BØRNEFAMILIENS RETS DANMARK

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BØRNEFAMILIENS RETS DANMARK.

JAN Dzuik Andersen
Underskriftindsamleren

#1

2014-08-25 02:11

 

 KÆRE MEDBORGER I DET DANSKE FÆLLESSKAB; 

VI HAR MISTET ALT!

   VORES BØRN, VORES HJEM, VORES PERSONLIGE EJENDELE, IKKE PÅ GRUND AT DER ER NOGET GALT MED OS MEN FORDI DER ER NOGET GALT MED DETTE HER NUVÆRENDE SYSTEM ! 

   VI HAR STADIGVÆK VORES LIV I BEHOLD MEN MANGE AF OS HAR BUKKET UNDER OG ER IKKE MERE IMELLEM OS!   

JEG DERFOR  BEDER JER ALLE OM HJÆLP TIL DEM SOM ER IKKE HØRT HVOR MEDIA STADIGVÆK NÆGTER INFORMERE DEN BREDE DANSKE BEFOLKNING OM DEN KATASTROFALE OG TRAGISKE TILSTAND DEN DANSKE RIGE BLEV OG UDVIKLE SIG TIL!

  VI STÅR LIGE NU DER HVOR VI IKKE KAN MISTE MERE END VORES EGET LIV OG DET VIL GØRE OS UTROLIGT STÆRKT OG FARLIGT!

JEG VILLE KOMME DENNE HER SITUATION TIL FORKØBET OG PÅ VEGNE AF MANGE ULYKKELIG BØRNEFAMILIER I DANMARK KALDER JEG TIL DEN "ULTIMATIVE TEGN FOR MEDMENNESKELIG SOLIDARITET"

MED DEM SOM I MORGEN

KUNNE VÆRE  OGSÅ DIG! 

DERFOR BEDER JEG DIG OM AT AFGIVE DIN STEMME OG  DELLE DENNE HER FLYER SAMMEN MED DETTE LINK:

 

  TAK FOR DIN UNDERSKRIFT PÅ http://www.skrivunder.net/bornefamiliens_rets_danmark

VEGNE AF MANGE ULYKKELIG ULYKKELIGE BØRNEFAMILIER  I DANMARK

  JAN DZUIK ANDERSEN             


Gæst

#2

2014-08-25 22:21

Håber alle vil skrive under så vi kan få vores børn hjem. Hvor de hører til og ikke bliver skadet af systemet.

Gæst

#3

2014-09-22 20:09

Jeg skrive under med henblik på, at man vil prioritere børnene højt, der er ikke meget ved børnelivet i dag, de kommer at for tidligt væk hjemmefra - når de så er ude og bliver passet er der for få voksne - og de er væk og ude blandt fremmede i alt for mange timer, hvad tænker Danmark dog på, man har så travlt med at hjæle langt herfra, mens det sejler med mage ting herhjemme.

Gæst

#4

2014-11-25 18:22

Stop alle løgnene og magtmisbruget. Vi har brug for retssikkerhed. Stop lovbrud og overskridelse af paragraffer !!! Gør det ulovligt at akut tvangsfjerne uden forudgående undersøgelser i hjemmet !!?? Stop med at misbruge diagnoser og stop med at misbruge forældreevne undersøgelserne. Føj !! Løgne, magtmisbrug og inkompetance kravler som skadedyr i den offentlige sektor. Vågn op til den spirituelle Revolution og dyrk sandheden som en dyd, dyrk Kærligheden i stedet for had, hævn og jalusi..... Ynkeligt at være vidne til hvordan disse børnesager kører i Danmark. Synd og Skam...
Marion Olivia Weilharter

#5

2015-02-08 16:08

Danmark er beviseligt ikke en "retsstat" for alle. Börn, saavel som speciellt udenlandske foraeldre og mödre har beviseligt ingen rettigheder i Danmark.

#BringBackOliver #BørneSagerGate #thenotsowonderfulCPH

Help the many children trapped in Denmark & #stopchildabuse