Palæstina i de danske medier

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Palæstina i de danske medier.


Gæst

#126 Israel forsvare sig bare mod en folk terrorister.

2014-08-04 07:13

Længere er den ikke.

Gæst

#127

2014-08-04 07:40

Ja, ensidig dækning i pressen og underrapportering af de massive protester, der har været i hele verden!

Gæst

#128

2014-08-04 07:53

Fri Gaza
Malou

#129

2014-08-04 07:54

Dette initiativ er jo racistisk! Tænk at hænge journalister ud for deres jødiske baggrund eller tilknytning. Prøv så at forestil Jer det samme ske i relation til vores journalister med muslimsk baggrund. Forestil Jer, at der blev startet en underskriftindsamling i protest mod at journalister med muslimsk baggrund dækker konflikten i Syrien eller andre emner i Mellemøsten/den muslimske verden... Der ville lyde et ramaskrig. Alle, der skriver under på dette initiav er antisemitiske og skulle skamme sig.


Gæst

#130 Re:

2014-08-04 08:15

#7: -  

 Lær lige at stave!

9 April 1940

#131 Re:

2014-08-04 08:32

jeg støtter Israel's ubetingede ret til sikkerhed og fred - etniske Europærer bør aldrig glemme hvad der skete ved OL i Mønchen - Muhamedanismen er og bliver ideologisk en voldelig og morderisk - Israel kæmper udelukkende for sin eksistens - Israels situation , den Europa står i om 10/20år hvis Europæisk kultur skal bestå. Problemet skal adresseres nu og krav om udrejsepåbud af 98% af alle med ikke vestlig etnicitet .#6: -  

 


Gæst

#132

2014-08-04 09:06

I burde skamme jer!
Forarget

#133 Skam jer!

2014-08-04 09:21

Nogle af de kommentarer der er på denne tråd forarger mig. Næsten lige så meget som dette initiativ forarger mig. 

- medierne er styret af jøder, og ønsker du at vi politikere går ind og fjerner jødiske journalister eller journalister der er gift med jøder...

Det er dét i siger. Det er 30'erne om igen. Har I ligeledes krittiseret Naghieb Khaja's udtalelser og evne til at være objektiv idet han er palæstinenser? Har I ligeledes betvilet Simi Jan idet hendes baggrund er muslimsk og er af pakistansk oprindelse?

Nej, det har I ikke. Og nu skal jeg fortælle jer hvorfor; Denne sag handler ikke om mere objektiv mediedækning. I er ikke anti-subjektivitet. I er blot anti-israel og anti-jødisk. I skulle skamme jer skulle I. 

Hanne Jensen

#134 Danmark

2014-08-04 09:34

Forstår jeg det korrekt at dem som underskriver dette ikke ønsker frihed for den enkelte, ret til individuelle valg til bl.a. uddannelse og arbejde i Danmark. Forstår jeg det korrekt at dem som underskriver dette fravælger demokrati og ytringsfrihed i Danmark?

Hvem er I som underskriver? Hvad ønsker I at lave Danmark om til? Stakkels Danmark.

 

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-08-04 09:46


Jacob

#136 træt af al den had til Israel

2014-08-04 09:56

Så længe der er så stort et had, så bliver der aldrig fred. Denne begyndende antisemitisme og diskrimination skræmmer mig. Selvfølgelig skal danske jøder og dem der har relationer enten til en jøde eller til Israel have lov til at dække konflikten. De er modige. Tænk hvor mange truende og hadefulde mails de får og alligevel fortsætter de deres arbejde. Dem der skriver under på denne underskriftindsamling kan ikke gå ind for ytringsfriheden her i Danmark. Så et 100 % procent NEJ til at skrive under her.

Stine

#137 Dansk Dobbelmoral!

2014-08-04 10:37

Jeg er rystet over den ubetingede had jeg ser her til Israel. Naturligvis er det forfærdeligt med situationen i Gaza, ingen ønsker døde børn og civile. Men hvorfor bomber Israel nu Gaza? Jeg har ikke hørt nogen beklage sig over at Hamas skyder deres raketter og missiler ind i den civile Israelske befolkning og har gjort det i over 12 år! Hvordan ville Danmark behandle en lignende situation? Med gruppe terapi? Gaza er ikke besat og har ikke været det siden 2005, er der nogen der overhovet husker det? Er der nogen der beklager sig over at Egypten har lukket grænserne til Gaza? Tænk at Danmark er kommet til det sted hvor folk rent faktisk laver en underskrifts indsamling imod jødiske journalister eller dem som har forbindelse til jøder!! Det havde jeg godt nok aldrig troet jeg ville se. Hvad bliver det næste? Uddele gule jødestjerne? I Syrien er over 170.000 uskyldige blevet slagtet af Assad,-  hvor er jeres blødende hjerter der? Held og lykke Danmark! I er godt på vej ned af bakke!

Remo Williams

#138

2014-08-04 10:40

LOL, de venstreekstremistiske tvangsnaive idioter og sammenrendet af tilbagestående totalitære stammesinker holder rigtigt fest!


Gæst

#139

2014-08-04 11:12

heldigvis er politikere mere nærværende end de skvathoveder herinde der tror det bliver et paradis på jord når israel er væk

Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2014-08-04 11:32


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2014-08-04 11:38


Dette indlæg er blevet fjernet af administratoren (Vis detaljer)

2014-08-04 11:47



Gæst

#143 Jeg vil hellere skrive under på

2014-08-04 12:10

At ingen med muslimsk og/eller palæstinensisk baggrund må dække konflikten. Det bliver alt for ensidigt og utroværdigt!

Censurér medierne når der er muslimsk og/eller palæstinensisk baggrund.

Gør det samme hvis det er med jødisk og/eller israelsk afsender.

 

Tolerér kun indslag som er 100% upolitiske og upartiske.

 

Pludselig vil pressen være meget tavs...


Gæst

#144

2014-08-04 12:59

Partiskhed er ikke journalsme!!!

Gæst

#145 Re:

2014-08-04 13:26

#20: -  

 Hvis palæstina vil være frit, må det stoppe med at terrorisere israel, og anerkende landet. En hund der bider eller hvis adfærd er til gene for naboerne, kommer i snor eller får mundkurv på. Så hvorfor ikke starte med at erklære at nu er det slut med at sende raketter afsted mod israel.

Desværre spekulerer et panisk hamas i civil destruktion, og det er indkalkuleret. Det er kujoner, som hellere vil gøre skade på sit eget folk for en idiotisk tabt sag, end at erkende virkeligheden som den er.

Håbløst.

Sir Hiss

#146

2014-08-04 13:58

Dette tiltag er åbenlyst antisemitisk (og desuden tåbeligt), men hvad er meget værre, så det er dårligt skrevet!

Lær dog f.eks. at bruge nutids-r: Geniet, der har skrevet dette kræver at "vores politikere... reagere på denne ulighed". Der skulle naturligvis have stået "reagerer på". Find selv flere eksempler - der er adskillige...

Det er ikke overbevisende! Hvis I vil være racistiske og totalitære (I anbefaler berufsverbot), så sørg for, at den skriftlige fremstilling er korrekt. Det bliver lidt for tydligt, at det er gadens parlament, der taler her. I er tydligvis mere vant til at råbe slagord end at formulere jer sammenhængende.

Dumpet.

 

I stand by Israel

#147 Lav IQ import

2014-08-04 15:29

Ser man på navnene på underskrifterne herinde, må jeg revurdere min tidligere afvisning af at man kan tale om lande, hvor den gennemsnitlige IQ er lav.

Holger Danske

#148

2014-08-04 15:37

DET ER JO HELT GALT MED DETTE PROJEKT.  Er alle folk gaaet totalt fra forstanden.

Det er jo klart at man gerne vil opblusse baade had mod Israel og generelt Joedehad og antisemistisme. Det er jo det eneste der er formaalet med dette underskrift projekt.  Der er ingen der gider at hoere om alle de stakkels mennesker der bliver bogstavelig talt slagtet hever dag i baade Syrien og andre dele af verden.  Nej tak, det er kun Israel og joeder der skal holdes nede og forsvare sin eksistens med hovedet under vandet. 

Danske medier er blevet soellet til med loegne og forvringede billeder af situationen og heldigvis har man her i danmark ikke forstaaet hvor slemt det er at faa raketter sendt ind over hevedet hver dag.  Det er ikke en tilstand man kan leve med.

Dermed er det ikke sagt at det ikker er synd og modbydeligt at folk i gaza og Israel doer dordi mennesker ikke kan leve i fred med hinanden.  Det er forfaerdeligt.

GUD bevare Danmark og andre nationer, der oensker at leve i fred,  frihed til at leve unden at man bliver eksploiteret af fanatiske muslimer og uretfaerdighed.

 

 


Gæst

#149 Re:

2014-08-04 16:01

#9: -  

 ...helt ærligt!

vedkommende, der har skrevet skulle lære lidt af historien. Totalt blottet for forståelse for historien siden 1933 og frem.

Idiot...er vel det eneste man kan sige. 

gæst

#150 Krasnik

2014-08-04 16:57

Man er nødt til at følge gældende praksis. Er en journalist f.eks. uegnet til at skrive om en politikers skattesag hvis politikeren er hans fætter? Hvis ja - så er Krasnik også uegnet til at interviewe om denne konflikt. Krasniks interview teknik har været kritiseret af mange de seneste år - ikke kun i forbindelse med Israel. I en så følelsesmæssig stærk sag som intervewet med lægen, virker hans insisteren på et bevis for lægens påstand om at israelerne bevidst dræber civile absurd.  Dræber man bevidst nogen hvis man lørdag formiddag kører med 150 km/t gennem den fyldte gågade fordi man har travlt? Nej man havde bare travlt eller hvad?

 

For at blive i Krasniks egen verden kunne man insistere på et bevis for hans påstand om at han ikke er inhabil.