FORBYD ISLAM I DANMARK.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FORBYD ISLAM I DANMARK..


Gæst

#1

2015-10-02 13:19

Vi er et Demokratisk land,med flere religioner,der før i tiden kunne leve i fredelighed,nu har vi fået en religion ind der bestemt ikke er fredelig,vi ser igen igen folk blive halshugget og skudt, seneste i Oregon,hvor det også var en muslimsk mand der skød 10 studerende,der var kristne, der sker noget forfærdelig noget hver dag efterhånden,og hvem gør det,Muslimerne,og dem har Danmark åbnet sin port for,så de kan få frit slag.

Anonymous

#2

2015-10-02 18:20

Det der sker er ikke, hvad vi står for og ikke vores værdier. Vi er danske og vores forfædre har kæmpet for os alle ! Det skal ikke gå tabt ! Vi er danske og vil altid være det
Brian

#3 FORBYD ISLAM I DANMARK.

2015-10-02 18:51

Hej Tex.

Hey man,fedt du er ude!

Men syns du ikke, at vi Danskere  som hader islam - sammen med Anders Breivik og alle hans vores tempelriddere - skal true med at sulte os til døde?

Så ka de lærer de, kan de....

Mvh Brian dk 47


Gæst

#4

2015-10-04 08:55

Islam er en ideologi der er uforenelig med kristne værdier

Gæst

#5

2015-10-04 09:49

jeg er fuldstændig enig i at islam er en farlig religion

Gæst

#6

2015-10-04 10:39

Fordi Islam er værre end Nazismen som alle jo fordømmer

Gæst

#7

2015-10-04 11:40

Jeg ønsker ikke at DK skal blive muslimsk. Vi har for mange i forvejen.Jeg ønsker ikke flere.

Gæst

#8 Re:

2015-10-04 12:03

#1: -  

 Ja og de er begyndt at stikke knive i vores betjente og det bliver der sgu heller ikke gjort noget ved, så hvad skal der til, før regeringen smider de aber ud.

Tex
Gæst

#9 Re: FORBYD ISLAM I DANMARK.

2015-10-04 12:05

#3: Brian - FORBYD ISLAM I DANMARK. 

Noget skal der gøres fra befolkningens side i hvert fald, for regeringen gør jo ikke en skid. Det er jo ikke dem der skal leve i blandt de aber, det er os, almindelige Danskere der skal det og finde os i alt deres voldelige pis hele tiden, men vi bliver ikke skånet og taget hensyn til, nej aberne først og Danskerne bagefter, det skal der laves om på. Tror dog ikke regeringen tager hensyn til, hvis det er Danskere der sultestrejker, der skal hårdere midler til, men Danskerne er desværre ikke modige nok, til at komme ud af stuerne.

Med hensyn til Anders, så var det da ærgeligt, at han blev opdaget.

Tex


Gæst

#10 Re:

2015-10-04 12:07

#7: -  

 Nej, der er ALT for mange i Danmark og jeg mener, at største delen skal smides ud, de skal ikke have opholdtilladelse eller borgerskab, de skal bare afsted og jeg kan ikke forstå, at det skal tage så lang tid.


Gæst

#11

2015-10-04 15:08

Fordi jeg ikke ønsker islam i vores kristen land

Gæst

#12

2015-10-04 16:41

Jeg er MEGET urolig for denne massive indvandring af folk, som er åbenlyst erklærer at de er imod demokrati, ytringsfrihed, religionsfrihed, ligestilling af kønnene, samt ønsker en en Islamisk Stat, altså et kalifat, hvor kaliffen er livslang regent og hvor Sarihaloven gælder og det er jo ikke nogen hemmelighed, hver fradag under fredags bønnen i disse snart mange moskeer der skyder op, som paddehatte i Danmark, bliver der prædiket om at det er Koranen, der skal gælde i Danmark og en af disse Imamer har ligefrem offentligt gået frem med et krav om zoner i Danmark, hvor sarihaloven skal gælde :( :(

Gæst

#13

2015-10-04 17:25

Gud og kristendom seal beaver Danmark

Gæst

#14

2015-10-04 17:34

noget der har til formål at slå anderledes tænkende/troende ihjel er jeg stærkt imod

Gæst

#15

2015-10-04 17:42

Underskrevet for religionen, men ikke folket.

Gæst

#16

2015-10-04 18:28

Fordi vi bliver nød til at gøre noget ved det nu før de overtaget hele DK.
De kommer os tror de ejer det hele og indretter sig IKKE. Men hvis vi kom derned kunne vi satme ikke te os på den måde de gør.

Gæst

#17

2015-10-04 19:07

Det stikker helt af og passer overhovedet ikke ind i de danske værdier og det Danmark står for!

Gæst

#18

2015-10-04 19:11

Fordi jeg er enig i, vi ikke skal have Islam i Danmark

Gæst

#19

2015-10-04 20:21

Fordi Danmark skal forblive dansk!

Gæst

#20 kvæl dem i svinekød disse andenrangs mennesker eller lær dem at drikke igennem som ordentlige danske

2015-10-04 20:49

#1: -  

 


Gæst

#21

2015-10-04 21:15

Fordi vi aldrig skal bukke for muslimer

Gæst

#22

2015-10-04 21:16

Fordi at Danmark ER Danmark og det skal det forblive, for det kan IKKE være rigtigt at folk der kommer fra krig og ondskab vil til at have de forhold som de flygtede fra her i vores lille fredelige Danmark for så må de jo blive der hvor de kommer fra, og jeg synes det er sjovt at MANGE gjorde grin med Mogens Glistrup da han for en del år siden snakkede meget om at muhammedanere ville komme og overtage vores land og hele verden, men hvad er det der er ved at ske NU det er NETOP det han råbte op om han var bare for ud for sin tid og det må STOPPE NU!

Gæst

#23

2015-10-04 22:43

Jeg går ind for børnebegrænsning fremfor nedslagtning af unge mennesker.

Gæst

#24

2015-10-05 01:41

Fordi jeg er meget urolig for den massive indvandring der i øjeblikket foregår og for at vore politikere ikke magter se hvad der foregår lige foran øjnene på dem.Det skulle være et KRAV at man som politiker SKAL have læst Koranen, således at man VED, hvad det er de taler om, når de VRØVLER om et Multietniske Samfund, ALLE almindelige mennesker VED jo at dette IKKE kan lade sig gøre, der vil ALDRIG kunne være en fredelig sameksistens mellem Islamister og almindelige mennesker i et sekulært demokrati, Islamisterne har en helt ANDEN agenda. De VIL have en Islamisk Stat, og de er endog så overbeviste om deres RET til dette, at de ikke lægger SKJUL på at det er deres mission, med at komme til Europa. Desværre er vore politikere i Europa så ARROGANTE at de ikke lytter efter, langt mindre lytter vore folkevalgte politiker til deres BEFOLKNING.
Beate

#25

2015-10-05 01:45

Det er så forfærdeligt med den skødesløshed og ansvarsforflygtigelse, samt arrogance der præger politikerne i næsten hele Europa, grundet denne trend med at man SKAL være politisk korrekt i ALLE udtalelser. samt den angst for at blive kaldt racist Det er jo IKKE et udtryk for racisme, at kritisere et totalitært, diktatorisk og statisk system, hvor diktator er enevældig, autoritær, despotisk og ikke følger med tiden. men derimod har en retorik på linje med Ansgar, som levede i årene 801 - 865. Såfremt et sådant system bygger på en Tvangs - Krigs- Stamme -Ideologi som er bygget på middelalderlig overtro, hvor Staten og denne anti -demokratiske Ideologi IKKE er ADSKILT, men nøje forbundet, således, at der er tale om et STYRE, hvor hele befolkningsgrupper undertrykkes/ STYRES ved omfattende kontrol, vold, mangt, frygt og henrettelser, hvorved disse befolkningsgrupper tvinges til at leve efter regler i en meget snæver tvangs - Ideologi. Så er der tale om et STYRE og ikke en religion. Og så er det et offentligt og politisk anliggende, som vore Politikere er FORPLIGTET til at agere på. Og ikke som det så misvisende er blevet kald for en RELIGION. Altså Islam er ikke en religion men et SAMFUNDSYSTEM