Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).


Gæst

#26

2012-04-30 18:45

This is just disgusting. I cannot believe that any country would allow people to have sex with animals. Please BAN this NOW! Thank you.

Gæst

#27

2012-04-30 19:01

Det er forbudt i 80 lande - og uanset hvad, er der inge dyr, der ønsker at have sex med et menneske. og da de jo ikke selv kan sige fra, bør de skånes for den slags uterligheder
That guy that defends people though he doesn't have to.

#28 Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

2012-04-30 19:02

Alright im going to perform a little analyzis on this topic to inform you idiots.. I personally find it disguisting too, BUT like i find homosexuality disguisting too I would never go as far to ban their behaviour, that is just idiotcracy completely based on your emotions for a topic rather than the objective facts and being open minded towards others and what they want to do with their lives.
Alright then, this kind of tendency has been around for as long humans has existed, especially when humans started to hold animals within their residence, for food or company.

The reason that scientists has no problem with this subject and the reason why it's legal in Denmark is because as long as the animal is into it, IT DOESNT TAKE ANY DAMAGE, so that's two compeltely different things, having a sexual relationship with someone or raping someone, right?? and it's existance is bases on two factors, instinct and feelings.. so there you can see that you cant talk it into doing something like that, you would have to let it be comfortable with it..
oh and here's an article I found, that's actually the reason why im writing this..
BECAUSE THERE A DIFFERENT PERSPECTIVE THAT YOU PROBABLY SHOULD LOOK INTO BEFORE MAKING UP YOUR MIND ON SOMETHING THAT YOU KNOW JACK SHIT ABOUT... i hate people that whitout reading into a subject, or tjecking out forums, automaticly makes up their minds, if you cant see how prejudice that is on any level, you are a complete moron.
http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke?page=2

Boing #6 ok?
Det er ligeså hyppigt at kvinder er i et sexualt forhold med et dyr som mænd, søg på google, hvor svært kan det være?`

Gæst #9
Ud fra den holdning kan alle der har andre tendenser end dig betragtes som psykiske syge, bare fordi et emne er tabu omlagt betyder det ikke automatisk at det er en slem ting, selv utroskab hjælper med at sprede gener på basis af feromon tiltrækkelse som hjlæper dyr osåvel som mennesker med at blande gener bedre eller mangler i immuenforsvaret for den næste generation..

Kithaironuka #15
fuldstændig usandt, det er lovligt hvis der ikke er belast på dyret, hvis det selv vælger at være en del af det, det andet er voldtægt, selvfølgelig er det et problem at dyret så ikke kan sige det til nogen, men du kan se på et dyr om det bliver behandlet dårligt, zoofili eller ej.

medskabningen #23 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.
Igen foredomme som intet grundlag har, kender du nogen der har sådan en tendens?
har du snakket med nogle på et forum om det f.eks?
ved du virkelig om dyret biologisk tager skade af det eller gavner af det?
På hvilken måde kom det til at handle om børn?
du antager igen uden at vide en skid om emnet at folk der gør sådan noget bare knepper alt de kommer i nærheden af? hvad fejler du? snæversynede individ...

Gæst #25
Read the first statement, then go research, and dont be stupid and just search biased forums, try seeing it from their perspective, and know that the reason it's not illegal is because there's no evidens that the animal takes any damage if it, itself has no problem with it, if it does yes, then it is rape. But your arguments and ultimatly everyone on this site other than me, is based completely on your lack of researching the facts in the subject.
use google translate for this:
http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke?page=2

The reason im doing this is because im tried of people basing their opinions without facts, without other perspectives and without at least trying to be understanding,
we're in the 21th century, and that kind of prejudice mentality is outdated and doesn't help anybody.

Grunden til at jeg gør dette er fordi jeg er træt af folk der basere deres holdninger uden facts, uden at overveje andre perspektiver og uden at prøve på at forstå emnet. vi er i det 21ende århundrede og den form for fordomsfuld adfærd er outdated og hjælper ingen.

Anonymous

#29 Re: Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

2012-04-30 19:34

#28: That guy that defends people though he doesn't have to. - Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

Har skam læst artiklen, men hvorfor er der så, så mange dyrelæger der mener det skal være forbudt, og dyrlæger der har fået dyr ind der har taget skadet indvendig, efter at et menneske har haft sex med det.

Flere adfærdsbehandlere mener også det skal være forbudt, da flere dyr får ændret adfærd og tager skade på psyken.

Så den artikel giver jeg intet for, da det er nogle forskere der mener det er okay, må være at de enten selv har lysten eller ikke aner en dyt om dyrene, der tror jeg altså mere på dyrlæger og adfærdsbehandlere.


Gæst

#30

2012-04-30 19:38

Må være en selvfølge at noget så klamt og unormalt for dyret er ulovligt.

Gæst

#31 Re: Re: Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

2012-04-30 19:49

#29: - Re: Nice fordomme, too sad it's complete bullshit

tak for svaret mester, ville være godt hvis du kunne komme med din kilde, for hvis der er mere der viser det modsatte, end perspektivet jeg så det fra, så vil jeg selvfølgelig overveje det, og skrive under på at det burde forbydes.

tak for at dele info.


Gæst

#32

2012-04-30 20:13

Dyresex det skal forbydes nu,det er sygt og forkert misbrug af dyrs tillid til mennesker.

Gæst

#33

2012-04-30 21:28

Det er godt for det er noget svineri og det synd gør dyrerne. Ulla Nielsen
Catz

#34 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2012-04-30 21:41

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

Måske du skulle finde grundlag for at tillægge dyrene menneskelignende egenskaber.. Hunden ser glad ud??!! Øøøh og hvordan ser det så ud?? Der er jo stor forskel på hvordan hunde reagerer, og oftest vil de gennem længere tids påvirkning fra deres nærmiljø, havde nogle tillærte reaktioner på specifikke situationer. Har set at hunde "smiler", og at de har opnået positiv forstækning, hvorfor de bliver ved med dette. For mennesker uden kendskab til hundeadfærd ser det sødt ud, og forstår godt hvorfor dette kan misforståes som et "smil". Basalt vil en hund/ulv i naturen der "smiler" blive betragtet som aggressiv, og kunne ende i konflikter, altså er det en uhensigtsmæssig adfærd.

Og noget andet.. Hvis de ikke siger fra, så er det okay?? Er det også okay når mennesker ikke siger fra?? Hvor går din grænse??


Gæst

#35

2012-04-30 22:43

Vi skal passe på dem som ikke har en stemme altså børn og dyr. Så uden tvivl SEX med dyr SKAL forbydes nu.

Gæst

#36

2012-04-30 23:22

Det er godt nok svært for mig at skrive en kommentar, uden at svine dem til som "benytter sig af den slags".
Men dyresex er totalt ude i hampen, folk der praktisere den slags, er MINDST lige så syge som dem der har sex med børn !!. Og jeg mener SERIØST, at når det ikke er blevet forbudt for mange år siden, så må det absolut være fordi der sidder ret mange gedekneppere i folketinget !! (UPS, se det gik ikke !!)

Gæst

#37

2012-04-30 23:30

Det er så synd for de stakkels dyr... Det er for mig lige så slemt med voldtægt af dyr som med voldtægt af mennesker. Menneskerne der gør sådan noget burde ikke leve
Kringle

#38 Re: ok?

2012-04-30 23:52

#6: Boing - ok? 

I de fleste tilfælde vil jeg gætte på det er MÆND der VOLDTAGER hunde, heste, geder, høns (ja), grise osv! Jeg har mødt 2 mænd som fortalte mig de havde prøvet det, og faktisk dyrkede det. Det er klamt og total overgreb på dyr som intet har at sku ha sagt eller overhovedet kan sige fra.


Gæst

#39

2012-05-01 01:36

det skal stoppes NU!!!!!!!!!
Brugernavn!

#40 Lige et par ting...

2012-05-01 02:45

Det virker meget som om, de fleste kommentarer herinde sætter lighedstegn mellem dyresex og så en mand der puler et stakkels forsvarsløst dyr i nummeren.

Jeg kan egentlig ikke se det appelerende i at dyrke sex med dyr, men der er ingen der kan påstå at et han-dyr der dyrker sex med en kvinde, ikke kan sige fra.

Jeg mener til gengæld helt bestemt at der skal skabes bedre måder at straffe personer der reelt skader dyrene (mere end højst nødvendigt [eksempelvis ved en slagtning]) - uanset om det foregår seksuelt eller ej.
At forbyde dyresex virker på mig ganske simpelthen unødvendigt.

Ydermere vil jeg lige rette en kritik af punkterne omkring dyrenes manglende evne til at sige fra. Det er ganske korrekt at dyr faktisk ikke kan sige fra, og derfor heller ikke egentlig kan give deres samtykke, ihvertfald ikke utvetydigt (potentiel undtagelse er ovennævnte han-dyr).
I fald man virkelig mener dette argument, så må man nødvendigvis også være imod at dyr holdes som kæledyr. De er jo reelt set slaver - de kan ikke sige fra overfor deres fangenskab og de skal adlyde deres ejer. Dyr har ingenlunde givet deres samtykke til at være ejet af et menneske, til at skulle adlyde mennesket og være fanget af mennesket. Alligevel er der for mig at se intet problem i at folk har kæledyr - medmindre disse kæledyr skades! Det samme gør sig gældende for dyresex.

Medmindre det kategorisk kan bevises, at AL seksuel omgang mellem mennesker og dyr skader dyrene, så ser jeg altså ikke den store grund til at forbyde det. Endnu gang vil jeg understrege, at jeg da mener folk skal straffes når dyrene lider overlast, så mon ikke en mere moderat og saglig tilgang var at ændre i lovgivningen således, at dyrelidelser i almindelighed kunne straffes lettere?

Gæst

#41

2012-05-01 06:27

Hvis det var meningen at man skulle dyrke sex med en hund, ja så havde man nok fire Ben selv, sagde vov , og åd af en hundeskål. I min verden er Det lige så klamt / ulækkert / svinsk / sygt / og hamrende forkert, og alle deres lamme argumenter holder ikke en meter.

Gæst

#42

2012-05-01 07:11

Det er dejligt emnet kommer op for det er ikke iorden at mennesker misbruger dyr sådan..!

Gæst

#43

2012-05-01 11:35

Lige som vi mennesker ikke lider den største fysiske overlast af at blive voldtaget lider vi et enormt psykisk pres, og derfor er det naturligvis ikke lovligt men hvorfor skal det så være lovligt bare fordi det går ud over dyr, og de kan være sværere at aflæse psykisk end vi er. Der er jo i begge tilfælde tale om et overgreb det har enorme og uoverskuelige konsekvenser for den det rammer.
De stakkels dyr kan jo ikke gøre hverken fra eller til men nogle må finde sig i at blive mishandlet igen og igen uden der bliver gjort noget ved det.

Gæst

#44

2012-05-01 12:02

perverst brutalt beskidt og ondt.Der er ingen undskyldning overhovedet for at tillade dette !
Hvor er dyrevelfærdet/respekten for hjælpeløse følsomme dyr i dagens Danmark ?

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2012-05-01 12:24


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2012-05-01 14:54



Gæst

#47

2012-05-01 15:39

forbyd dyresex

Gæst

#48

2012-05-01 23:31

Hjælp med at beskytte de stakkels dyr, mon de syge mennesker der er derude!

Gæst

#49

2012-05-02 00:35

Det svineri skal bare stoppes..!

Gæst

#50

2012-05-02 00:52

Jeg har selv en hund. Jeg tror at jeg vil få uane kræfter. Hvis der var nogle der ville prøve at have sex med ham. Jeg tror virkelig at vi kan ødelægge et dyr sind. Hvis vi misbruger det på den måde.