bevar Tølløsebanen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bevar Tølløsebanen!.


Gæst

#101

2014-05-31 12:45

Det er afgørende for en bys og landområdes udvikling med en jernbaneforbindelse.

Gæst

#102

2014-06-01 19:03

Politisk må man beslutte sig til om man vil bevare eller lukke det der kaldes udkants danmark. personligt mener jeg at livet på landet, lille skole og natur er perfekt til at opfostre børn og jeg ser helst ikke at skoler og offentlig trafik lukkes ned fordi det tvinger mange væk fra landsbymiljøerne ind til de større byer. og det efterlader landsbyerne tomme med ubeboede huse. så os der er tilbage ikke kan få solgt vores hus.

Gæst

#103

2014-06-01 19:59

Tølløsebanen er vigtig for vores familje, og vi håbr meget at ikke miste den!
Mvh /Sten
freeman.newfolksorder

#104 PROTEST ACTION DENMARK

2014-06-07 19:05


Gæst

#105 Re:

2014-06-12 07:37

#1: -

man Lukker da ikke en banne som det er beder at kør med Tog end med Bus


Gæst

#106

2014-06-16 20:17

hvis er ingen bil kan mulig besøge eks famelie eller venner land

Gæst

#107

2014-06-29 10:44

benny christensen
STOP DEMONTERING - START OPBYGNING

#108

2014-08-20 20:08

Det kan da kun være beslutningstagere der ikke bruger Høng/Tølløsebanen der kan komme med et forslag om at lukke linien.

 Der er opstået en epidemi om, at alt offentlig ejendom skal nedlægges eller sælges bla:(DONG/goldmann sachs) - 

 Hvad skal der til for at få Danskerne til slukke for fladskærmen og sige nej, så polikerne kan forstå at der ikke er et generelt ønske om at demontere samfundet!!

 Det er tiden NÅ! generationen tager ansvar og kommer ind i kampen!

Opråb til politikerne:

Jeg har brugt Høng/Tølløsebanen i min barndom og ungdom med stor glæde. Dengang var samfundet økonomisk meget fattigere og da kunne det godt "betale sig" -

 Er vi blevet så "rige" at vi ikke har råd til at bevare offentlige transportmidler/  - det er da eller det politikerne råber højt op om lige før hvert folketingsvalg????? -

 Set fra en anden vinkel er det også et stykke kultur der bliver fjernet - der er mange på vestSjælland der har historisk tilknytning til banen  -  ejendomspriserne langs banen får jo nok også et nyk nedad!  pga. mangl. interesse for tilflytning  -


Gæst

#109

2015-05-28 12:29

Fordi jeg mener at alle skal have god mulighed for at bruge offentlige transport, vi kan jo af mange årsager ikke have en bil til hver mand