Imod lukning af Næstved sygehus og akutfunktionen

Imod lukning af Næstved sygehus og akutfunktionen / Beskeder / fakkeltog næstved d. 26-09-2015 kl. 19.00 / Kommentarer


Gæst

#1

2015-09-20 17:35

Kan desværre ikke deltage da jeg er med til stafet for livet i Sorø..

Gæst

#2

2015-09-27 18:50

Hej Alle
Jeg skriver til jer i håb om at i vil hjælpe mig, vil i sende mail til alle i kender i Næsved Kommune med link til denne side, det er meget vigtigt at vi får samlet mange underskrifter inden d. 7 oktober, så send venligst link til denne side og bed dem om at sende til alle de kender, vi skal gerne højt op, vi er 82.000 mennesker, så kom, vi kan godt. Desuden kan de melde sig ind i gruppen Bevar næstved sygehus og akut funktionen.
På forhånd tak for jeres hjælp..


Med venlig hilsen
Lykke Jacobsen

Gæst

#3

2015-09-28 17:55

Hej Lykke. Jeg er først nu blevet bekendt med det fakkeltog, som afvikledes i lørdags. Men hvis du/I har planer om lignende tiltag, eller på anden måde kunne ønske lidt gratis PR, så vil jeg gerne kigge forbi. Jeg laver programmer for TV-Sydsjælland, der - som navnet antyder - er en lokalkanal, der har interesseområde i det sydsjællandske. Vores programmer bliver sendt i samme geografiske område som TV2Øst (uden ellers at have noget med den at gøre). Så du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis det på nogen måde kunne fremme dit/jeres tiltag. Mange venlige hilsner, Ole Lang Petersen, Karrebæksminde, mail: olp@tv-sydsjaelland.dk.