Stop folketingspolitikeres og borgmestres urimelige lønforhøjelse


Gæst

#1

2016-01-06 11:27

For det er ok at de får lønstigninger når pensionister, kontanthjælpsmodtagere, sosusasistenter, med flere skal har mindre og mindre for ikke at sige ingen ting, og boligydelsen skal skæres ned for dem der har mindst. Og da de til syndeladen tænke mere på sig selv end dem der har været med til at stemme for deres parti.

Gæst

#2

2016-01-06 12:13

Det er ikke i orden at politikerne skal score meget høje lønninger samtidigt med at samfundets svageste knap har til mad og husleje!
Susanne Jespersen

#3

2016-01-06 12:16

Hvem er "jeg"?


Gæst

#4

2016-01-06 12:20

Skrev under fordi jeg er rasende over, at selv samme politikere prædker mådehold og tilbageholdenhed for alle os andre og så selv rager til sig. De er overhovedet ikke deres løn værd.

Gæst

#5

2016-01-06 12:27

Fordi de nu overtræder min grænse for, hvordan de behandler det danske folk og belønner dem selv, for det.

Gæst

#6

2016-01-06 12:27

for at vise at jeg er imod ulighed i den grad,det nytter ikke bare at blive ved med at brokke sig til venner og bekendte.vi må prøve at gøre det mere synligt.jeg tror at mange måske har det ligesom mig ...det hjælper jo ikke en skid...MEN nu siger jeg ...Det hjælper jo slet ikke at lade være.
Susanne Jespersen

#7

2016-01-06 12:32

Hvem sidder i den kommission?

Vederlagskommissionen, som har til opgave at kulegrave politikernes løn- og pensionsforhold, vil foreslå at hæve lønnen for folketingspolitikere og ministre med omtrent 15 procent.


Gæst

#8

2016-01-06 12:32

Fordi det er urimeligt at svage skal straffes økonomisk mens politikerne skal have lønforhøjelse

Gæst

#9

2016-01-06 12:32

nu må grådigheden stoppes

Gæst

#10

2016-01-06 12:33

fordi jeg synes også at det er urimeligt med deres lønstigninger de får rigeligt i forvejen

Gæst

#11

2016-01-06 12:44

Fuldstændig urimeligt at den lille mand næsten ikke kan få til dagen og vejen på grund af løntrykkeri og så sidder de folke valgte og beriger dem til u anede højder og snylter alle små lønmodtagers hårdt tjente skatte kroner til sig i lønninger

Gæst

#12

2016-01-06 12:49

alle skal spare, de er ikke særlig gode til af varetage deres job, så en lønforhøjelse er meget upassende
birgit

#13

2016-01-06 12:54

det kan ikke være rimeligt af danskere skal nedprioteres for af der ska være penge til af tage os af udlændinger og vi skal spare og spare, og de polittikker der pålægger os dette og sørger for af vi ikke tager os ordentlig af de gamle og handicappde, de skal belønnes med mere i løn


Gæst

#14

2016-01-06 12:56

de rager sku rigeligt til sig,i forvejen,og skærer ned på de svageste i samfundet,aldrig
Steen Hansen
Underskriftindsamleren

#15 Re:

2016-01-06 12:57

#7: Susanne Jespersen -  

 Det lader heldigvis til at deres forslag ikke bliver til noget. Kunne være rart

Steen Hansen
Underskriftindsamleren

#16

2016-01-06 12:58

Der ser heldigvis ud til at der ikke er flertal for kommissionen s forslag og det lader til at det nok ikke bliver til fest for dem derinde. Forhåbentligt

J J

#17 Gør oprør nu

2016-01-06 13:04

Nu er det på tide at Danskerne gør oprør mod pamperne

Pensionister kan få den latterlige sum af 8.500 kr om md. og kontanhjælpemodtagere er sat ned til 5000 kr om md medens folketingsmedlemmer og ministre samt borgmestre skal stige 15 - 30% Altså ikke under 100.000 kr i lønforhøjelse

Og for hvad? De kan jo ikke engang få styr på ældreplejen skolerne eller invandringen

Dagligt kommer der 75 personer som søger asyl altså kun dem som er registreret Den der bare løber over aner de jo ikke engang hvem er og hvor de er

Så samtidig med de selv forærer sig selv lønforhøjelse forærer de alt vores vælfær væk til velfærdsturister

Lad os engang for alle stå sammen og smide hele pivtøjet udenbords, Om ikke andet så ved næste folketingsvalg kun at stemme på de sidste 3 på listerne, Så må de jo sidder der med deres egne stemmer og en flov smag i munden.

DANSKERE rejs jer og gør oprør nu før det er for sent,


Gæst

#18

2016-01-06 13:27

Jeg skrev under fordi jeg selvfølgelig osse mener: "Nu er nok NOK!

Gæst

#19

2016-01-06 13:57

Hvis de ikke kan klare sig for det de får., så er der noget helt galt. Ihvertfald skal de være solidarisk med deres egen politik og den er jo som bekendt at vi skal spare.

Gæst

#20

2016-01-06 13:58

Det er for langt ude at vi skal smide endnu mere til politikernes i forvejen alt for store løn og det er samtidigt med at gamle, hjemløse, kontanthjælps modtagere, førtidspensionister osv skal revses.
Føj siger jeg bare, det er skræmmende at det overhovedet kan få lov til at foregå i Danmark.
Vi er nok desværre bare endnu mere banan republik end de lande der lever under diktatur.

Gæst

#21

2016-01-06 14:07

Jeg ønsker ikke at pensionister rammes unødigt. Når de i forvejen har betalt med helbredet eller andet grundet omstændigheder. Pensionisters pension bliver ovenikøbet reguleret når de får udbetalt ATP. Det er en svinestreg uden lige

Gæst

#22

2016-01-06 14:08

de holder lavt lønnede og overførelse indkomster nede med nakken så selvfølgei i skal de ikke have lov til at blive ved med at forgylde sig selv og de skal kun implantere eu lovgivning og det har de embedsfolk til så det eneste jeg kan se de skal lave er snak snak bla bla bla så hårdt er det nu ikke

Gæst

#23

2016-01-06 14:08

Politikere der ikke overholder gældende lovgivning, eller laver - "RETNINGSLINJER" for LÆGEKONSULENTER - uden at tilsætte en folketingsvedtaget LOVPARAGRAF (lægeloven) så min læges "STATUSATTEST", straffefrit kan tilsidesættes - skal FYRES uden pension, og ikke have lønforhøjelse for at "SKROTTE mit LIV" udenom lovgivning, og Menneskerettigheder!

Det samme skal ske med LÆGEKONSULENTENS øverste myndighed, der i Gladsaxe Kommune er BORGMESTEREN, der er fritstillet når der ikke er LOVGIVET for at LÆGEKONSULENTEN, og dermed hans arbejdsgiver BORGMESTEREN.

Lægekonsulenten er ikke fritaget for lægegerningen og LÆGELOVEN, når han skal "oversætte" (ikke skrotte) mine lægeerklæringer, der jo er min læges journal- og helbredsoplysninger om mig!

Retten i Glostrup: http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Lægekonsulenten: http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm

Handicapkonsulent: (Københavns Statsamt)
http://www.benny-g.dk/handicapkonsulent.htm

Del -Del - Del - Del ----- (PS: Kopier min tekst og INDSÆT min tekst)

Gæst

#24

2016-01-06 14:15

De får for meget i forvejen de politikere

Gæst

#25

2016-01-06 15:41

Fordi politikere ikke skal bede os om at udvise tilbage holdenhed i løn forhandlinger og så selv stige op til 30% i løn