Victoria skal hjem Nu!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Victoria skal hjem Nu!!!.


Gæst

#1

2015-05-02 00:12

Barnet skal ikke fjernes på grundlag af en fortid moren har haft det er bare ikke iorden må sige det er det værste og ramme en god og kærlig mor og barn på og fjerne barnet som overhovedet aldrig har haft kendskab til overhovedet lorte system har selv lige fået fjernet min søn på en stor løgn som de yderlige indrømmer se og få Victoria hjem omgående


Gæst

#2

2015-05-02 01:22

Jeg synes det bund uretfærdig .Lene har bevist at hun kan og vil passe sin datter.Hvem kan sige det er med barnets tarv at fjerne hende fra sin mor.Jeg synes tværdigmod at det er det værste man kan usætte børn forDem der har taget denne beslutning Må da tage fejl.Lene har ikke på nogen måde udsat hendes datter for noget umoralsk.Men dem der har udsat lene for disse pinsler det er dem der udsætte dattern for noget så ondt.Fjerne hende fra den der elsker hende højest i verden.Køre nerverne på højkant på Lene.Tro de det alle der kan klare det.Samtid synes lene har været udsat for pres som kunne være svært at acceptere.Tror de det gavner datteren.Jeg mener de køre så hård tpå lene som er umenneskelig.Lad da lene få sin datter hjem.Det e da bedste både for datteren og moderen.Det er da det latterlgste der er sket længe.Fjern dog de børn der trænger til det og ikke hvor forældrene virkelig tager sig af deres børn.Ved når de har en lille horn i siden på en.Så danner de deres mening.Men for dælen da Dette er en stor fejl .Nu lader de datter og mor lide.Og hvorfor ikke støtte dem ikke skade dem.Det ville da være mere i barnets tarv at være ved mor.Ikke kastes over i andre hænder.Børn og forældre skal ikke skilles ad Men hjælpes hvis der er brug for støtt.Hvorfor ikke give en hjemme hosser hvis de mener de kan sætte fingre på noget.Det er meget bedre.Hvorfor fjerne et barn.Hvis man kan undgå det.Det er billigere og sundere for barnet.Tror mange gange dem der sidder og tager disse uretfærdige og svære besluninger skulle tage noget mere tid sammen med de mennesker de skal bedømme.Mener de også at der skal flere til at bedømme.For siger man noget eller gør noget der ikke lige er efter deres mening er man dømt på forhånd.Tænk hvis folk skulle dømmes efter deres tøj.Giv dog lene sin dater.I er da blinde Hvis I ikke kan se hun passer og plejer hendes datter.Det danske retsystem fungerer ikke.Fjern dog der hvor der er behov og ikke Hvor at barnet trives.Det kan ikke passe det er lovligt at ødelægge 2 liv bare uden at lene får lov til at bevise hun klarer det.Hvis de mente Lene ie var god nok.Hvorfor så ikke fage barnet ved fødslen.Tror ikke mange der kan sige de første mdr i et barns liv ikke er vigtig.End videre kan ingen sige børn ikke tager skade af at de bliver taget fra deres mor.Det er bevist at børn faktisk ikke har godt af den adskillese.De kan bare ikke sige det.Føj siger jeg bare Fjerne et barn som både er velplejet velernære og elsket.Nu smadrer de 2 mennesker Hvor er retfærdighedden henne.Lene kænp min pige.Tror der er mange der sidder og holder med dig.Lene ikke mange kan klare det store nervepres de udsætter folk for.Men du skal og kan.Der er ingen menig i at tro man ikke bliver kørt op og når man bliver udsat under det pres.Så kan der jo nemt opstå en misforståelse.Ja en sætning forkert så dømmes der.Tag dog og se hvad lene udsættes for og alligevel så kæmper hun.Lene kan og ikke komme til at være mellem dem der bukker under og opgiver.lene du er bare en god mor.Jeg føler med dig.Kan dog ikke se hvor det er du ikke skulle være i stand til at tage dig af din datter.De har da snart kørt på dig længe.Hvad giver en eller andre lov til at ødelægge børns liv sammen med deres mor.Og hvad er det de ser som andre ikke kan se.GIV LENE HENDES DATTER TILBAGE. Det er hos Lene hendes datter hører til.Da ikke hos vildt fremmed.Der findes ikke retfærdhed i deres besluning og fjernels af et sund og velfungerende barn.

Undskyld stavefejl og jeg skriver det som jeg tænker og føler.Men med AD/HD jeg svært ved at sammen sætte et brev.

P.S Jeg er harm over folk bare kan behandle andre så dårligt.Bare fordi de er ansat ved det offenligt.

De burde lade forskellige folk bedømme og ikke nogen der havde kendskab til de andre >Tror så der ville komme andre meninger frem


Gæst

#3

2015-05-02 04:40

fordi jeg mener at Vitoria hører hjemme hos sin mor,og hun har et godt liv der, dette har jeg set igemme videoer og billeder,og læse om hende lige fra start,og med den rette hjælp, så vil lene klare den og blive en god mor

Gæst

#4

2015-05-02 07:13

Jeg er selv et anbragt barn (15 årig) trods flere indberetninger til kommunen som lille, var der aldrig nogen der kiggede på min trivsel, derfor er det efter min mening DE FORKERTE FAMILIER I VÆLGER AT BRUGE KRÆFTER PÅ!!!!!

Man fjerner ikke et højt elsket barn fra sin mor, som ovenikøbet er selverkendende "jeg er ikke perfekt" og til trods for det, beder om hjælp. Når jeg så har indberettet syge tilfælde af børnesvigt gør I ingenting!!!! Tænk hellere over hvad der sker bag den lukkede dør fremfor at kigge ind af de døre som bliver åbnet for jer. En god mor er en som kan se sine fejl og rette op på dem, med og uden hjælp.


Gæst

#5

2015-05-02 12:38

Fordi har ondt af det fantastiske barn fordi fortjener den lille pige ikke står selv samme sted som den mor så ved hvordan det er gør så ondt inde i mit hjerte håber den mor får sit livs kærlighed hjem igen? Ønsker det bedste?


Gæst

#6 Få Victoria hjem Nu

2015-05-02 12:39

Fordi har ondt af det fantastiske barn fordi fortjener den lille pige ikke står selv samme sted som den mor så ved hvordan det er gør så ondt inde i mit hJette håber den mor får sit livs kærlighed hjem igen? Ønsker det bedste?

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-05-02 16:34


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-05-02 17:34


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-05-02 17:35



Gæst

#10

2015-05-03 13:07

Fordi, at jeg, takket være Lene, kender sagen i detaljer!

Gæst

#11

2015-05-03 14:51

Det gjorde jeg, fordi jeg ved selv hvordan det er at være anbragt udenfor hjemmet.Og jeg syntes ikke at det er iorden at hun ikke kan få lov til have sin datter hjemme ved sig selv, når det køre godt for dem og de begge er i trivsel.

Gæst

#12

2015-05-03 17:34

Fordi der på ingen måde er et tvangsanbringelses grundlag og der foregår åbenlys dokumentfalsk og kriminalitet / lovbrud i denne sag. Den lille Baby skal være hos sin Mor, ingen kan erstatte en Mor.

Gæst

#13

2015-05-03 19:30

Forfærdelig beslutning der er blevet truffet. Tror desværre tendensen bliver at folk ikke tør søge støtte og hjælp, det bliver jo altid brugt imod dem, så bliver man åbenbart set som værende svag, når man egentlig er det stik modsatte nemlig stærk. Hvad sker der i Danmark?
tænkpåbarnet

#14 Re:

2015-05-04 14:48

#13: -  

Man er svag når man ikke vil stå ved at man har problemer. 


Gæst

#15 Re: Re:

2015-05-06 09:23

#14: tænkpåbarnet - Re:  

 Hvad mener du med det??? Jeg vil jo godt stå ved at jeg ikke er perfekt,  og at jeg har brug for hjælp!!! 


Gæst

#16 håber det bedste.

2015-05-07 05:39

håber din datter kommer hjem til dig igen.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-05-07 07:45



Gæst

#18

2015-05-07 22:42

Kommunerne er blevet meget bange for at de overser noget, ligesom de bla. Gjorde  omkring Tøndersagen M.M 

De er nok blevet for sort seende. jeg kender ikke til din sag, og kan derfor ikke gå ind i den, men der burde være nogen tilbud til kvinder som  skal være mor, og som ikke har det store ressourcer, i bør have hjælp og Støtte,  istedet for vælger man at fjerne barnet allerede før det bliver født. Jeg tror ved fælles hjælp og åbenhed at vi vi kunne få  succe historier.  Jeg mener dog at kommunerne skal være meget på indtil tingene fungere, samt opfølgende besøg. Hvis der er misbrug til stede skal barnet anbringes. 

 


Gæst

#19

2015-05-08 14:06

har selv måtte aflevere mine børn for så igen at få dem hjem fuldstændig ødelagte og misbrugte af netop de plejefamilier der skulle hjælpe..de var væk i 7 år og vi kæmper stadig for at rette op på sorgen over at have måtte undvære hinanden og opleve at alle taler ned til en og behandler en som skidt.fordi man troede vi fejlede noget hvilket vi så i dag har papirer på vi ikke gør.! de splittede os ad og odelagde vores liv ,men det værste er næsten at man INGEN hjælp får hverken før eller efter . skam jer!!!
Ebbe

#20 Re: Re:

2015-05-10 21:07

#14: tænkpåbarnet - Re:  

 Korrekt. Dermed er Lene IKKE svag, derimod synes jeg det er stærkt, at hun selv har henvendt sig for at bede om hjælp.

Skal vi virkelig derhen, at ingen tør henvende sig for hjælp, fordi de bliver straffet ? Nogle gange skammer jeg mig over at være Dansk, ingen i det offentlige kan/vil tænke selvstændigt, det er nemmere at gemme sig bag andre.

 


Gæst

#21

2015-05-11 14:09

Jeg har kendt moren i gennem en del år, og hun fortjener at få sit barn hjem. Et barn hører hjemme ved sin mor eller far. Og ikke hos en vildt fremmen, barnet ender jo med at blive kullert. :-) NEJ lad Victoria komme hjem til sin mor...... NUUUUUU.

Gæst

#22

2015-05-11 16:44

Fordi Victoria skal hjem til hendes mor....

Gæst

#23

2015-05-12 04:17

Fordi jeg selv har en søn anbragt, og Kæmper selv en kamp med kommunen

Gæst

#24

2015-05-12 08:48

Jeg er ganske enkelt rystet over hvordan udsatte familier behandles i dagens Danmark.

Gæst

#25

2015-05-12 21:24

Victoria skal hjem til sin omsorgsfuld kærlige og reccurse stærke mor og ønsker jer retfærdighed i fremtiden