Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.


Gæst

#1

2015-10-20 20:27

Muslimerne ødelægger vores land, og venter kun på de er nok til at smide os ud af Danmark

Gæst

#2

2015-10-20 20:59

Nok er nok er selv fleksjobber og bliver behandlet som 3. rang borger af det land jeg er født i har knoklet for indtil den dag jeg blev ramt af sygdom.

Gæst

#3

2015-10-20 22:49

Fordi nok er nok. Vores samhørighed og fællesskab er i fare med disse agressive eksistenser fra fremmede lande. vi har tilstrækkeligt med knivstikkende og køllesvingende indvandrere allerede. STOP! indvandring!!!

Gæst

#4 Re:

2015-10-20 23:03

#3: -  

 lige præcis. Del linket så vi kan få alle utilfredse og forulempede danskere med


Gæst

#5

2015-10-21 01:05

Fordi der gennem tiderne er mange af vores forfædre som har givet deres LIV og lemmer I Kamp for at beskytte vores fædreland som åbenbart nu blot skal foræres væk til folk som anser OS for deres FJENDER - de VAN-TROENDE :-(


Gæst

#6

2015-10-21 01:36

Europa havde i forvejen alt for mange muslimer og nu er det gaaet helt galt. Det er ikke kun muslimer men ogsaa de mange folk fra andre lande .Jeg er selv immigrant i udlandet og har aldrig faaet en roed ore i hjaelp eller understottelse. Tilbage med saa mange som overhovedet muligt og helst meget snart.Der er masser af plads i mellenosten !
Gæst

#7

2015-10-21 11:05

Muslimerne sviner os til og griner ad os - vi er sku så "nemme" at manupulere. Og Gud hjælpe mig, nu læser man også at "de" vil have KORANEN til at afløse Grundloven når de er mange nok, - og det er de meget snart med de 3 -4 eller flere børn de hurtigt avler, som igen skal giftes med en fra hjemlandet og have familliesammenføring. DK giver dem jo stemmeret og om ikke længe, er de i flertal og kan få al det der har været med til at skabe deres eget lands nederlag, indført i vores lille land DANMARK.

Det vores forfædre har kæmpet for, det være sig sygebehandling, pension osv osv , så vi kunne have det godt, det burde vi ikke bare sløse væk og give til sådanne mennesker, som i deres EGET land intet har gjort andet end krig og ufred. Vi har IKKE her i EU en religion der styrer os totalt og præster (Imamer) som tiltvinger os en tro og vil styrer vores liv hvor end vi befinder os. Danskere: KÆMP IMOD - før det er for sent.

Hvad ville der ske hvis jeg tog til DERES land? - kunne jeg så få lov til at klæde mig som jeg gør her i EU  - kunne jeg forlange at de skal forsørge mig både med fuld møbleret bolig osv - kan jeg forlange at de skal lave deres spisevaner om så de passer til mig og afskaffer deres mad til fordel for min mad - kunne jeg spytte efter dem  og kalde deres kvinder for luder og dem selv for svin? NEJ NEJ NEJ - hvorfor f.....er det så lige, at de tror at de kan komme her og gøre alle de ting hos OS som reelt ikke har fungeret hjemme i ders eget land - det beviser jo at den måde de lever deres liv kun fører til destruktion.

Kunne I høre de hånlige grin fra dem.

Vi ved at den bedste opdragelse for vores børn er, at de har nogle faste rammer og føler sig elsket. - Hvorfor er det så lige, at vi nu fremstår som vatp... over for muslimerne?????

Ret skal også være ret - en lille procent af dem - vil godt Danmark. Men de er bare i mindretal mod dem der kun vil os det grimt


Gæst

#8

2015-10-21 11:06

Fordi jeg koger indeni over at migranterne får mere end os der er født her, mine skattekroner skal ikke gå til den slags mennesker!

Gæst

#9

2015-10-21 11:54

Flygtninge kalder de dem. Det er ikke andet end økonomiske, illigale immigranter der indvaderer vort land med denne åbne grænse politik. De kommer ikke med en doktorgrad i bagagen. Jo! En doktorgrad i analfabet, ingen forståelse for kvinders rettigheder, incest, voldtægt, pædofili, polygami og en masse vi ikke kan bruge til at forsøge en endnu voksende befolkning som har behov for omsorg i ældreplejen. Det er politikernes undskyldning for denne tilstrømning; De skal hjælpe de ældre. 

De kan ikke kalde sig flygtninge længere, når de har forladt de sikre områder i Libanon, Tyrkiet og omkringliggende lande. Størstedelen af dem er alligevel ikke fra Syrien men Libyen, Aghanistan, Pakistan, Bangladesh, Albanien, Kosovo og andre muslimske lande. De har ingen ret til at sætte fod på europæisk jord selv ikke, når Angela Merkel aka Mutti Terrorista byder dem velkommen. Der hersker civil opstand i Tyskland med masse demonstrationer og brandattentater mod asylcentre såvel som i SV. SV og DE er på randen af kollaps, DK ligger lige midt mellem disse to fejlslagne stater. Hvor tror i disse illigale immigranter søger hen, når statskassen i SV og DE er tomme?!

Vort demokrati er ikke længere folkestyret og har ikke været det længe. Det er ikke for at sætte alle politikere i samme bås, men Folketinget er fyldt med korrupte, egotiske politikere der kun ser frem til en høj position i det private eller nede i Bruxelles, når de har undermineret Danmarks suverænitet nok ifølge deres chefer bag gardinerne. 

Ultra-feminisme, neo-liberalisme og en forvrænget misinformeret befolkning går hånd i hånd med den sataniske dødskult kaldet islam imod det mest mørke kapitel i dansk historie. 

Vi skal melde os ud af EU, nordisk pas-union og FN's konvetioner, så vi kan sende de folk tilbage som kun er en hindring for vor fremtidige suveræne nationale stat. Det gælder alle love der underminere vor Danske Riges Grundlov. 


Gæst

#10

2015-10-21 12:13

Fordi den toneangivende overklasse af politikere, erhvervsledere og radikale som, uden undtagelse ikke bor midt blandt befolkningen hvor indvandringseksperimentet i årevis er kørt af sporet, men i højindkomst ghettoer, trænger til at blive råbt op..
Carstens

#11 Re:

2015-10-21 13:18

#10: -  

 Jeg skriver under, i et fortvivlet håb om, at vore politikkere endelig vil tage deres arbejde alvorligt: At arbejde for Danmark og Danmark's befolkning, som det står skrevet i Grundloven!!!, og ikke for at fremme egen posotion og karriere i EU, FN og hvad de andre muslimvenlige anstalter hedder, mens etniske danskere må se sig vraget, for please myriader af tilvandere, der anser os som vantro og ydryddelsesværdige.        STEM NEJ 3. dec.!

 

 

Hanne

#12 Re: Re:

2015-10-21 13:35

#11: Carstens - Re:  

 Det gør jeg også, altså stemmer nej, for pludselig kommer fælles såkaldt flygtninge politik, ind af bagdøren, 100 procent sikkert.


Gæst

#13

2015-10-21 15:42

Nok er nok

Gæst

#14

2015-10-21 18:06

Danmark er danskernes land
muslimerne har intet at gøre her
Forbyd islam

Gæst

#15

2015-10-22 06:09

Jeg og min familie er i gang med, at finde ud af mulighederne i Australien. Vi kan og vil ikke det her længere. Det er simpelthen SÅ sørgeligt, at se hvordan man kan blive ved med, at smide gode penge efter dårlige penge.

EU er ganske enkelt den største skandale i verdenshistorien.

Det onde imperie har, igennem årtier, ødelagt gode og retskafne menneskers tro på systemet. Og nu er nok kraftstejlme nok.

 

Nyrup, Fogh, Løkke, Thorning, Vestager, ja jer allesammen faktisk : Til helvede med Jer. I er købt og betalt til at afvikle velfærdsstaten Danmark og i fik held til at lykkes med det uden, at danskerne opdagede det i tide.

 

Det har aldrig været meningen at indvandrerne skulle integreres. Det har hele tiden været meningen at de skulle overtage.

Nogle få mennesker bliver rige på det. Resten skal betale for det. Enten med penge eller med deres liv.

 

Tillykke med jer selv. 

 

 

 

 


Gæst

#16

2015-10-22 08:36

de er at sammenligne med parasitter og snyltere,,,for 99% af dem er landsforræderi nok det bedste udtryk,,bliv hjemme og kæmp for jeres land....

Gæst

#17 Re:

2015-10-22 08:47

#15: -  

 så sandt så sandt

det kan ikke siges bedre,,hele befolkningen er ført bag lyset af EU og vores egne politikere,,,håber hvis det ikke er for sent at der engang vil kunne komme en rigsretssag mod landsforræderi mod den samlede danske politiske ledelse eller gerne som mod Nicolae Ceausescu ,eller  det ender som væbnet konflikt over hele europa,,det er jo begyndt i sverige og tyskland så småt,,,men god tur derover down under ...

 


Gæst

#18

2015-10-26 11:16

Det er på tide vi gør op med den rigeste del af dette samfund, og i fremtiden kommer vi også til at finansere, når de skal havde bygget flere Joakim Von And tanke. Pøblen slider sig selv ihjel for at opretholde de riges levestandard. VÅGN OP DANSKERE.

Gæst

#19

2015-10-26 11:47

Det gjorder jeg fordi det der sker i Europa er så forkert og fordi det ikke er ok
At gamle får 14 dage gammelt mad / at en dansk mand ikke får hjælp når han ber om det efter at have betalt til samfundet i et langt liv osv mens immigranter får og får / det tricker mig meget

Gæst

#20

2015-10-26 11:57

De danske politikere er helt ude og skide......

Gæst

#21

2015-10-26 13:39

Da jeg gerne vil have, vi dansker beholder vores land og ønsker virkelig flere arbejdspladser til os dansker og ikke til de andre, hvis indvandrer kan få lov til så meget herhjemme, er det som om vi dansker er glemt, vi betyder åbenbart ikke så meget, det hele skal jo se godt ud på papir. (hvor gode vi er til støtte andre end os selv)
Men hvad med vores børn, skal de vokse op, som hjemløs og tigge på gaden??
Der ender jo med krig her i Danmark..

Gæst

#22

2015-10-27 11:28

Jeg ønsker ikke at støtte ikke forfulgte mennesker det er ikke rimeligt
At fremmede skal skubbe alle andre bagerst i køen til bla bolig. Vores ældre der har levet nøjsomt, og har overdraget en rig arv til deres efterkommere, skal undvære, for at fremmede der er ligeglade med vores værdier, bare kan snylte på bores velfærd uden at yde.

Gæst

#23

2015-10-29 13:30

har nu boet i thailand i over 10 aar er gift med jjordens dejligste kvinde som er thailender og boet sammen i danmark inden vi flyttede her ud men udelukkende paa grund af at min folkepension rakte lengere her ude for vi elskede det danmark som der var den gang og vi gremmes ved at se hvordan det langsomt men sikkert kuldsejler og bliver til noget som danskerne ikke kan vere tjent med at leve i og jeg gremmes ved tanken om at mine borneborn i danmark skal vokse op i det der venter forude det er uhyggeligt

Gæst

#24

2015-11-02 18:04

NU HAR VI MULIGHEDEN AT VISE VORES POLITIKERE AT VI ER UTILFREDSE MED DET RETSKRAV.
Hjælp folk der kommer i bolignød på sigt.
Man skal ikke kunne komme udefra, for en stor dels vedkommende på sit glatte ansigt og have rettigheder det modtagne lands egen befolkning ikke engang har.
https://www.facebook.com/stem.paa.glen/posts/955740274484273?pnref=story Gå ind på siden og læs mere. Skriv under og del hvis du er enig.

Gæst

#25 Re:

2015-11-02 21:30

#24: -  

 Done