Bilka angriber grundloven, stop med at handle i bilka,

Quoted post

Høne

#17

2015-12-29 10:14

Hvorfor er denne afstemning til? 1/2 af jer der har skrevet under, ender sikker alligevel med at handle i Bilka om 3-5 år? Også har i glemt alt som Ham? Sådan ender det altid! Bruger til på ligegyldig pladder! Efter dette skal han nu nok få et arbejde i netto, fakta eller andet supermarked hvis dette ønskes! 

Mig Bilka pisser ikke på grundloven!! De bruger deres ytringsfrihed og magt til at bestemme hvem de ansætter. 

I øvrig, synes jeg den måde han svare på, er flabet og uacceptabelt! Hvis han vil debattere så gør det da lidt mere seriøst! At Bilka vælger at fyre ham efter disse udtagelser, er deres beslutning helt alene! Hvis de ikke mener, at han kan arbejde under deres vilkår efter han kommentar og deltage i debat er noget Bilka beslutter, og ingen andre! Og det kan vi ikke blande os i eller ændre på! 

 

Svar

martin sørensen
Underskriftindsamleren

#20 Re:

2015-12-29 10:32:53

#17: Høne -  

 vi er ærligt uenige, jeg vil stoppe med at handle i bilka,og jeg kan så som sådan kun tale for mig selv.  

bilka udøver sindelags kontrol med sin handling, og dette er grundlovs stridigt, følge grundlovens paragraf 77 som der klart siger at det er DOMSTOLE der. afgør hvad der er aceptabel opførsel. da det at miste et job idag er så krækende en social begivenhed så er det under grundlovens, definasion af forebyggende forestaltning, at man ikke kan fyre folk på bagrund af deres ydninger i sager der INTET har med, selvskabet at gøre.  


Gæst

#39 Re:

2015-12-29 14:03:34

#17: Høne -  

 Du har vist ikke læst debatten. Han (Mohamad) startede faktisk ret seriøst. Men efter at blive mødt med så tumpedumme racistiske kommentarer, ville de færreste nok forblive seriøse.

Så det er den forkerte, du opfordrer til at være seriøs i debatten.