Vores børn har ret til vacciner!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vores børn har ret til vacciner!!.


Gæst

#1

2015-02-09 04:59

Vore børn har ret til vacciner, der ikke gør dem syge. Der er desværre mange børn, som får allergi af vacciner med aluminium i. Deriblandt mine egne 2 børnebørn. Den ældste på 7 år var syg de første 4-5 år af hans liv indtil man fandt ud af, at han havde aluminiumsallergi. Hans bror på 4 år blev stivkrampevaccineret i sommer. Nu har han symptomer på aluminiumsallergi. Vi krydser stadig fingre for, at det ikke er det. Når andre lande kan fremstille vacciner med mindre aluminium i, så kan SSI selvfølgelig også. Det bliver nok for dyrt tænker de, at lave om på vaccinen. Men jeg skal garantere for, at det nok hen ad vejen ender med en masse erstatninger i den sidste ende, til de flere og flere ofre, som udvikler disse allergier. Man vaccinerer børn for at forbygge sygdomme og ikke for at påføre dem. Jeg nægter simpelthen, at tro på, at Danmark ikke kan videreudvikle vores vacciner, så de bliver mindre allergifremkaldende fremover. Det rammer hårdt hvis et barn er syg med jævne mellemrum de første leveår, indtil man finder ud af hvad der er galt. Min datter fandt til sidst selv frem til aluminiumsallergien og da mit barnebarn ikke blev udsat for det mere, skete der ret hurtigt en markant bedring. Der er jo aluminium i ganske mange ting i dagligdagen. Fra fødevarer til emballage ect. Men værst er det dog, at man sprøjter det direkte ind i små menneskekroppe.
Min datter måtte opgive sin uddannelse, og kunne heller ikke tage et job, da hun ikke kunne have barn-syg dag hele tiden. For ikke at nævne de utallige indlæggelser den lille dreng var udsat for - samfundet svigter virkelig en stor gruppe børn og forældre. Og SSI er oveni købet så arrogante, at de forsøger at slå de forældre til "allergibørnene" i hartkorn med deciderede vaccinemodstandere overfor Pressen. De her forældre har jo netop fået deres børn vaccineret, fordi de går ind for at forebygge alle de gamle farlige sygdomme. Det er SSI der nægter disse børn at blive vaccineret, så længe de ikke vil indrømme, at der en gruppe af børn, som ikke kan tåle SSI's vaccine i den form den er i nu. De nægter disse allergiramte at blive vaccineret færdige, så længe de ikke vil nedsætte aluminiummængden, så disse allergiramte også kan få deres vacciner og blive beskyttet. Det siger sig selv, at man som forælder til et allergiramt barn, ikke har mod på at færdiggøre vaccinationsprogrammet hvis barnet først har udviklet allergien. Der må virkelig råbes højt nu - SSI kan ikke tillade sig, at sidde dette store problem overhørigt. SSI har efterhånden meget på samvittigheden. Tænk hvis det var et af jeres egne børnebørn - men de bliver måske vaccineret ovre på den anden side af broen. Jeg tror og håber, at det ikke varer så længe før sagens rette sammenhæng kommer op til overfladen. Det drejer sig om at alliere sig med en garvet journalist, som kan skelne skidt fra kanel - og dem har vi jo heldigvis en del af.

Gæst

#2

2015-02-09 08:34

Jeg syntes det er vigtigt at vores sundhedsvæsen får fokus på hvor stor skade vi forvolder vores børn ved at vacciner dem med aluminiums holdig vaccine, har selv en søn med aluminiums allergi, det tager hårdt på en at se hvordan han daglig plages og ikke mindst hvor mange resurser man skal bruge for at få myndighederne til at forstå hvor stor gene det har for ens barn

Gæst

#3

2015-02-15 10:13

Aluminium skader også hjernen !

Gæst

#4

2015-02-16 12:20

Sundhedsstyrelsen og SSI leverer selv ammunition til vaccinationsmodstandere i debetten ved at tillade større mængder aluminium end absolut nødvendigt i vaccinerne. Det bliver pludselig ikke helt så let at afvise modstandernes argumenter som uoplyste (som fx frygten for autisme eller "vi tror på naturlig immunisering"), når der kan henvises til, at der er så meget mere aluminium i vaccinen end i andre lande, og at der faktisk er mange børn, der udvikler allergi overfor det.

At man så oven i købet sætter forældre til de børn, der allerede ER blevet skadet i en helt umulig situation ved ikke engang at tilbyde disse børn et aluminiumsfrit alternativ - Hvad er den gode begrundelse for det?


Gæst

#5

2015-02-18 03:53

Da aluminiun er (stært) under mistanke for at være medvirkende til udvikling af demens vil jeg spørge om hvorfor der er aluminium i vaccine hvis der kan laves vaccine uden?

Line Helsted Jørgensen

#6 Re:

2015-02-19 00:15

#5: -  

 Man bruger aluminium som booster, så immunforsvaret reagerer på en mindre mængde vira i vaccinen, end hvis der ikke er aluminium i. Man kommer også aluminium i for at spare nogle stik. Man kan ikke give en kombivaccine uden aluminium, så da er man nødt til at give hver vaccine for sig- altså polio, difteri, kighoste og stivkrampe skal gives hver for sig. De bliver ødelagt, hvis man blander dem, uden også at tilsætte en adjudans- som feks kviksølv eller aluminium. Det giver sig selv, at vi med vores aluminiumsallergiske børn, foretrækker flere stik fremfor kronisk kløe og hvad der derudover følger med. 

Man har brugt aluminium i mange år- også før det kom under mistanke for udvikling af demens. Hypotesen har hidtil været at kroppen udskíller aluminiummet fra vaccinen igen, selvom nyere franske studier tyder på noget andet. Der er blevet påvist en ophobning af aluminium ved indstiksstedet og en øget forekomst af en autoimmun sygdom, som påvirker muskelvævet i låret. Vi gætter på, at man en skønne dag bliver klogere og erstatter aluminiummet med noget andet eller dropper det og går tilbage til enkeltdoser. For vores børns skyld.


Gæst

#7

2015-02-23 08:34

Ikke selv ramt, men produktet mangler på markedet.

Gæst

#8 Re:

2015-02-23 09:37

#7: -  

 Ja, det mangler i høj grad. Tak for din støtte :) Den er værdsat af alle forældrene!


Gæst

#9

2015-02-24 17:05

Grunden til jeg skriver under, er at mit barnebarn efter vaccinen har fået aluminiums allergi.
Line Helsted Jørgensen

#10 Re:

2015-02-24 20:31

#9: -  

 Jeg er glad for underskriften, men jeg er ked af at høre, at dit barnebarn har fået aluminiumsallergi. :( Er forældrene medlem af B.A.V.? Der er rigtig meget hjælp at hente :)


Gæst

#11 Re: Re:

2015-02-25 07:21

#10: Line Helsted Jørgensen - Re:  

 Hej Line! Det ved jeg faktisk ikke om de er, men jeg vil da anbefale dem at de gør det hurtigst mulig. Tak for hjælpen. Fra Ulla 


Gæst

#12

2015-03-13 07:51

Der bliver anbefalet at man vaccinere sine børn, så burde man også få mere støtte og vejledning når en vaccine gør skade!

Har en pige der er ramt af aluminiumsallergi! Hun er også meget påvirlet af det og især hendes søvn har været svær når det hele tiden klør:-(

Det er sådan en hård allergi når det findes i så mange ting!


Gæst

#13

2015-03-31 22:04

Mit barn har granulomer og alluminiumsallergi.
Sophia

#14

2015-04-12 09:23

Min søn har også fået et slemt granulom der klør rigtig meget. Jeg er nu gravid og vil gerne undgå at give det samme til den lille ny, hvis muligt. 

Ved nogen af jer, om man selv kan købe vaccinen i Sverige, hvor der tilsyneladende er mindre aluminium i - og hvordan man i så fald gør?


Gæst

#15

2015-04-28 08:56

Har barn med alu allergi

Gæst

#16

2015-04-28 15:26

Mit barnebarn har allergien og jeg føler mig af forskellige årsager ansvarlig for at han skulle have netop denne vaccination.

Gæst

#17

2015-06-01 10:52

Fordi min yngste har fået aluminiumsallergi af hendes vaccine.

Gæst

#18

2015-07-08 20:26

Jeg underskriver denne indsamling, da min datter på snart 2 år lider af vildsom kløe og granulomer på sit ene lår!

Gæst

#19

2015-07-09 21:26

Da vi på egen krop har et barnebarn som efterfølgende af vacc har fået aluminiumsallergi og da vi mener at der skal være mere opl.om at der er aluminium i vacc,så man har mulighed for at teste om ens barn kan tåle dette.mvh marianne robrahn

Gæst

#20

2015-07-16 17:39

Min niece har gener på vaccinationsstedet efter vaccination, og er af hudlæge blevet diagnosticeret med aluminiumsallergi.

Gæst

#21

2015-08-25 08:52

Min datter har fået aluminium allergi efter en vaccinationskade, det påvirker hende dagligt. Hun har efterfølgende fået Børneeksem og lider af nældefeber ret ofte. Jeg syntes det er vigtigt at alu allergi blir anerkendt så man kan gøre noget ved siderne de sker og forebygge nye skader. Mvh kristina

Gæst

#22

2015-08-27 08:20

Fordi jeg selv i en alder af 26 stadig er allergisk overfor aluminium, samt at min nevø på 2 år også har fået det.

Gæst

#23

2015-08-27 09:34

Mit barnebarn har aluminiumsalergi og plages meget af det

Gæst

#24

2015-08-29 07:19

Jeg underskriver her fordi alle børn, om overhovedet muligt, og som forældrene til disse allergiramte børn insisterer på, naturligvis har ret til at blive vaccineret uden undgåelige skader.
Med venlig hilsen
Charlotte Holm Larsen

Gæst

#25

2015-09-09 09:07

har selv vaccineskadet barn med alu. allergi