redmarius

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen redmarius.


Gæst

#1

2014-02-07 17:10

Hvis de gennemfører har jeg sat mine ben for sidste gang i Kbh'S Zoo.
Det er ren spekulation og pengegriskhed - de avler som ind i Helvede fordi dyreunger hitter og så gør de også et grotesk show ud af dens død. FØJ! Hvis de undlod at avle for at få for mange dyreunger ville dette ikke foregå.

Gæst

#2

2014-02-07 17:14

Aldrig mere Kbh zoo når man opfører sig sådan

Gæst

#3

2014-02-07 17:19

Det her er det mest umenneskelige og største svineri ..føj for pokker !!! I er jo fuldstændig ude af provision...jeg sætter aldrig nogensinde mine ben i zoo hverken hos jer eller andre steder !!! Tænk at i har med dyr at gøre...det er jo det rene stand up !! BOYCUT ZOO !!!!!

Gæst

#4

2014-02-07 17:23

Gør noget ved problemet i stedet for bare at gøre hvad der er nemmest!!

Gæst

#5

2014-02-07 17:40

Det er aldrig nogen sinde i orden at avle KUN for at aflive !!!

Gæst

#6

2014-02-07 17:45

Et uskyldigt dyr skal ikke dø for profit!

Gæst

#7

2014-02-07 17:46

Alle dyr skal sku et andet sted hen! Ej aflives!! Gives gratis væk!

Gæst

#8

2014-02-07 18:02

I stedet for at lade dyrene avle så mange unger at de bagefter skal slås ihjel , burde man sterilisere dem der ikke var plads til når de blev født.

Gæst

#9

2014-02-07 18:10

Giraffer er ikke en truet dyreart, så der burde være plads til de dyr, man har ladet blive født.
Kastration er vel også en mulighed i Zoo, og er der pladsmangel haster det vel ikke med at få plads til nyt avlsdyr ?
En meget utiltalende beslutning.

Gæst

#10

2014-02-07 18:46

Forbandet svineri

Gæst

#11

2014-02-07 18:55

Godt arbejde ;) lad os håbe at giraffen overlever!

Gæst

#12

2014-02-07 19:08

helt unødigt

Gæst

#13

2014-02-07 19:37

Har man prøvet at få den til Knuthenborg Safaripark?

Gæst

#14

2014-02-07 19:40

Håber at jeg kan hjælpe til at Marius får lov at leve sit liv og ikke brat skal tages fra ham, han er jo ikke ret gammel lad dog det flotte dyr leve.

Gæst

#15

2014-02-07 19:48

Det sveneri skal stoppes - man afliver ikke sunde, velfungerende dyr!

Gæst

#16

2014-02-07 19:57

Og når de ikke kan få unger så er det også galt FØJ for Fanden <3 Menneskene er dæleme blevet onde alt for penge idag . Arme lille giraf ,du kan sku ikke gøre for det !! De kunne jo give dig til en anden zoo hvor du kunne få det meget bedre

Gæst

#17

2014-02-07 20:07

Svineri at den slags sker i ZOO Må de skamme sig gevaldigt. Den må da kunne gives til en anden Zoo. Vi har jo flere parker i DK med dyr.
Man skal ski' ikke avle dyr for morskab skyld og så aflive dem.
Pia

#18 Re:

2014-02-07 20:17

#1: -

Også her.

 


Gæst

#19 Girafdrab

2014-02-07 20:28

Boycot Zoo

Gæst

#20

2014-02-07 20:35

svinsk at aflive en giraf uden bedøvelse - især når andre zoo godt vil tage ham
Kommer aldrig mere i Københavns Zoo hvis I gennemfører dette stunt !

Gæst

#21

2014-02-07 20:42

Jeg har kontaktet Dyrenes beskyttelse ,Wspa , Anima . Anima er på sagen da de enig med min holdning om dette her skal stoppes og vil kæmpe for maruis og kommende dyr i ligende situation
skrevet et facebook opslag på væggene hos WSPA ( også ringet til dem) og Dyrenes beskyttelse . men som sagt er Anima Allerede gået i gang med kæmpe Maruis og de andre dyrs sag så de ikke aflives . En alternativ løsning for undgå indavl vil de prøve finde frem til end aflivning ved komme i en dialog med Zoo. Jeg håber Kbh Zoo er lydhør og lader marius og andre dyr overleve - men det vil kun tide vide . Jeg vil opfordre til alle stiller op på søndag til protest i Kbh zoo mvh Anette Holmkjær

Gæst

#22 Re:

2014-02-07 20:43

#1: -

så vi to og ved min veninde og jeg boycutter også Zoo


Gæst

#23

2014-02-07 20:57

Boykotter også zoo, hvis de gennemfører dette

Gæst

#24 Dette her er Videnskabelig direktør Bengt Holst ord

2014-02-07 21:10

Dette her er Videnskabelig direktør Bengt Holst ord ( HUSK IKKE MINE ; JEG MEGET UENIG MED HAM)

DET KUN ET CITAT af BENGT Holst,S ord hvor han siger at , aflivning er nødvendig for at holde giraf bestanden nede og forhindre indavl . Han oplyser at det gør de med alle arter der yngler godt , så han mener at man må Acceptere at der opstår overskud af dyr der ikke indgår i avlskæden uden at skabe indavls problemer . Endvidere oplyser Bengt Holst at de afliver 20-30 overskuds dyr hvert år i Kbh Zoo som Løver , Tigere , Bjørne ,Zebra - ja og nu så også Giraffer . I Bengt Holst udtagelse siger han at Kbh Zoo har indgået en aftale med et europædisk avlsprogram for giraffer der er med til at sætte rammen for bestanden . Hvilket gør at de ikke kan sende den til et andet sted . ydere mere siger han at de ikke kan retuneres til Africa uden lokal støtte og at deter de ikke p.t så det nytter ikke at genudsætte dem i servannen hvis den bliver skudt eller kørt ned 2 dage senere . Citat slut Mine egne ord Kære Bengt Holst du burde slette denne europædiske avlsprogram aftale for giraffer og ligende aftaler med andre dyr hvis du har sådanne så dyrene kan komme andet sted hen . Vi mennesker har selv arvlet dem og det er vor ansvar at behandle dem ordentligt . Det er intet der hedder overskuds dyr . Alene den holdning er grotesk . Så må I, I zoo tage ansvar og lade være med at avle så mange og forhindre at indavl kan forekomme . Man kan eventuelt overveje at kastrerer/steriliserer. Finder i Ikke en alternativ mere huminær løsning og stoppe alt aflivning på alle sunde og raske dyr så tror jeg godt i kan indstille jer på at vi er mange der for altid vil boycutte hele verdens Zoologiske haver incl Kbh Zoo . SÅ kan du ikke lytte til din fornuft og dit hjerte så lyt til penge pungen Bengt Holst .
Ps Zoo dyr vil aldrrig overleve i servannen . Der er intet Genudsætning ved det . Når de født og opvokset i zoo og aldrig jaget og skaffet føde selv . Kommer de ud i DET VILDE IGEN  vil de dø hurtigt hvis ikke at sult da ikke lært jage så fordi de bliver jaget ned og slået i hjel af andre vilde dyr . Så den mulighed er i min verden ikke tilstede .Vi mennesker har arvlet vor zoo dyr og vor ansvar har vi ikke plads så lav pladsen ved byg ud eller send til andre zoo evnt i andre lande ved ophæve den aftale så det kan lade sig gøre igen

Wilfred Zakis
Gæst

#25

2014-02-07 21:14

Dette vil uden tvivl sænke deres besøgstal drastisk. SÅ dumme kan de vel ikke være.
Få ham kastreret og aflever ham til Odsherred.
Herregud i himlen da. Ufatteligt hvad penge kan få folk til. FØJ FØJ FØJ.

Dine udtalelser ang. Europæisk avlsprogram Hr. Holst, er virkelig lang langt ude. Det er kun en lam undskyldning, og har ingen gang på jord. Som sagt; Kastration villle skyd alle dine fine ord i sænk. Hvis du endelig skal komme med en udtalelse, så giv os da for pokker sandheden.