 13:45

Lad nu vær med at støtte et land som besætter, udnytter og undertrykker et andet folkeslag!

Gæst

#44

2015-05-09 15:24

Der skal oprettes en palæstinensisk stat, det skal være nu. En skam at Benjamin N. stadig er ved magten. Han håber naturligvis på at Republikanerne vinder magten ved næste præsidentvalg. Det gør jeg ikke.

Gæst

#45

2015-05-09 18:35

Nurh, endnu et nederlag for palæstinenserne og deres støtter. Man sku tro at I kan lide at tabe.


Gæst

#46

2015-05-26 22:02

Boycot virkede i sa. Men sa havde heller ikke noget væsentligt at byde på. En boycot af Israel ... omg. Det bliver sjovt. I nyttige fjolser vil så hverken ha Mac pc 'er, pc'er med Intel, smartphones med cam. USB memory ..... God Luck With that.

i kan selvfølgelig boycotte dadler eller appelsiner og sige at I handler politisk. ISRAEL kan I høre vi hopper? Ha ha 

med mindre I vil bo i middelalderen kan I ikke komme udenom Israel.... 

Samtidig med at Apple offentliggjorde nyt om byggeriet af et DRIFTSCENTER ved Viborg, gik de igang med et R&D center i israel


Gæst

#47

2015-08-01 06:29

Fordi det desværre stadig er nødvendigt!