Vi siger ja til catalanernes ret til at stemme

Folketinget vil den 12. maj 2015 debattere catalanernes ret til afholde en folkeafstemning om selvbestemmelse

Alle mennesker i et demokrati har en grundlæggende ret til at ytre sig, at lade deres stemme blive hørt, at afgive deres stemme

Udenrigsministeren og Folketingets partier er af Enhedslisten blevet bedt om at debattere retten til at stemmeF26 den 12. maj om befolknings ret til selvbestemmelse: 'Hvordan vil regeringen understøtte, at befolkningernes ret til selvbestemmelse respekteres, i forbindelse med at et stort flertal af det catalanske parlament, det catalanske samfund og den catalanske regering ønsker at afholde en folkeafstemning om selvstændighed?'

Med din stemme her bakker du op om catalanernes ret til at stemme.

Mere info om ANC Danmark og ANC.

↓ [Català / English / Español / Français]

-----------------------------------------------------------------

Diem sí al dret dels catalans a votar

El parlament danès debatrà el proper 12 maig 2015 sobre el dret dels catalans a celebrar un referèndum sobre l'autodeterminació de Catalunya.

El ministre d'afers exteriors danès i els partits parlamentaris danesos han estat cridats pel partit Enhedslisten a debatre sobre el dret a vot.  El dimarts 12 de maig es celebrarà al Folketinget la sessió F26 'Dret a la lliure determinació dels pobles' on es farà la següent interpel·lació: 'Com demanarà el govern danès que es respecti el dret dels pobles a la lliure determinació, en relació amb l'àmplia majoria del parlament català, la societat catalana i el govern català que vol celebrar un referèndum sobre la independència? '.

En democràcia totes les persones tenen el dret fonamental a expressar-se, a fer sentir la seva veu, a emetre el seu vot.

Et demanen que donis el teu suport personal a aquesta petició i, d'aquesta manera, enviïs un  fort missatge de compromís amb la democràcia al parlament danès.

SIGNEU A SOTA! S'ha d'omplir, en aquest ordre: Nom, Cognom, Ciutat, País, Adreça de correu, i escollir (Si/No) si es vol que la signatura sigui pública.

Un cop heu signat, rebreu un email de resposta al vostre correu electrònic. Veureu un enllaç. Feu click en l'enllaç i confirmeu així la vostra signatura.

Més informació a l'ANC Danmark i l'ANC.

-----------------------------------------------------------------

Say Yes to Catalans Right to Vote!

On May 12, 2015 the Danish parliament will debate on Catalans right to hold a referendum on self-determination.

The Danish Minister of Foreign Affairs and the Danish parliamentary parties have been called by the Enhedslisten party to debate on the right to vote. The debate will take place in the parliamentary session F26
- "On peoples' right to self-determination" - to be held on Tuesday 12th of May, where the following appeal will be raised: 'How will the Danish goverment strengthen the peoples' right to self-determination in relation to the remarkable majorities present in the Catalan Parliament, Catalan society and Catalan government supporting a referendum on Catalonia's independence?'

In democracy, all people have the fundamental right to express themselves, to make their voice heard, the right to vote.

We ask you to give support to this petition thereby sending a strong message of commitment to democracy to the Danish parliament.

The fields to be filled are, in this order: Name, Surname, City, E-mail, and decide (Yes/No) whether your signature should be public or not.

More info about ANC Danmark and ANC.

-----------------------------------------------------------------

Decimos sí al derecho al voto de los catalanes

El parlamento danés debatirá el próximo 12 de mayo de 2015 sobre el derecho de los catalanes a celebrar un referéndum sobre la autodeterminación de Cataluña.

El ministro de asuntos exteriores danés y los partidos parlamentarios daneses han sido llamados por el partido Enhedslisten a debatir sobre el derecho a voto. El martes 12 de mayo se celebrará en el Folketinget la sesión F26 'Derecho a la libre determinación de los puebos' donde se hará la siguiente interpelación: '¿Cómo pedirá el gobierno danés que se respete el derecho de los pueblos a la libre determinación, en relación a la amplia mayoría del parlamento catalán, la sociedad catalana y el gobierno catalán que quiere celebrar un referéndum sobre la independencia?'

En democracia todas las personas tienen el derecho fundamental a expresarse, a hacerse escuchar, a emitir su voto.

Te pedimos que des tu apoyo personal a esta petición y, de este modo, mandes un claro mensaje de compromiso con la democracia al parlamento danés.

Hay que rellenar, en este orden: Nombre, Apellido, Ciudad, E-mail, y elegir (Sí/No) si quieres que la firma sea pública.

Más información sobre la ANC Danmark y la ANC.

-----------------------------------------------------------------

OUI au droit de vote des catalans

Le parlement danois a agendé un débat le 12 mai prochain sur le droit des catalans à pouvoir organiser un référendum sur l’autodétermination de la Catalogne.

Suite à une interpellation du parti «Enhedslisten», le ministre des affaires étrangères, M. Martin Lidegaard et les partis parlementaires danois ont été sollicités à débattre sur le droit de vote des catalans. C’est lors de la Folketinget session F26: «Droit de la libre détermination des peuples», que ce débat aura lieu. Le parlement sera interpellé sur la question suivante. «Comment se positione le gouvernement danois pour que soit respecté le droit des peuples à la libre autodétermination, le sujet traité, est en lien direct, avec l’importante majorité du parlement catalan, de la société catalane, et du gouvernement catalan qui veulent organiser un reférendum sur l’indépendance?».

Dans une société démocratique, tout individu possède le droit fondamental à s’exprimer, à pouvoir se faire entendre , et à faire valoir son droit de vote.

Nous te demandons d’ apporter ton support personnel à cette pétition de façon à faire passer un message fort en engagement avec la démocratie du parlement danois.

Les champs à remplir sont, dans cet ordre: Nom, Prénom, Ville, Email, et décident (Oui / Non) si votre signature doit être public ou non.

Plus d'infos sur l'ANC Danmark et l'ANC.