sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul).

Alexander

#201 Julehjælp ansøgere i Kokkedal?

2013-12-13 00:35

Er der nogen som ved hvor mange muslimer på Egedalsvænge i Kokkedal som har søgt julehjælp?
Eller har muslimerne deroppe for travlt med at brænde juletræer af og jage danskerne ud af deres lejligheder?
Alexander

#202 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-12-13 00:47

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Hej hannelena

Super godt initiativ.

Pas på med at deltage i radioprogrammet Radio 24/7!

Vi er mange lyttere som dag og nat kritisk har fulgt programmet de sidste 2 år og journalisterne på radiostationen er RÆVERØDE, og medarbejderne derinde hader ENHVER som ikke foretager knæfald for de fremmede kulturberigere som dagligt vælter ind i Danmark for at søge asyl og livsvarig forsørgelse.

Hvis en gæst i studiet tillader sig at komme med den mindste kritik af de fremmede (muslimer) i Danmark, bliver gæsten konstant afbrudt eller får et møgfald af dimensioner.

Som gæst hos Tadio 24/7 skal du forvente lige stor forståelse for din underskriftsindsamling som hos som de stenkastene anarkister på Nørrebro.

Så er du advaret!

Glædelig Jul!

Alexander hoffmeyer

Stoltdansker

#203 Re:

2013-12-14 15:34

#146: -

Jeg væmmes ved din uvidenhed!


Gæst

#204 Re: Re:

2013-12-15 01:44

#203: Stoltdansker - Re:

Det er ikke smart at fremvise en arrogance af den art, du her gør, når du ikke har argumenter. Du efterlyser viden... Det er da klart eftersom du åbenbart ikke selv har nogen viden at byde ind med?
"Stoltdansker"? Er det forbeholdt ignorante indskrænkede selvfede idioter at være stolte af at være danske? Jeg er, på visse punkter, også stolt over at være dansk. Men du, og din slags bidrager ikke til det! (Og jeg har svært ved at fornemme, hvad du har, at være stolt af...(?))
Det eneste, jeg kan være stolt af i den forbindelse er, at jeg kan være stolt af Danmark på trods af dig og din ureflekterede middelmådighed. Du skulle skamme dig! Du er ikke dansk i din tænkemåde... Rigtige danskere gør ikke en dyd ud af at fremstille sig selv som idioter!
Du ødelægger MIT Danmark med dit indskrænkede had... og dine ynkelige, uvidende og mangelfulde udtalelser om det, der egentligt truer dig.
Ja, du skulle skamme dig.. men måske kunne du klare dig med at lade være med at offentliggøre dine ytringer. Jeg garanterer, at vi er mange, der vil være glade!


Gæst

#205

2013-12-16 10:47

Ud af mit land....
Bjarne Sinkjær

#206 Hjælp til alle

2013-12-16 12:04

#1: -

Kære alle på denne liste.

Ud fra et humanistiske og kristen livssyn bør man ikke skeldne når der uddeles hjælp; selv om det kan synes mærkeligt at give julehjælp til muslimer 'der ikke holder jul'.

Det humanistiske princip handler i mine øjne at nødhjælp skal samle folk, ikke adskille folk. Og helt grundlæggende at folk er i nød. Det handler om at børn med muslimsk baggrund godt kan rammes, når de ser deres danske kammerater holde en jul i overflod, mens de der hjemme skal leve af et minimum. Det bliver tydeligere i julen, uanset de ikke selv holder jul som vi gør det.

Det kristne princip handler om Jesus budskab; at vi skal elske næsten som os selv, ubetinget, ubegrænset. Kristus satte sig som bekendt blandt toldere og syndere. Det er en fordring der er umulig at leve op til, men det skaber en bedre verden hvis vi prøver.

Organisationer som Kirkens Korshær og Frelsens Hær ser ikke på folks religion når de deler støtte ud. De følger Kristus bud. Det er også et humanistisk sundt princip, som i min optik afføder respekt. Jeg ville hade at se organisationer 'hverve medlemmer' under dække af at uddele hjælp.

Kald mig naiv; men julehjælp er i sin tanke netop det. Tænk på at din hjælp glæder.

Med venlig hilsen

Bjarne Sinkjær


Gæst

#207

2013-12-22 02:15

På tide der bliver gjort noget ved denne problemstilling! Ikke muslimer søger jo heller ikke tilskud til EID fest.

Gæst

#208

2013-12-23 13:20

Rigtigt

Gæst

#209

2013-12-25 13:41

får vi julehjælp hjemme hos dem nej
ismail

#210

2013-12-26 01:14

Nu er jeg selv muslim og DANSK statsborger, og bare fordi jeg ikke fejrer den kristlige højtid på samme måde, synes jeg ikke at det er fair at samle en underskrift imod dette.

Den muslimske fest - Eid bliver varer en måned og afsluttes med festlig måltider, og i København i år blev der serveret mad (næsten alle 30 dage flere forskellige steder) til alle de fastende men også til dem som ikke fastede og følger denne højtid (dvs. ikke-muslimer).

Her bliver der ikke forskelsbehandlet pga ens baggrund og udseende, da man typisk i højtiderne bliver mindet om at passe på hinanden, sine med-mennesker og sende penge til de fattige.
Dette gælder i øvrigt alle store højtider lige-så-vel som julen hvor jeg hovedsageligt møder flere gavmilde kristne i samfundet, der bidrager økonomisk eller med andre midler for at hjælpe andre mennesker.

Så jeg håber vi vil respektere hinanden, samt ens kultur og religion.
Jeg ser frem til 2014,og håber på mere forståelse overfor hinanden og mindre hjernevask af medierne. Kom godt ind i det nye år folkens og ha det godt.

Gæst

#211

2013-12-31 15:26

Der stod at jeg kunne bekræfte / eller slette min
underskrift..
Jeg vælger at SLETTE MIN UNDERSKRIFT - JEG HAR SET LYSET, IDET FLERE DANSKERE HAR MODTAGET HJÆLP UNDER DE MUSLIMSKE HELLIGDAGE..
NYTÆNKNING

#212 Re:

2013-12-31 15:27


Gæst

#213

2013-12-31 15:29

Jo der er faktisk danskere (født danske i mange generationer ) der får hjælp under muslimske helligdage.. Nyere viden for mig - så beklager min tidligere uvidenhed Mvh

Gæst

#214

2014-01-05 19:22

Luder racister
Gæst

#215 Re: jeg knepper din mor din luder

2014-01-05 19:26

gæst

#216 Ikke racister

2014-01-24 00:49

Danskerne er ikke racister men bare yderst diskriminerende
Gæst

#217 Julehjælp

2014-01-25 09:27

Kan kristne mindrebemidlede søge om økonomisk hjælp når muslimer holder ramadan ??? Hmmm hvor er retfærdigheden henne??? Julehjælp kun til dem der holder jul. Vil gerne vide hvor jeg kan søge om økonomisk hjælp når muslimer holder ramadan

Anonymous

#218

2014-01-27 04:39

hvad skal muslimer med julehjælp de holder jo ikke jul

Gæst

#219

2014-02-04 09:50

De skal ikke have en skid! Udover en billet tilbage til ørkenen!

Gæst

#220 julehjælp til muslimer...føj for den lede

2014-02-15 14:09

Jeg har arbejdet som frivilig for metodistkirken i kbh hvor vi måtte afvise enlige danske forældre til fordel for muslimer der kom kørende i taxaer og fik SVINEKAM m.m som senere blev solgt i araber kiosker til billige penge bla. Til fattige danskere. FY FOR SATAN
deterikkeok

#221 julehjælp til muslimer...føj for den lede

2014-02-15 14:11

Jeg har arbejdet som frivilig for metodistkirken i kbh hvor vi måtte afvise enlige danske forældre til fordel for muslimer der kom kørende i taxaer og fik SVINEKAM m.m som senere blev solgt i araber kiosker til billige penge bla. Til fattige danskere. FY FOR SATAN

Gæst

#222 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2014-02-20 18:51

#3: Katja - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

de kristne kan sagtens få en ramadan kurv,her er der ingen forskælds behandling,næ nasserne er nok dem der stemmer på DF,vi ved jo at en anelyse af deres vælgerer, påpeger at størstedelen er på bistand,find jer et arbejde


Gæst

#223 Re:

2014-02-20 18:59

#11: -

nu er julen jo ikke dansk,og jeg kan sige dig der er mange muslimer der kæber julegaver til deres børn i julen

 


Gæst

#224 Re: jul er ikke religiøst

2014-02-20 19:04

#18: - jul er ikke religiøst

nu var det tyskerne der opfandt juletræet og hvordan har du det med at overtage en religion der er født i mellemøsten,prøv lige at undersøge hvor julemanden stammer fra TYRKIET


Gæst

#225 Re: Hold da op!

2014-02-20 19:06

#20: Gæshvor snott - Hold da op!

hvor snot dum har man lov til at være