Vores børn har ret til vacciner!!

Statens serum Institut holder vores børn udenfor vaccinationsprogrammet!

B.A.V. (Børn med aluminiumsallergi som vaccinationsskader) er en gruppe af forældre og pårørende til børn der har fået aluminiumsallergi, da de fulgte det anbefalede vaccinationsprogram og lod deres børn vaccinere med Di-Te-Ki-Pol.

Allergien medfører knuder i lårene, der hvor barnet er blevet stukket og giver en daglig (kronisk) voldsom kløe, som forstyrrer børnene i alle deres daglige aktiviteter, samt nattesøvn. Børnene beskriver kløen som at have store myggestik så langt under huden, at de ikke kan klø igen. Kløen og de smerter som knuderne giver forværres yderligere ved sygdom. Ikke nok med det, så er vores børn i samme forbindelse blevet generelt allergiske overfor aluminium- et af de mest almindelige metaller i vores dagligdag! Aluminium findes i shampoo, kosmetik, emballage, solcremer, adskillige fødevarer, i vores drikkevand og kogegrej. Aluminium er ikke nemt at undgå.

33% slipper aldrig af med allergien og kløen.

Det er enten deres vaccine eller ingen vaccine

Selvom vores børn er blevet syge og i mange tilfælde har fået erstatning for de skader de er blevet påført med de gængse vacciner, tvinger Statens Serum Institut indirekte at få forældrene til at fortsætte med at lade deres børn vaccinere med aluminiumsholdige vacciner. Vi har nemlig valget mellem at udsætte vores børn for mere aluminium, som de ikke kan tåle, eller at lade helt være med at vaccinere. Fortsat Vaccination kan betyde en forværring af allergien og kløen, samt nye knuder i lårene som forværrer de daglige smerter når barnet går og løber.

Vi forældre vil gerne fortsætte med at vaccinere, men hvorfor skal vi tvinges til at træffe et valg der gør vores børn mere syge? Det er kun rimeligt, at vores børn kan blive beskyttet mod stivkrampe, polio, kighoste og difteri, uden samtidig at blive påført endnu flere skader!

Der er tidligere blevet lavet aluminiumsfrie vacciner til børn med aluminiumsallergi, men man har stoppet produktionen. Kort sagt: Vi vil have de aluminiumsfrie vacciner tilbage til vores børn, for vores børn har også ret til at blive beskyttet mod stivkrampe, kighoste og polio!

Bak derfor op om B.A.V. så vores børn kan få de vacciner og den hjælp de behøver!

Du kan også støtte B.A.V. ved at melde dig ind i gruppen, ligesom du selvfølgelig kan melde dig ind, hvis du mener, at dit barn kan have aluminiumsallergi: https://www.facebook.com/groups/bmaasv/

Line Helsted Jørgensen    Kontakt forfatteren af dette andragende